Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Beste lokatie aan het strand in Texas
-
- Amerika-ontdekker
Beste lokatie aan het strand in Texas
Hallo Allemaal,
ik ga samen met mijn vriend een rondreis maken door Colorado, New Mexico en Texas.
Wij eindigen in Houston en zouden daar graag de laatste dagen in de zon wilen doorbrengen.
Kennen jullie een leuke plaats aan de Texaanse kust met een goed hotel en aangenaam zwembad/strand voor de deur?
Mijn vriend houdt meer van het zwembad en ik van het strand.
Hoop op een aantal gouden tips.
Gr.
Miranda
ik ga samen met mijn vriend een rondreis maken door Colorado, New Mexico en Texas.
Wij eindigen in Houston en zouden daar graag de laatste dagen in de zon wilen doorbrengen.
Kennen jullie een leuke plaats aan de Texaanse kust met een goed hotel en aangenaam zwembad/strand voor de deur?
Mijn vriend houdt meer van het zwembad en ik van het strand.
Hoop op een aantal gouden tips.
Gr.
Miranda
Gaat op 10 september voor de 14e keer naar de USA
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Beste lokatie aan het strand in Texas
Galveston. Genoeg hotels aan de zee
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of South Padre Island, ook erg leuk en apart vanwege de ligging, maar het is afhankelijk van hoever zuidelijk je wilt gaan (of van waaruit jullie weer terugvliegen)... Mocht je vanaf Houston terugvliegen dan is Galveston inderdaad geen gek idee.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Is Galveston al weer voldoende hersteld van de orkaan die daar overheen ging om weer aantrekkelijk te zijn om te verblijven, er waren nogal wat verwoestingen dacht ik.
Leukste vinden wij Port Aransas maar Galveston ligt een heel stuk dichterbij Houston. Over het strand in Galveston zijn de meningen verdeeld. Beetje smal. Maar als je van Galveston iets naar het zuiden rijdt vind je verlaten strandjes genoeg.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, Port A was ik helemaal vergeten - inderdaad ook een aanrader.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
dennis, kijk jij eens op de kaart waar south padre island ligt. Dat is nou niet echt in de buurt van houston.
Toen wij naar houston gingen verbleven we tussen houston en Galveston en reden met de auto ong 10 mijl ten westen van Galveston. Een stuk rustiger en je kan gewoon met je auto het strand oprijden omdat daar geen sea wall is en in galveston wel
Toen wij naar houston gingen verbleven we tussen houston en Galveston en reden met de auto ong 10 mijl ten westen van Galveston. Een stuk rustiger en je kan gewoon met je auto het strand oprijden omdat daar geen sea wall is en in galveston wel
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedoel je die orkaan in 1900Rob schreef:Is Galveston al weer voldoende hersteld van de orkaan die daar overheen ging om weer aantrekkelijk te zijn om te verblijven, er waren nogal wat verwoestingen dacht ik.

Hurricane Ike (catergory 2) is de laatste orkaan van betekenis waar Galveston mee te maken had in 2008. De schade viel toen uiteindelijk wel mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht