Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York Pass
New York Pass
Hallo,
Ik heb nog een vraagje over de New York Pass.
Deze hebben we voor 7 dagen besteld en we zitten van 20 t/m 28 juli in New York.
Nu lees ik dat je voor bepaalde attracties kunt reserveren. Weet iemand of dit ook gaat in combinatie met zo'n New York pass en of dit nodig is?
Gr. Rob
Ik heb nog een vraagje over de New York Pass.
Deze hebben we voor 7 dagen besteld en we zitten van 20 t/m 28 juli in New York.
Nu lees ik dat je voor bepaalde attracties kunt reserveren. Weet iemand of dit ook gaat in combinatie met zo'n New York pass en of dit nodig is?
Gr. Rob
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: New York Pass
Ik heb al eens eerder deze pas gebruikt maar nog nooit voor iets gereserveerd. Heb je de New York pass site al gecheckt?
Wel grappig...wij zitten van 19 t/m 28-07 in New York en kopen waarschijnlijk ook weer een New York city pass.
Tip: vergeet ''Top of the Rock'' niet mee te nemen in je trip!
Voor welke atractie wil je dan reserveren?
Wel grappig...wij zitten van 19 t/m 28-07 in New York en kopen waarschijnlijk ook weer een New York city pass.
Tip: vergeet ''Top of the Rock'' niet mee te nemen in je trip!
Ik heb nog geen idee, het lijkt mij bv makkelijk om vooraf een boottocht te reserveren of is zoiets niet nodig?rvd4always schreef:
Zijn er bepaalde attracties die je beter 's morgens of 's avonds kunt doen ivm drukte of juist iets wat in het donker extra mooi is ofzo?
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij willen in Juli ook een boot tocht maken in combinatie met de new york pass. Ik ga niet reserveren maar zorg dat ik er vroeg bij ben. Mocht de boel wel vol zijn gaan we gewoon iets anders doen. Er zijn overigens meerdere booten/clippers waar je mee kunt varen met de new york pass.
Bepaalde attracties zijn bijzonder populair zoals het vrijheidsbeeld, daar kan je liever vroeg bij zijn. Lange rijen zijn geen uitzondering. Empire state building is zowel leuk om naar toe te gaan overdag als 's avonds als het donker is...overigens vind ik zelf Top of the Rock meer de moeite waard. Je kan natuurlijk ook overdag en 's avonds deze attratie bekijken...je hebt dan wellicht toch de new york pass...suc6.
Bepaalde attracties zijn bijzonder populair zoals het vrijheidsbeeld, daar kan je liever vroeg bij zijn. Lange rijen zijn geen uitzondering. Empire state building is zowel leuk om naar toe te gaan overdag als 's avonds als het donker is...overigens vind ik zelf Top of the Rock meer de moeite waard. Je kan natuurlijk ook overdag en 's avonds deze attratie bekijken...je hebt dan wellicht toch de new york pass...suc6.
- Arlette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben in mei niks gereserveerd met onze new york pass. We waren steeds vroeg wakker dus we waren extra vroeg bij het Empire State Building (lag trouwens achter de hoek van ons hotel) en hebben er zelfs even gewacht vooraleer hij open was (maar dan kan je wel even foto's trekken van de inkomhal) en bij ons kwam men zelfs zeggen hoe de zichtbaarheid was zo kon je nog beslissen of je door wou gaan of later terug komen. Verder hebben we de dingen genomen zoals we ze tegen kwamen (mme Tussauds en later op de dag hebben we dan Rockefeller gedaan) Voor het vrijheidsbeeld zijn we ook extra vroeg met de metro gereden om toch zeker de eerste boten te kunnen pakken en toen was het al best druk. Op zondag hebben we dan oa het National Museum bezocht en in de late namiddag de Intrepid
en de harbor lights cruise gedaan. Die was ook heel leuk om te doen. Het was licht toen we vertrokken en warm en het werd donker en kouder naarmate we terug kwamen. We zaten daar al een tijdje te rusten en te wachten en wanneer de rij (tickets kun je al in de namiddag krijgen met je pass) begint te vormen ga er dan wel bij in staan want die wordt heel snel heel lang en als je vooraan staat kun je nog de beste plaatsjes kiezen op de schuit.
Maar we hadden maar een pas voor drie dagen genomen en we hebben alles wat we (ik
) wilden doen ook gedaan. En we hebben dus niks gereserveerd met onze pass.

Maar we hadden maar een pas voor drie dagen genomen en we hebben alles wat we (ik

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Per CC 2 7 daagse new york passes besteld. Deze halen we op in new york bij planet hollywood. Toch voor twee atracties gereserveerd omdat dit op de site van de desbetreffende attracties stond vermeld. Als je dit niet zou doen heb je de kans dat je naast de pot pist. 

Welke 2 attracties zijn dit dan?rvd4always schreef:Per CC 2 7 daagse new york passes besteld. Deze halen we op in new york bij planet hollywood. Toch voor twee atracties gereserveerd omdat dit op de site van de desbetreffende attracties stond vermeld. Als je dit niet zou doen heb je de kans dat je naast de pot pist.
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als je een leuke attractie ziet op de New York Pass attractions dan klik je op de link en volg je de eventuele instructies, zoals een tour reserveren omdat er maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar zijn. Wij hebben de volgende attracties gereserveerd:Robkuh schreef: Welke 2 attracties zijn dit dan?
Uncle Sam's Hamilton Financial Tour
Food on Foot Tours
- Jasper&Barbara
- Amerika-ontdekker
Even een up!
Ik heb een vraag over de NY pass, wij hebben hem zojuist besteld voor 7 dagen (momenteel voor §165 dollar ipv §200). Wij gaan van 16 juni tm 23 juni naar New York.
Nu heb ik de bevestiging per mail ontvangen, de confirmation mail is echter leeg en in een tweede mail staat een customer receipt met een invoice number.
Nu vraag ik me af wat je precies nodig hebt bij het ophalen van de NY Pass in het Planet Hollywood? Alleen het invoice number of moet je ook legitimeren oid? heb er geen idee van namelijk en kan er geen duidelijke info van op de site vinden.
Ik heb een vraag over de NY pass, wij hebben hem zojuist besteld voor 7 dagen (momenteel voor §165 dollar ipv §200). Wij gaan van 16 juni tm 23 juni naar New York.
Nu heb ik de bevestiging per mail ontvangen, de confirmation mail is echter leeg en in een tweede mail staat een customer receipt met een invoice number.
Nu vraag ik me af wat je precies nodig hebt bij het ophalen van de NY Pass in het Planet Hollywood? Alleen het invoice number of moet je ook legitimeren oid? heb er geen idee van namelijk en kan er geen duidelijke info van op de site vinden.
2001: Florida rondreis
2004: Las Vegas, San Francisco, Los Angeles & Tucson
2007: Las Vegas stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
2011: New York stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
Up!
Ik neem aan dat er iemand hier toch wel ervaring heeft met het afhalen van de NY Pass in het Planet Hollywood
?
Ik neem aan dat er iemand hier toch wel ervaring heeft met het afhalen van de NY Pass in het Planet Hollywood

Wij hebben twee jaar geleden ook een New York Pass afgehaald in Planet Hollywood en wij namen toen het uitgeprinte mailtje (invoice nummer?) mee en legitimatie. Moet eerlijk zeggen dat ik niet meer precies weet of ze ook beide grondig bekeken, maar neem aan dat het geen kwaad kan om je creditcard + ID mee te nemen waar je de pass mee hebt aangeschaft.
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
Ik haak even aan. Als ik een driedaagse pas koop, is de pas dan drie dagen na elkaar bruikbaar of mag je na bv twee dagen een "rustdag" ((de pas dus niet gebruiken) inplannen en de vierde dag als dag drie gebruiken?
Je pas wordt geactiveerd bij de eerste attractie en is vanaf dat moment 3 dagen te gebruiken; ga je op maandagmiddag naar the Empire State Building dan is je pas maandag, dinsdag en woensdag geldig. Een rustdag is dus niet mogelijk.
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
3 aaneengesloten dagen geldig.Validity of the New York Pass
The New York Pass is valid for use on consecutive days only. You can visit each attraction just once with the New York Pass. At the end of your validity period, the pass will expire and will no longer allow access to attractions. If, for example, you used a three day pass for the first time on Monday, your pass will cease working at the end of Wednesday, regardless of how often you have used it in between.
Blitz, dankjewel!
Ik vond het alleen een beetje vreemd dat ik van de ny pass twee mails kreeg (waaronder een lege), vandaar mijn vraag.
Zoals ik mij kan herrineren is het Planet Hollywood vrij groot, staat het afhalen van die pas ergens duidelijk aangegeven?
Ik vond het alleen een beetje vreemd dat ik van de ny pass twee mails kreeg (waaronder een lege), vandaar mijn vraag.
Zoals ik mij kan herrineren is het Planet Hollywood vrij groot, staat het afhalen van die pas ergens duidelijk aangegeven?

Wij hebben de pas aan de balie in de winkel van Planet Hollywood afgehaald, dus niet in het restaurant. En anders even vragen 

In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je loopt de winkel van Planet Hollywood in (waar ze de merchandise van Planet Hollywood verkopen) en gaat direct naar de kassa en vraagt naar de pas. Je hoeft dus niet persé naar boven naar het restaurant.Atjeuh schreef:Zoals ik mij kan herrineren is het Planet Hollywood vrij groot, staat het afhalen van die pas ergens duidelijk aangegeven?
Oke super, thanks!
Nu alleen nog wachten tot 16 juni
Nu alleen nog wachten tot 16 juni

- EasyRiders
- Amerikafan
Ik ben ook bezig met het plannen van de trip naar NY (4-8 juli), maar ik vind die passen nogal prijzig (of ligt dat aan mij?). Voor een 3-daagse pas voor m/v en 2 kids (10 en 13) zijn we $600,- kwijt! Ik zie dat je veel gratis toegangen hebt , maar er staat heel veel tussen dat me niets zegt en waar we waarschijnlijk ook niet heen willen/gaan. Ik zit er aan te denken om gewoon een hop on-hop off buskaart aan te schaffen zodat het vervoer in ieder geval is geregeld. Voor heel NY betaal je voor 48 uur $49/$39. Dan moet je entree´s zelf betalen maar dan kom je wel een eind mee voordat je de $600 raakt... GrayLine biedt dit bijvoorbeeld aan. Ik kan me nog herinneren van jaren geleden dat Apple Tours een grote was in NY, maar die vind ik niet meer. Iemand anders een tip voor alleen hop on-hop off?
juli 1994 Florida
juli-aug 1996 NY-Canada-WDC- Zuidwesten
juli 1997 NY-Florida
juli 2011 NY-Zuidwesten-WDC
juli-aug 1996 NY-Canada-WDC- Zuidwesten
juli 1997 NY-Florida
juli 2011 NY-Zuidwesten-WDC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht