Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis hekkie en Jhek: 9 weken cross country (West)
Re: Reis hekkie en Jhek: 9 weken cross country (West)
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff gelukkig 

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom thuis, weer, na deze enerverende terugreis...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Zoals beloofd hier nog even een update van het tweede gedeelte van onze terugreis. Mijn liveverslag is ook tot zover bijgewerkt plus nog wat fotootjes extra. Verder ben ik van plan z.s.m. ook nog een samenvatting te plaatsen over onze reis, maar dat zal ik dan wel melden.
Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor alle reacties en het meelezen en meeleven.
--------
Do 24 en vr 25/6 (terugreis deel 2)
Ondanks dat ik pas om half twee ging slapen hebben we een prima nachtrust gehad op een heerlijk bed in het Hyatt Regency Hotel. We zijn om acht uur opgestaan, lekker gedoucht en onze spulletje ingepakt. Ontbijten doen we wel op de luchthaven want we willen daar weer op tijd zijn.Om 9:15 uur kwam de shuttlebus van het hotel voorrijden en zijn we naar de airport gereden.
We hebben ons aangesloten in de rij wachtenden en ben je aan de beurt , moet je eerst zelf electronisch inchecken. Zoals viel te verwachten lukte het ook deze keer niet. We hebben weer hulp van United personeel ingeroepen maar ook deze meneer lukte het niet onze papieren te scannen. Dat gold voor de paspoorten, onze boardingkaarten, onze creditkaarten en mileageplusmembercards. De machine pakte gewoon niets van ons. Het conformationnumber van de tickets heeft hij uiteindelijk handmatig ingevoerd, maar ook dat werd niet herkend.
Hierop werden wij gedirigeerd naar een andere rij voor “moeilijke” gevallen. Op dat moment flipte Jan zowat en werd heel erg boos. Maar ja we hadden geen keus en konden aansluiten. Er zaten maar twee medewerkers achter de balies en ze waren heel erg lang bezig met elke klant. Voor ons stond een Chinees gezelschap van zes mensen die gigantisch veel extra bagage bij zich hadden. Qua gewicht klopte er niets van en alles moest worden overgepakt. Wij vragen ons dan af waarom United geen weegschaal neerzet waarop ieder z’n eigen bagage eerst kan of moet wegen voordat je bij de balie geholpen wordt.
Om een lang verhaal kort te maken, wij hebben nog een uur in die rij gestaan voor we aan de beurt waren. Toen was het ook zo voor elkaar en kregen we boardingpassen voor onze vlucht van 13:12 uur naar Washington en werd onze bagage opnieuw ingecheckt. We gingen naar de gate en ontmoetten weer Maaike en Robin, een Nederlands stel waar we gisteren ook mee opgetrokken zijn. Zij zaten in hetzelfde schuitje als wij maar hadden in een ander hotel als ons overnacht in Chicago. Leuke jongelui waar we de hele reis gezellig mee gekletst hebben.
Alles liep verder op tijd en om 13:00 uur zat iedereen in het vliegtuig. We vertrokken echter niet. Er werd omgeroepen dat er een deur defect was en dat die eerst gemaakt moest worden. Nee he, toch niet weer problemen! Nou ja dus. Een kwartier later werd gezegd dat er een verkeersstop was op Dulles Washington i.v.m. het slechte weer en dat dit ook nog een uur kon duren. We hadden in Washington maar anderhalf uur om over te stappen op onze vlucht naar Nederland en dit zou betekenen dat we ook die vlucht niet zouden halen. We hebben toen maar tegen elkaar gezegd dat we alles gewoon over ons heen laten komen en wel zien hoe e.e.a. loopt. Als we ook nog in Washington een keer moeten overnachten dan moet dat maar.
Na een half uur werd medegedeeld dat we van de gate af moesten want daar moest een toestel van Lufthansa staan die binnen was gevlogen. Wij werden met ons vliegtuig dus ergens anders geparkeerd op het vliegveld. Uiteindelijk heeft dit alles anderhalf uur geduurd en toen konden we eindelijk vertrekken. Precies om half zes, het tijdstip dat ons toestel naar Nederland zou vertrekken, landden we op Dulles Int.Airport.
Op het moment dat we het toestel uitstapten werd omgeroepen dat passagiers voor vlucht 946 naar Nederland (wij dus) zich onmiddellijk naar gate C8 moesten begeven want dat er op ons werd gewacht. Dat was op zich goed nieuws! Wij waren echter geland op D30 en dus moesten we helemaal naar de andere kant wat ongeveer een paar kilometer lopen is. Hard hollend zijn we met z’n vieren die kant op gegaan. Ik moest ook nog vreselijk plassen en elke stap die ik deed moest ik dat ook nog ophouden. Jan nam op den duur mijn rugzak er ook bij en ging nog wat harder hollen. Ik kon niet meer en was steen kapot.
Uiteindelijk kwamen we bij C8 aan en stond men ons op te wachten. De andere passagiers zaten allemaal al in het toestel. Ik kon nog net uitbrengen dat ik naar de wc moest en water wilde en na een poosje kwam ik weer wat bij. Ondertussen vertrok het vliegtuig ook nog niet. Door de groundstop was het vliegverkeer in de war en stonden er heel veel toestellen in de wacht om te vertrekken. Uiteindelijk hebben we ook in dit toestel nog ruim twee uur moeten wachten voordat we vertrokken. Maar we zaten erin en gingen nu eindelijk naar huis.
De vlucht verliep verder prima. We hadden door al dit gedoe nog wel het voordeel gehad dat we deze vier terugvluchten elke keer op Economy Plus zijn gezet, dus wat dat betreft waren het prettige vluchten met veel beenruimte.
Ruim anderhalf uur na de oorspronkelijke aankomsttijd landden we op Schiphol. Tot onze verbazing en geluk kwam onze bagage wel mee in tegenstelling tot die van Maaike en Robin. Hun bagage was nog in Chicago werd verteld. Ingvild stond al twee uur op Schiphol op ons te wachten maar dat mocht de pret niet meer drukken. We waren er eindelijk en we waren heel blij elkaar weer te zien na precies twee maanden. 25 april zijn we uit huis vertrokken en 25 juni waren we ’s middags weer thuis na een fantastische vakantie....
Marjan
Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor alle reacties en het meelezen en meeleven.
--------
Do 24 en vr 25/6 (terugreis deel 2)
Ondanks dat ik pas om half twee ging slapen hebben we een prima nachtrust gehad op een heerlijk bed in het Hyatt Regency Hotel. We zijn om acht uur opgestaan, lekker gedoucht en onze spulletje ingepakt. Ontbijten doen we wel op de luchthaven want we willen daar weer op tijd zijn.Om 9:15 uur kwam de shuttlebus van het hotel voorrijden en zijn we naar de airport gereden.
We hebben ons aangesloten in de rij wachtenden en ben je aan de beurt , moet je eerst zelf electronisch inchecken. Zoals viel te verwachten lukte het ook deze keer niet. We hebben weer hulp van United personeel ingeroepen maar ook deze meneer lukte het niet onze papieren te scannen. Dat gold voor de paspoorten, onze boardingkaarten, onze creditkaarten en mileageplusmembercards. De machine pakte gewoon niets van ons. Het conformationnumber van de tickets heeft hij uiteindelijk handmatig ingevoerd, maar ook dat werd niet herkend.
Hierop werden wij gedirigeerd naar een andere rij voor “moeilijke” gevallen. Op dat moment flipte Jan zowat en werd heel erg boos. Maar ja we hadden geen keus en konden aansluiten. Er zaten maar twee medewerkers achter de balies en ze waren heel erg lang bezig met elke klant. Voor ons stond een Chinees gezelschap van zes mensen die gigantisch veel extra bagage bij zich hadden. Qua gewicht klopte er niets van en alles moest worden overgepakt. Wij vragen ons dan af waarom United geen weegschaal neerzet waarop ieder z’n eigen bagage eerst kan of moet wegen voordat je bij de balie geholpen wordt.
Om een lang verhaal kort te maken, wij hebben nog een uur in die rij gestaan voor we aan de beurt waren. Toen was het ook zo voor elkaar en kregen we boardingpassen voor onze vlucht van 13:12 uur naar Washington en werd onze bagage opnieuw ingecheckt. We gingen naar de gate en ontmoetten weer Maaike en Robin, een Nederlands stel waar we gisteren ook mee opgetrokken zijn. Zij zaten in hetzelfde schuitje als wij maar hadden in een ander hotel als ons overnacht in Chicago. Leuke jongelui waar we de hele reis gezellig mee gekletst hebben.
Alles liep verder op tijd en om 13:00 uur zat iedereen in het vliegtuig. We vertrokken echter niet. Er werd omgeroepen dat er een deur defect was en dat die eerst gemaakt moest worden. Nee he, toch niet weer problemen! Nou ja dus. Een kwartier later werd gezegd dat er een verkeersstop was op Dulles Washington i.v.m. het slechte weer en dat dit ook nog een uur kon duren. We hadden in Washington maar anderhalf uur om over te stappen op onze vlucht naar Nederland en dit zou betekenen dat we ook die vlucht niet zouden halen. We hebben toen maar tegen elkaar gezegd dat we alles gewoon over ons heen laten komen en wel zien hoe e.e.a. loopt. Als we ook nog in Washington een keer moeten overnachten dan moet dat maar.
Na een half uur werd medegedeeld dat we van de gate af moesten want daar moest een toestel van Lufthansa staan die binnen was gevlogen. Wij werden met ons vliegtuig dus ergens anders geparkeerd op het vliegveld. Uiteindelijk heeft dit alles anderhalf uur geduurd en toen konden we eindelijk vertrekken. Precies om half zes, het tijdstip dat ons toestel naar Nederland zou vertrekken, landden we op Dulles Int.Airport.
Op het moment dat we het toestel uitstapten werd omgeroepen dat passagiers voor vlucht 946 naar Nederland (wij dus) zich onmiddellijk naar gate C8 moesten begeven want dat er op ons werd gewacht. Dat was op zich goed nieuws! Wij waren echter geland op D30 en dus moesten we helemaal naar de andere kant wat ongeveer een paar kilometer lopen is. Hard hollend zijn we met z’n vieren die kant op gegaan. Ik moest ook nog vreselijk plassen en elke stap die ik deed moest ik dat ook nog ophouden. Jan nam op den duur mijn rugzak er ook bij en ging nog wat harder hollen. Ik kon niet meer en was steen kapot.
Uiteindelijk kwamen we bij C8 aan en stond men ons op te wachten. De andere passagiers zaten allemaal al in het toestel. Ik kon nog net uitbrengen dat ik naar de wc moest en water wilde en na een poosje kwam ik weer wat bij. Ondertussen vertrok het vliegtuig ook nog niet. Door de groundstop was het vliegverkeer in de war en stonden er heel veel toestellen in de wacht om te vertrekken. Uiteindelijk hebben we ook in dit toestel nog ruim twee uur moeten wachten voordat we vertrokken. Maar we zaten erin en gingen nu eindelijk naar huis.
De vlucht verliep verder prima. We hadden door al dit gedoe nog wel het voordeel gehad dat we deze vier terugvluchten elke keer op Economy Plus zijn gezet, dus wat dat betreft waren het prettige vluchten met veel beenruimte.
Ruim anderhalf uur na de oorspronkelijke aankomsttijd landden we op Schiphol. Tot onze verbazing en geluk kwam onze bagage wel mee in tegenstelling tot die van Maaike en Robin. Hun bagage was nog in Chicago werd verteld. Ingvild stond al twee uur op Schiphol op ons te wachten maar dat mocht de pret niet meer drukken. We waren er eindelijk en we waren heel blij elkaar weer te zien na precies twee maanden. 25 april zijn we uit huis vertrokken en 25 juni waren we ’s middags weer thuis na een fantastische vakantie....
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Phoe, fijn dat het allemaal in orde is gekomen en je veilig zijn thuis gekomen.
Ik ben een beetje bijgelovig
, maar ik zou nooit meer vliegen op deze datums.
Ik ben een beetje bijgelovig

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Jeetje Marjan, dat was ook nog weer een stukje terugreis met hindernissen.
Wij hadden ook en keer zo weinig tijd tussen twee vluchten. Terwijl Ger en de kinderen hard aan het hollen waren heb ik een lift gevraagd met een golfkarretje en was heerlijk uitgerust op tijd bij de gate
Ik heb heel erg genoten van jullie belevenissen en ik mis jullie verslag echt 's morgens bij de koffie. Jullie moeten maar snel weer gaan
Marjon
Wij hadden ook en keer zo weinig tijd tussen twee vluchten. Terwijl Ger en de kinderen hard aan het hollen waren heb ik een lift gevraagd met een golfkarretje en was heerlijk uitgerust op tijd bij de gate

Ik heb heel erg genoten van jullie belevenissen en ik mis jullie verslag echt 's morgens bij de koffie. Jullie moeten maar snel weer gaan

Marjon
helemaal mee eens Marjon, wat mis ik die verslagen 's morgens vroeg op het werk
Maar wat een reis, ik klaag nooit meer
Maar goed uiteindelijk kwam alles goed en dat is wat telt en die fantastische reis opzich natuurlijk

Maar wat een reis, ik klaag nooit meer

Maar goed uiteindelijk kwam alles goed en dat is wat telt en die fantastische reis opzich natuurlijk

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Jemig, wat een terugreis.......Je zou er inderdaad bijgelovig van worden
Daar was het missen van onze vlucht niets bij......... Wij stonden overigens in dezelfde rij als jullie, waar we extra hulp nodig hadden, en hebben daardoor ons vliegtuig gemist. Die rij ging zoooooooo langzaam.....
Maar gelukkig zijn jullie nu weer lekker thuis en kunnen jullie nagenieten van alle belevenissen! Dikke knuffel en tot snel.

Maar gelukkig zijn jullie nu weer lekker thuis en kunnen jullie nagenieten van alle belevenissen! Dikke knuffel en tot snel.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Alles wat mis kan gaan, ging ook mis.
Wel een goede positieve insteek hoor! Top!
Fijn dat jullie er weer heelhuids zijn.
Wel een goede positieve insteek hoor! Top!
Fijn dat jullie er weer heelhuids zijn.
- Gypsygirl1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Fijn wat van jullie te horen, ongelooflijk, wat een terugreis!
Can-Alaska2013:http://revoreis.wordpress.com/
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wat een verhaal zeg ... En wat een terugreis; veel slechter had je het niet kunnen treffen (nou ja, misschien die terugreis ook nog je vlucht missen naar Amsterdam). Maar jullie zijn er weer, gelukkig maar
!

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
De heenreis verstoord door de aswolk en de terugreis door deze perikelen... Daar tussenin hebben jullie volgens mij een geweldige vakantie gehad, dus onthoud dat dan maar!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Laten we maar zeggen: all is well that ends well
.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Samenvatting
We kunnen inderdaad terugzien op een mooie, geweldige en lange vakantie van precies 2 maanden in het zuid- en midwesten van Amerika met veel afwisseling, een hoop gezelligheid en een aantal nieuwe dingen. Ook het avontuur ontbrak dit keer zeker niet.
Ik heb een nieuw routekaartje gemaakt hoe uiteindelijk onze route is gelopen en dat ziet er best onlogisch uit, maar door de lengte van onze vakantie hadden we alle vrijheid ter plaatse onze route in te vullen, net waar we op dat moment zin aan hadden. En we tekenen er beiden voor als we dat in de toekomst nog eens op die manier zouden kunnen doen. We vonden het heerlijk zo!!

Een paar feiten op een rijtje:
Heenreis: 6 dagen vertraagd door vulkaanuitbarsting op IJsland.
Terugreis met hindernissen:
Maar liefst vier vluchten (LA-PHX-ORD-IAD-AMS) met een extra gedwongen overnachting.
Duur 51 uur (minus 9 uur tijdsverschil)
Totale reisduur: 62 dagen (9 w – 1 dag)
Bezocht 10 Staten: CA, NV, AZ, UT, CO, KS, OK, TX, NM en IL
Huurauto’s:
Jeep Patriot (1 dag)
Ford Escape (18 dagen)
Toyota RAV4 (40 dagen)
Gereden: plm 6000 mijl
Overnachtingen:
11 x motel/hotel
9 x huurhuis
3 x cabin
37 x tent
1 x vliegtuig
Ontmoetingen met:
Carin (Pyca) - Schiphol
Rob en Annie (Rob & Annie) – week in Page
Hans en Truus (Hoog53) – avond in Page
Thuul en Peet (Thuul) – drie dagen in Moab
Jacqueline, Peter, Natasja (Jasmino) – 5 dagen in Denver en 4 dagen in Las Vegas
Loek en Gepke (Loek) – weekend in Denver/Aurora
Dennis en Anna (Dento) – weekend in Denver/Nederland
Arthur en Kim ( Arthurvanmourik) – weekend in Denver/Nederland
Diny en Albert (ORANGE) – 2 dagen in Moab
Nieuw tijdens deze trip:
Geocaching
Kansas (Dodge City, Wellington)
Route 66 in Oklahoma en Texas
Oklahoma City (National Memorial & Museum)
Red Canyon Loop en Crack Canyon in San Rafaël Swell Zuid
Black Dragon in San Rafaël Swell Noord
Little Egypt i.c.m. Burr Trail Zuid
Klondike Bluffs in Arches NP
Crystal Geyser (bij Green River)
Blue Hill Road, Mill Canyon (NW van Moab) plus gebied NO en ZO van Moab
Buckskin Gulch (slot canyon Coyote Buttes North)
Sand Hollow SP-Water Canyon-Smithonian Butte Scenic Byway (ZO Utah)
House on Fire (ZW UT)
Kolob Plateau scenic byway (Zion NP)
Antelope Poppy Reserve (CA)
Brigham Plain Road (Page)
Red Canyon en achteringang Bryce NP
Moqui Marbles (Escalante)
Op herhaling:
Blue Canyon
Coalmine Canyon
Yellow Rock
Wahweap Hoodoos
White Rocks
Toadstools
Paria Movie Set
Monument Valley
Moki Dugway
Muley Point
Cathedral Valley Loop
Capitol Reef NP
Arches NP
Canyonlands NP
Long Canyon
Corona Arch
Onion Creek
Fisher Towers
La Sal Mountain Loop
Cadillac Ranch
Pikes Peak
Air Force Academy
Peak to Peak Hwy
Valley of Fire SP
Hoogtepunten:
De prachtige (ontdekkings)tochten en hikes die we gedaan hebben met ons tweeën maar ook met vrienden en bekenden van het AA-forum en de gezelligheid die we met elkaar hebben gehad.
Het schitterende weer al die weken.
Het gevoel van vrijheid, flexibiliteit en ontspanning.
De vele lezers van ons weblog en de leuke reacties in ons gastenboek en hier op het forum hebben er mede voor gezorgd dat deze vakantie helemaal is geslaagd.
Iedereen heel erg bedankt!
Marjan en Jan
P.S. Voor wie het nog niet wist: het volledige liveverslag met foto's is te lezen en te bekijken op hekkietravel2010
We kunnen inderdaad terugzien op een mooie, geweldige en lange vakantie van precies 2 maanden in het zuid- en midwesten van Amerika met veel afwisseling, een hoop gezelligheid en een aantal nieuwe dingen. Ook het avontuur ontbrak dit keer zeker niet.
Ik heb een nieuw routekaartje gemaakt hoe uiteindelijk onze route is gelopen en dat ziet er best onlogisch uit, maar door de lengte van onze vakantie hadden we alle vrijheid ter plaatse onze route in te vullen, net waar we op dat moment zin aan hadden. En we tekenen er beiden voor als we dat in de toekomst nog eens op die manier zouden kunnen doen. We vonden het heerlijk zo!!

Een paar feiten op een rijtje:
Heenreis: 6 dagen vertraagd door vulkaanuitbarsting op IJsland.
Terugreis met hindernissen:
Maar liefst vier vluchten (LA-PHX-ORD-IAD-AMS) met een extra gedwongen overnachting.
Duur 51 uur (minus 9 uur tijdsverschil)
Totale reisduur: 62 dagen (9 w – 1 dag)
Bezocht 10 Staten: CA, NV, AZ, UT, CO, KS, OK, TX, NM en IL
Huurauto’s:
Jeep Patriot (1 dag)
Ford Escape (18 dagen)
Toyota RAV4 (40 dagen)
Gereden: plm 6000 mijl
Overnachtingen:
11 x motel/hotel
9 x huurhuis
3 x cabin
37 x tent
1 x vliegtuig
Ontmoetingen met:
Carin (Pyca) - Schiphol
Rob en Annie (Rob & Annie) – week in Page
Hans en Truus (Hoog53) – avond in Page
Thuul en Peet (Thuul) – drie dagen in Moab
Jacqueline, Peter, Natasja (Jasmino) – 5 dagen in Denver en 4 dagen in Las Vegas
Loek en Gepke (Loek) – weekend in Denver/Aurora
Dennis en Anna (Dento) – weekend in Denver/Nederland
Arthur en Kim ( Arthurvanmourik) – weekend in Denver/Nederland
Diny en Albert (ORANGE) – 2 dagen in Moab
Nieuw tijdens deze trip:
Geocaching
Kansas (Dodge City, Wellington)
Route 66 in Oklahoma en Texas
Oklahoma City (National Memorial & Museum)
Red Canyon Loop en Crack Canyon in San Rafaël Swell Zuid
Black Dragon in San Rafaël Swell Noord
Little Egypt i.c.m. Burr Trail Zuid
Klondike Bluffs in Arches NP
Crystal Geyser (bij Green River)
Blue Hill Road, Mill Canyon (NW van Moab) plus gebied NO en ZO van Moab
Buckskin Gulch (slot canyon Coyote Buttes North)
Sand Hollow SP-Water Canyon-Smithonian Butte Scenic Byway (ZO Utah)
House on Fire (ZW UT)
Kolob Plateau scenic byway (Zion NP)
Antelope Poppy Reserve (CA)
Brigham Plain Road (Page)
Red Canyon en achteringang Bryce NP
Moqui Marbles (Escalante)
Op herhaling:
Blue Canyon
Coalmine Canyon
Yellow Rock
Wahweap Hoodoos
White Rocks
Toadstools
Paria Movie Set
Monument Valley
Moki Dugway
Muley Point
Cathedral Valley Loop
Capitol Reef NP
Arches NP
Canyonlands NP
Long Canyon
Corona Arch
Onion Creek
Fisher Towers
La Sal Mountain Loop
Cadillac Ranch
Pikes Peak
Air Force Academy
Peak to Peak Hwy
Valley of Fire SP
Hoogtepunten:
De prachtige (ontdekkings)tochten en hikes die we gedaan hebben met ons tweeën maar ook met vrienden en bekenden van het AA-forum en de gezelligheid die we met elkaar hebben gehad.
Het schitterende weer al die weken.
Het gevoel van vrijheid, flexibiliteit en ontspanning.
De vele lezers van ons weblog en de leuke reacties in ons gastenboek en hier op het forum hebben er mede voor gezorgd dat deze vakantie helemaal is geslaagd.
Iedereen heel erg bedankt!
Marjan en Jan
P.S. Voor wie het nog niet wist: het volledige liveverslag met foto's is te lezen en te bekijken op hekkietravel2010
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Jeetje nu je het zo in het overzicht hebt gezet ziet het er helemaal indrukwekkend uit! WOW.
Wat hebben jullie veel gezien zeg, ben echt jaloers. De manier van reizen spreekt me ook aan, lekker kijken waar je zin in hebt etc. Alle tijd aan jezelf, perfect.
Wellicht dat wij dat ook nog eens mogen meemaken, dat zou fantastisch zijn.
Wat hebben jullie veel gezien zeg, ben echt jaloers. De manier van reizen spreekt me ook aan, lekker kijken waar je zin in hebt etc. Alle tijd aan jezelf, perfect.
Wellicht dat wij dat ook nog eens mogen meemaken, dat zou fantastisch zijn.
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ondanks het feit dat ze flink hun best hebben gedaan om jullie in Amerika te houden is het jullie toch gelukt om te ontsnappen.
En ook nog eens binnen een week een eind aan het reisverslag gebreid.
Complimenten!!!

Ik vind het heel fijn dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad en dat je het op hebt kunnnen brengen om ons, gedurende zo'n lange periode, mee te laten genieten.
En dat vervelende staartje van de vakantie ben je zo vergeten.
Jullie hebben genoeg mooie en leuke dingen meegemaakt om te herinneren.
Nu wacht nog het vervelende werk.....
De vakantie weer herbeleven met het uitzoeken van alle foto's die jullie gemaakt hebben.

En ook nog eens binnen een week een eind aan het reisverslag gebreid.
Complimenten!!!

Ik vind het heel fijn dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad en dat je het op hebt kunnnen brengen om ons, gedurende zo'n lange periode, mee te laten genieten.
En dat vervelende staartje van de vakantie ben je zo vergeten.
Jullie hebben genoeg mooie en leuke dingen meegemaakt om te herinneren.
Nu wacht nog het vervelende werk.....
De vakantie weer herbeleven met het uitzoeken van alle foto's die jullie gemaakt hebben.

Er zou een film van gemaakt kunnen worden! Pfffffff wat een ontzettend gedoe zeg.

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mooi overzichtje!! Jullie hebben echt veel gedaan en gezien

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zat je toch nog redelijk dichtbij marjan. Wichita is maar 3 uurtjes rijden hiervandaan 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1560 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 19 Reacties