Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kent er iemand de COMFORT INN in SF
Kent er iemand de COMFORT INN in SF
Ze bieden dit aan :
2 Hotel Rooms Free High-Speed Internet Access 1 Person Whirlpool-In Bath 2 TVs Microwave Refrigerator
en ze zijn kort bij de luchthaven. (we hebben de eerste dagen geen auto in SF)
Lijkt me wel een goed hotel, maar vind er geen reviews over, en op de ene webstek krijgt het 3 sterren, op een andere maar eentje.
Prijs lijkt me ook rdelijk : 114 USD per nacht.
Iemand hier al verbleven of van gehoord ?
Alvast bedankt ....
2 Hotel Rooms Free High-Speed Internet Access 1 Person Whirlpool-In Bath 2 TVs Microwave Refrigerator
en ze zijn kort bij de luchthaven. (we hebben de eerste dagen geen auto in SF)
Lijkt me wel een goed hotel, maar vind er geen reviews over, en op de ene webstek krijgt het 3 sterren, op een andere maar eentje.
Prijs lijkt me ook rdelijk : 114 USD per nacht.
Iemand hier al verbleven of van gehoord ?
Alvast bedankt ....
-
- Amerikafan
- Contacteer:
hier is wat meer info http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... ornia.html
houd er rekening mee dat de luchthaven nog een redelijk eind van SF downtown is, als je geen wagen hebt kan je beter een hotel downtown boeken.
houd er rekening mee dat de luchthaven nog een redelijk eind van SF downtown is, als je geen wagen hebt kan je beter een hotel downtown boeken.
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
Bedankt voor de link zrx1100, maar het gaat wel degelijk over de comfort inn and suites. (en het is eigenlijk in San Bruno)
De luchthaven is idd. zo'n 16 km van downtown, maar ik dacht gewoon 'ochtends een bus te nemen, en 'avonds terug naar het hotel.
Vind het makkelijker dicht bij de luchthaven te zijn, daar we op dag 3 de wagen daar gaan ophalen.
De luchthaven is idd. zo'n 16 km van downtown, maar ik dacht gewoon 'ochtends een bus te nemen, en 'avonds terug naar het hotel.
Vind het makkelijker dicht bij de luchthaven te zijn, daar we op dag 3 de wagen daar gaan ophalen.
-
- Amerika-ontdekker
Dieter,
Wij hebben in september gekozen voor een hotel in het centrum ( hotel Powell, bij de draaischijf ) OOk wij hadden geen auto en we zijn na 3 dagen teruggegaan naar de luchthaven om onze huurauto op te halen. Met de BART ben je in zo'n 20 minuten op de luchthaven. De prijs was volgens mij iets van 5 dollar. Het was geen enkel probleem om met 2 koffers, 2 tassen en 2 rugzakken in de BART te reizen. Ons hotel lag ook direct langs het BART-station.
Het is nml. toch wel lekker om tussendoor even naar je hotelkamer te kunnen om bv. even uit te rusten voordat je 's avonds weer op pad gaat om ergens lekker te eten oid.
Prijs van hotel was ( geboekt via HI ) volgens mijn zo'n 40 euro p.p
Groetjes, Dianne
Wij hebben in september gekozen voor een hotel in het centrum ( hotel Powell, bij de draaischijf ) OOk wij hadden geen auto en we zijn na 3 dagen teruggegaan naar de luchthaven om onze huurauto op te halen. Met de BART ben je in zo'n 20 minuten op de luchthaven. De prijs was volgens mij iets van 5 dollar. Het was geen enkel probleem om met 2 koffers, 2 tassen en 2 rugzakken in de BART te reizen. Ons hotel lag ook direct langs het BART-station.
Het is nml. toch wel lekker om tussendoor even naar je hotelkamer te kunnen om bv. even uit te rusten voordat je 's avonds weer op pad gaat om ergens lekker te eten oid.
Prijs van hotel was ( geboekt via HI ) volgens mijn zo'n 40 euro p.p
Groetjes, Dianne
2004 Florida,2005 de West. In 2006 gaan we 'vreemd' tijdens onze huwelijksreis naar Mexico
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht