Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schade aan voertuig
Schade aan voertuig
Hallo,bij het inchecken in het Flamingo-hotel in Las-vegas hebben we onze SUV afgegeven om hem op een valet parking te brengen.Na onze twee dagen hebben we hem terug laten ophalen maar niet volledig nagekeken.We zijn vertrokken naar Death-v en in een stadje juist ervoor hebben we bij een supermarkt nog water gekocht.Maar hier bij het uitstappen heb ik gezien dat er een kleine bluts is onderaan het R-spatbord voor.Dit is gebeurt door de mensen vh hotel.Nu ik heb gebeld met Dollar rent en zei zeiden dat alles verzekerd was,nu ik heb de all-inclusive van usa-reizen genomen en de total lost damage waver zit erin.Heeft er nog iemand hiermee ervaring?Dank.
Re: Schade aan voertuig
Hopelijk heb je je eigen risico afgekocht en is het niet al te hoog.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Zelf 2 jaar geleden een fikse deuk in de bumper opgelopen omdat een of andere sufferd bij het wegrijden van een parkeerplaats niet had uitgekeken
.
Bij het inleveren van de auto (Alamo LAX) gemeld en het kon de man die de auto ontving niets schelen. Was toch verzekerd. De stand van de mijlenteller was het enige wat hij wilde opnemen.
Ik zou me d'r geen zorgen om maken.

Bij het inleveren van de auto (Alamo LAX) gemeld en het kon de man die de auto ontving niets schelen. Was toch verzekerd. De stand van de mijlenteller was het enige wat hij wilde opnemen.
Ik zou me d'r geen zorgen om maken.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als Dollar zelf aangeeft dat alles verzekerd is zou ik me zeker geen zorgen maken.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Yep, hier ervaring... afgelopen vakantie zijn we met onze SUV tegen een stalen hek gereden bij een benzinepomp met als gevolg: in de achterbumper een deuk met een behoorlijk groot gat.
Zie hieronder een stukje van onze Blog:
Dan rijden we naar het vliegveld en leveren we de huurauto weer in bij Alamo. Als de man van Alamo een rondje om de auto maakt, ziet hij het gat in de achterbumper. Oeps, ohja… We mogen mee naar een hokje van Alamo. De mevrouw achter de balie vraagt wat er gebeurd is en wij leggen ons verhaal uit. Dan kijkt ze naar onze voucher en ziet dat we all-inclusief verzekerd zijn. Oh, dan is er niets aan de hand, vertelt ze ons en we mogen weer gaan.
Niets aan het handje dus
Alleen hadden wij een auto gehuurd bij Alamo en niet bij Dollar, maar hadden wel dezelfde All-inclusive verzekering bij USAreisen als jullie.
Zie hieronder een stukje van onze Blog:
Dan rijden we naar het vliegveld en leveren we de huurauto weer in bij Alamo. Als de man van Alamo een rondje om de auto maakt, ziet hij het gat in de achterbumper. Oeps, ohja… We mogen mee naar een hokje van Alamo. De mevrouw achter de balie vraagt wat er gebeurd is en wij leggen ons verhaal uit. Dan kijkt ze naar onze voucher en ziet dat we all-inclusief verzekerd zijn. Oh, dan is er niets aan de hand, vertelt ze ons en we mogen weer gaan.
Niets aan het handje dus

Alleen hadden wij een auto gehuurd bij Alamo en niet bij Dollar, maar hadden wel dezelfde All-inclusive verzekering bij USAreisen als jullie.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
ik heb ook een auto gehuurd bij alamo.
waar kan ik dan op de voucher zien of ik all inclusive verzekerd ben?
sorry maar ben op dat gebied echt een leek.
waar kan ik dan op de voucher zien of ik all inclusive verzekerd ben?
sorry maar ben op dat gebied echt een leek.

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Van de voucher die ik bij usareisen.de kreeg
of
_________________________________________________________________________________________________________Typ/Type: EQ Equinox 4türig 4WD o.ä. AUT AC
incl. Unlimited Mileage
Free Tank of Petrol
CDW, EP, Theft ProtectionPerspro/CPP
Taxes, Surcharges, Airport Fees
All Additional Drivers Fees
of
CDW = collission damage waiver = casco gedeelte van de verzekering, bij usareisen.de in ieder geval zonder eigen risico (ohne selbstbehalt).HAFTUNGSAUSSCHLUSS(CDW): inklusive
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maak je geen zorgen, werkelijk nog nooit meegemaakt dat er echt serieus gekeken werd naar de auto's die ik inleverde.
Dank voor de reacties,ben al een beetje geruster.
Maar als het ter sprake komt, zeg dan maar niets over valetparking.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zou ik inderdaad ook niet doen. Want dan zou je het officieel bij hun moeten claimen...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik heb een jaar of 4 eens een minivan een stuk korter gemaakt door achterwaarts tegen een verlichtingspaal te rijden, voertuig binnengeleverd en netjes een nieuwe gekregen zonder dat er ook maar naar omgekeken werd... Als je verzekerd bent dan kijken ze er (bijna) niet naar
No worries dus 

Ik huur in september een auto van Alamo, via cheaptickets. Nou staat er ook bij dat ik CDW heb en dat er geen eigen risico is, behalve in Illinois. Er staat nog wel dat ik nog geen eigen risico verzekering heb afgesloten... zou dat dan alleen zijn voor in Illinois?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 2887 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenenTineke
-
- 6 Reacties