Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur zo goedkoop???
Autohuur zo goedkoop???
Ik heb via Expedia een luxe auto gehuurd bij Hertz voor 27 dagen, voor €351,-
Staat bij Cadillac DTC of een lincoln town car.
Zo goedkoop lijkt me niet gebruikelijk, ik zie ze er nu al weer op staan van boven de 1000,-.
Heb ik gewoon verschrikkelijke mazzel of zit hier nog een addertje?
Staat bij Cadillac DTC of een lincoln town car.
Zo goedkoop lijkt me niet gebruikelijk, ik zie ze er nu al weer op staan van boven de 1000,-.
Heb ik gewoon verschrikkelijke mazzel of zit hier nog een addertje?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Autohuur zo goedkoop???
Expedia.nl ?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Zitten de verzekeringen inbegrepen?
Aïda schreef:Zitten de verzekeringen inbegrepen?
Hertz Luxe Auto: Airconditioning, automatische versnelling, onbeperkt kilometeraantal, Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen, Wegen belasting, BTW, Toegevoegde Aanspareklijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada. .
Ophalen:
wo 4-aug-2010 12:00 Terugbrengen:
di 31-aug-2010 12:00
Locatie: shuttle naar balie en auto. je moet mogelijk bellen voor de shuttle., Los Angeles, CA, Verenigde Staten (LAX)
Openingstijden: 4-8-2010: 24 uur per dag geopend, 31-8-2010: 24 uur per dag geopend
Regels en reguleringen voor autoverhuurbedrijven
Neem voor de complete verhuurgegevens contact op met Expedia.nl, het telefoonnummer is 020 2061364 , of kies +31 202 061364.
Prijsregels:
De volledige kosten die op het tijdstip van boeken staan vermeld, worden met je creditcard van je rekening afgeschreven.
Speciale leveranciersprijs is inclusief verzekering. Inclusief autobelasting en -toeslagen.
Misschien moet je ter plaatse andere kosten voldoen, zoals bijtanken, toeslagen voor extra bestuurders, toeslagen voor een jonge bestuurder, en bezorging- en ophaalkosten.
Datumwijzigingen leiden mogelijk tot prijsveranderingen.
Op het tijdstip van verhuur worden mogelijk extra kosten of toeslagen in rekening gebracht.
Voorwaarden voor vooruitboeken:
Lokaal telefoonnummer van het bedrijf: 310.568.5100
Minimumhuur: 5 dagen
Maximumhuur: 27 dage
Huurauto's zijn gereserveerd tot het tijdstip van ophalen. Het autoverhuurbedrijf kan hier naar eigen inzicht wat soepeler in zijn.
Als je valse gegevens verstrekt, komt de aansprakelijkheid van het bedrijf te vervallen en ben jij verantwoordelijk voor letsel aan jezelf of anderen, en schade aan de auto en eigendommen.
Je moet een geldige creditcard met de naam van de bestuurder overleggen wanneer je de auto komt ophalen als borgsom voor het voertuig. Betaalpassen worden niet geaccepteerd. Lees de uitgebreide autoregels en beperkingen voor details over de borgsom.
Er gelden geografische beperkingen, zelfs voor huurcontracten met een onbeperkt kilometrage. Sommige autoverhuurbedrijven staan niet toe dat je hun voertuig over bepaalde nationale en internationale grenzen meeneemt.
Neem voor de volledige informatie contact op met Expedia.nl, het telefoonnummer is 020 2061364 , of kies +31 202 061364.
Annuleringen en wijzigingen:
Je kunt reserveringen annuleren, maar hieraan zijn annuleringskosten à € 20,00 verbonden.
Je kunt online annuleren. Klik in je reisroute op Annuleringsgegevens weergeven en volg de instructies.
Als je wijzigingen wilt maken, bel je Expedia.nl, het telefoonnummer is 020 2061364 , of kies +31 202 061364
Njit schreef:Expedia.nl ?
Ja, .nl inderdeaad
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
vlg mij heb je heeeeeel veel geluk gehad want als ik nu op Expedia kijk is het " gewoon" rond de 1000,=
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Lijkt op vreselijk veel mazzel.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht