Na een week rondrijden met de huurwagen (Dodge Grand Caravan) rij ik in het midden van de nacht lek terwijl het net goed aan het gieten was... Aangezien de band traag aan het leeglopen was besloten we verder te rijden naar ons hotel, amper 3 mijl verder. Daar aangekomen stond de band natuurlijk volledig lek maar aangezien het nacht was dachten we: dat zijn zorgen voor later... 's Ochtends naar Avis gebeld en die konden de wagen laten afslepen maar dit kon nog ettelijke uren duren, aangezien we met onze groep min of meer aan een tijdsschema gebonden waren besloten we zelf maar de band te wisselen maar na de wagen 3x onderste boven gekeerd te hebben vonden we geen reservewiel... Terug naar Avis gebeld en uiteindelijk een technieker aan de lijn gehad, wat blijkt, het reservewiel (een thuiskomertje) zat bij een Dodge Grand Caravan achter de console vooraan onder het chassis en je moest het wiel laten zakken door in het interieur iets "af te breken" en dan het wiel neer te winchen... Zogezegd zogedaan... Nadien naar DFW gereden om de wagen te wisselen, netjes zonder een druppel benzine in de tank (toeval eigenlijk ik moest net gaan tanken) binnengeleverd en in ruil een Chrysler Town & Country gekregen...
En ja hoor, 2 dagen later gaf ook de Chrysler de geest... Problemen met de remmen, ik had al gedacht dat ik metaal op metaal hoorde bij het remmen en dat de remkracht ondermaats was maar hey, op vakantie heb je nooit tijd om grondig alles te controleren

Toen begonnen de problemen echter, maar soit... Geen minivans die groot genoeg waren, dan maar een Yukon XL te voorschijn getoverd, prachtige wagen maar veel te klein om alle valiezen mee te krijgen... Uiteindelijk vertrokken met een dikke Ford F-150 en die uiteindelijk in San Antonio weer binnengeleverd en geruild voor een Kia...
Ondanks dat ik zowel van de Dodge, de Chrysler en de Ford de benzinebak had leeggereden nooit iets moeten betalen... Integendeel, achteraf zelfs nog een refund & extra mijlen gekregen voor de problemen

M'n ervaringen met Avis zijn dus goed