Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
telefoneren vanuit Amerika
-
- Amerika-newbie
telefoneren vanuit Amerika
ik heb gelezen op deze website dat je een via USSIM veel goedkoper kan bellen naar Belgie of Nederland, nu men vraag is is dit echt zo? en hoelang duurt het voor je dit krijgt via de post? want wij vertrekken al volgende week zaterdag.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: telefoneren vanuit Amerika
Wij hebben vorig jaar in de WalMart een goedkoop, plasticerig mobieltje gekocht voor 30 dollar, inclusief 300 belminuten. Via een ellenlang telefoonnummer (en ik meen internet, maar dat ben ik vergeten) kon je het ding aanmelden voor bellen met het buitenland. Er zal een dag wachttijd op en toen hiep, hiep, deed hij het. MAAR er was één handicap: bellen naar buitenlandse 06-nummers ging niet, alleen naar vaste nummers. Uiteindelijk was het ding perfect om eens per week mijn hoogbejaarde moeder mee te bellen. Bellen naar onze zonen, die alleen een mobieltje hebben, ging echter niet met dit toestel.
Overigens hebben we het wel in Amerika zelf kunnen gebruiken om bijvoorbeeld een camping te bellen. Succes.
Overigens hebben we het wel in Amerika zelf kunnen gebruiken om bijvoorbeeld een camping te bellen. Succes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1396 Weergaves
-
Laatste bericht door Aaron
-
- 3 Reacties