MattRob schreef:
Edit: helaas ... alweer tot $ 140 + $ 10 = $ 150 geboden in New York, nog geen 'prijs' ... Maar de prijzen zakken, ik voel dat ik op het laatste moment nog een leuke deal ga scoren

! Maar geduld hebben en je niet laten verleiden hoger te gaan .....

Nou, mijn 'gevoel' was goed, net voor $ 115 (+$ 10) een prima hotel in New York gewonnen met priceline. Laatste dagen had ik dus al geprobeerd om tot $ 150 te bieden, maar niets ... Ik was bang al tot onder de $ 200 te moeten gaan, als je recente wins zag en de prijzen in New York bekijkt. Maar ik zou tot de laatste dag willen wachten om zo hoog te gaan.
Vandaag begon ik weer, voor $ 115 plus $ 10 bonus, dus feitelijk een bod van $ 125 (als iemand geinteresseerd is in die bonus, die geldt tm 30 juni en minimaal 2 nachten gaat, laat maar weten), in gebied MTW en MTE, mijn favoriete locaties. En ik werd gelijk geaccepteerd, het Sheraton New York Hotel And Towers, net om de hoek van Times Square. Voor ons de ideale locatie ! En dus voor $ 115 per nacht uiteindelijk ... Ongelooflijk, ben helemaal blij

!
Ik heb inmiddels al mijn hotels voor de vakantie, dit was de laatste. Alles, op de villa in Orlando na, via priceline geboekt. Binnenkort update op mijn weblog met alle gewonnen hotels

!