Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat neem jij mee vanuit Amerika?
Re: Wat neem jij mee vanuit Amerika?
2007 was ons laatste bezoek aan de VS en toen mochten we met de KLM nog heel veel bagage meenemen. Dat is nu teruggebracht tot 23 kg p.p. De sauzen, dressings, boeken (op een paar na) zullen we dus voortaan maar niet meer mee terug nemen 

- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Of gewoon lekker een doosje pakken in de supermarkt, deze vullen en per USPS versturen naar NL. 

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Volgens mij is het veel goedkoper om te betalen voor een extra koffer, dan een pakketje te versturen naar NL. Een extra koffer kost je $50 voor een gewicht van 23kg, voor dat bedrag kun je geen pakket sturen aan dat gewicht. Wij nemen dus gewoon 4 koffers mee terug en betalen dan $100 daarvoor, maar dat verdienen we weer terug op de spullen die we aanschaffen (al wordt de winst nu wel kleiner dan andere jaren). Een heel gesleep is het wel, maar dat hebben we ervoor over.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Dat zaten wij ons gister ook te bedenken
Maar zelfs toen we 2x 23 kg mochten meenemen gingen wij erover heen door de hoeveelheid boeken. Die hebben we dan alsnog maar naar huis verstuurd

Maar zelfs toen we 2x 23 kg mochten meenemen gingen wij erover heen door de hoeveelheid boeken. Die hebben we dan alsnog maar naar huis verstuurd

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik kan me nog herinneren dat we per persoon 2 koffers van elk 32kg mochten meenemen. Dat deden wij dus ook! En die koffers zaten toen op de terugweg ook bomvol, aan het gewicht. Boeken koop ik tegenwoordig nauwelijks meer, omdat het inderdaad wel heel veel gewicht kost. Ik koop dan liever kleding, en bestel de boeken later bij Amazon.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Amerikafan
ik denk er aan om een hoop ipads terug te brengen naar europa :p maar of dat slim is...
Maart-April 2010 (22 dagen, 6staten, 9500 km)
Augustus-September 2010 (22 dagen, 4 staten, 4500 km)
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
Augustus-September 2010 (22 dagen, 4 staten, 4500 km)
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Niet als ze op Zaventem willen dat je de koffer open maakt voor controle 

Ik vraag me af hoe veel voordeel er nog is om ipads uit Amerika te halen. In Duitsland zijn ze nu ook te koop, alhoewel veelal uitverkocht en in juli komen ze in Nederland ook te koop. Volgens mij voor de Euro=Dollar prijs, dus 499 euro. Met de huidige euro-dollar koers zie ik geen winsten van 100+ euro per ipad meer zoals deze enkele maanden geleden nog te vinden was.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Is die wins incl od excl. de boete van de Douane ?
Want ik neem aan dat je er meer als eentje wilt invoeren ?

Want ik neem aan dat je er meer als eentje wilt invoeren ?
Ik zag gisteren een Nederlandse TV-reclame waar ze dit aanprijsden.

Dat betekent dat ik de refills dus niet meer uit de USA hoef mee te nemen (zoals ik op pagina 15 meldde).
Maar wie-O-wie weet waar dit te koop is ?

Dat betekent dat ik de refills dus niet meer uit de USA hoef mee te nemen (zoals ik op pagina 15 meldde).
Wij doen geen iPads meer, niet echt de moeite op dit moment.
Ik gebruik dit al een tijdje . In België heb het ik gekocht bij Delhaize .Bramster schreef:Ik zag gisteren een Nederlandse TV-reclame waar ze dit aanprijsden.
Ik heb een aantal Levi's gekocht in NY (spot goedkoop!) en natuurlijk veel cosmetica spul. Make up is er spot goedkoop 

Als ik het goed zie zijn dat een soort gel disks die je in de toiletpot 'zet' ter vervanging van een toiletblok? Die heb ik hier toevallig in de kast liggen van het merk Mr. Muscle. Ze heten Fresh Disks en je kan ze volgens mij gewoon bij de AH krijgen.Bramster schreef:Ik zag gisteren een Nederlandse TV-reclame waar ze dit aanprijsden.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Bedankt Gerd en Clint !
Inderdaad nu "ook" bij de AH:
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/16707 ... discs+lime
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/16708 ... scs+marine
Ik woon vlak bij de AH, dus ik ga ze daar maar halen. Fantastisch dat ik ze niet meer in mijn koffer hoef mee te slepen.
Inderdaad nu "ook" bij de AH:
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/16707 ... discs+lime
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/16708 ... scs+marine
Ik woon vlak bij de AH, dus ik ga ze daar maar halen. Fantastisch dat ik ze niet meer in mijn koffer hoef mee te slepen.
- dilupo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Kleding (shoppen in Outlet is echt veeeeeel goedkoper), Mentos met Cinnamon smaak en een hoop leuke herinneringen.
======================
1989 - California (Fresno)
2004 - New York
2008 - Westkust (California en Nevada)
2009 - Florida
2011 - Zuiden (Georgia, Florida, Carolina's, Tennessee, Mississippi, Louisiana en Alabama)
2015 - Florida (Cape Coral)
1989 - California (Fresno)
2004 - New York
2008 - Westkust (California en Nevada)
2009 - Florida
2011 - Zuiden (Georgia, Florida, Carolina's, Tennessee, Mississippi, Louisiana en Alabama)
2015 - Florida (Cape Coral)
Dag mensen
Ik vraag me af waarom mensen zoveel eet produkten meenemen, zijn sommige dingen nou echt zo lekker?
Veel kun je hier ook krijgen bv in avond winkels http://www.usnightshops.com/ (kijk voor 1 bij jou in de buurt) en bij grote AH en jumbo ligt ook best wat.
Ik zou zo veel mogelijk kleding/ schoenen (merk) halen. 23 kilo zit je zo aan (helaas)
Ik vraag me af waarom mensen zoveel eet produkten meenemen, zijn sommige dingen nou echt zo lekker?
Veel kun je hier ook krijgen bv in avond winkels http://www.usnightshops.com/ (kijk voor 1 bij jou in de buurt) en bij grote AH en jumbo ligt ook best wat.
Ik zou zo veel mogelijk kleding/ schoenen (merk) halen. 23 kilo zit je zo aan (helaas)
> Ik vraag me af waarom mensen zoveel eet produkten meenemen
Ik persoonlijk omdat: Ik krijg het kado, men geeft me veel recepten die Amerikaanse producten bevatten, ik vind het lekker, ik vind het leuk, en het herinnerd me aan iets leuks.
Ik persoonlijk omdat: Ik krijg het kado, men geeft me veel recepten die Amerikaanse producten bevatten, ik vind het lekker, ik vind het leuk, en het herinnerd me aan iets leuks.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik neem nooit eten mee naar nederland. Ik sleep alleen de halve albert Heijn mee terug 

Van die muntjes met groen en witte streepjes, chlorophil smaak. En absoluut joggingspakken van PINK!!!
Mosterd, fruit loops, nature valley repen.
Lilo
Mosterd, fruit loops, nature valley repen.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 3474 Weergaves
-
Laatste bericht door TheWoodies