Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe laag kan de dollar nog vallen?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Hoe laag kan de dollar nog vallen?
Dat zou nog een mooie meevaller zijn, zo vlak voordat we vertrekken. Heb nog veel in dollars af te rekenen 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerikafan
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik tegen augustus in hogere regione kan bijtanken, echter is hier momenteel totaal nog geen spraken van, een betere dag maakt de trend niet! zeker niet als analysten voorspellen dat tegen 2011 de dollar en euro gelijk zullen staan. de chart van de voorbije maanden geeft u een inzicht over hoe nietszeggend de stijging van vandaag is.Harry schreef:Het lijkt er heel voorzichtig op dat de daling van de euro tot staan is gebracht, de koers is inmiddels weer 1,23.

Maart-April 2010 (22 dagen, 6staten, 9500 km)
Augustus-September 2010 (22 dagen, 4 staten, 4500 km)
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
be2712 schreef:zeker niet als analysten voorspellen dat tegen 2011 de dollar en euro gelijk zullen staan.
Zijn dat dezelfde analisten die voorspelden dat de euro-dollarkoers 1 op 2 zou worden.

-
- Amerikafan
er is economisch gezien al ongelofelijk veel veranderd sinds ze die voorspelling deden, momenteel is dit de tendens waar rekening mee gehouden moet worden, dat het over 6 maand weer iets anders is is zeer goed mogelijk! op lange termijn is valuta niet te voorspellen zoals je kon lezen in een van mijn eerdere posts in dit topic.
Maart-April 2010 (22 dagen, 6staten, 9500 km)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
De afgelopen dagen is de stabiliteit terug en lijkt de technische steun te houden.....
Ja de analysten menen een 1 op 1 in 2011, maar dat is nog lang weg........
Diezelfde analysten hebben ook gezegd dat de situatie in usa bijna net zo erg is als griekenland..... Er is elke dag wel wat.....
feit blijft voor mij dat de euro verder daalt en de dollar voor ons noren de laatste tijd het goed doen. ik ben blij dat er een beetje rust is gekomen op de valuta en stockmarket....
Ja de analysten menen een 1 op 1 in 2011, maar dat is nog lang weg........
Diezelfde analysten hebben ook gezegd dat de situatie in usa bijna net zo erg is als griekenland..... Er is elke dag wel wat.....
feit blijft voor mij dat de euro verder daalt en de dollar voor ons noren de laatste tijd het goed doen. ik ben blij dat er een beetje rust is gekomen op de valuta en stockmarket....
Van mij mag die nog wel wat opkrabbelen de komende weken. Richting de 1,30 zou leuk zijn, maar verwacht niet dat die in 3 weken tijd nog 7 cent zal opkrabbelen.
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

dat hopen wij ook, je weet maar nooit hé
wij hadden dollars besteld toen de koers 1.19 was, toen we ze gingen halen twee dagen later was de koers 1.21, gelukkig ze aan die koers gekregen, kwam toch op 5 euro minder voor evenveel dollars
*wie het kleine niet eert,...*
wij hadden dollars besteld toen de koers 1.19 was, toen we ze gingen halen twee dagen later was de koers 1.21, gelukkig ze aan die koers gekregen, kwam toch op 5 euro minder voor evenveel dollars
*wie het kleine niet eert,...*
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
En dan vallen de economische cijfers die uit de VS komen zwaar tegen en in één klap slaat het sentiment weer om en stijgt de euro in één dag van 1,220 naar 1,245. 

Dagen als deze mogen van mij de komende week nog wel een paar keer gebeuren.

1,249 ondertussen al 

Momenteel zitten we op de 1,2551

Positieve kijk op de zaak voor een ieder die op tijd dollars heeft gekocht:

En er is natuurlijk ook de negatieve kijk op de zaak voor de laat kopers:

- - - - - -
Voor de mensen die in Euros betaalt worden gaat het weer een beetje de goede kant op

En er is natuurlijk ook de negatieve kijk op de zaak voor de laat kopers:

- - - - - -
Voor de mensen die in Euros betaalt worden gaat het weer een beetje de goede kant op

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij zijn terug uit Europa, dus hij mag weer stijgen
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij gaan naar Amerika over 10 dagen dus ik ben het helemaal met je eens.
Marjon
Marjon
k ga bestellingen bij je plaatsen hoor Marjon 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Volgens mij heb je dat al gedaan toch??
Marjon

Marjon
Wij gaan over een maandje, ik ga maar niks inkope ik blijf er op gokken en hopen dat hij zo blijft óf nog een beetje omhoog gaat 

Yep Marjon, maar dat was voor iemand anders, nu al die kleren voor mij nog
zonder gekheid, fijn toch dat ie weer wat beter staat!

zonder gekheid, fijn toch dat ie weer wat beter staat!
€1,- = $1,257 Yes!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Het wordt nog wat zo 

Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1493 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart