Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Adressen nodig voor navigatiesysteem?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Sandra & Bjorn
Amerikafan

Adressen nodig voor navigatiesysteem?

Bericht door Sandra & Bjorn »

Wij hebben de voorgaande vakanties altijd een auto zonder GPS gehuurd en alleen op kaarten en routebeschrijvingen van hotels gereden.

Dit jaar hebben we echter wel een navigatie systeem erbij gehuurd, maar ik vraag me af wat dat ding allemaal 'kent'.

Kan ik gewoon de naam van een NP of NM (bijv Scottsbluff of Mt Rushmore) of moet ik daar adressen van hebben?
Van de hotels neem ik natuurlijk wel adressen mee.

Bedankt alvast!
Sandra
bamboo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Adressen nodig voor navigatiesysteem?

Bericht door bamboo »

Het systeem van Hertz ( Never lost) heeft een database met echt alle bezienswaardigheden, shops, hotels, restaurants etc. Je kan ze op diverse manieren benaderen; soort, adres, ligging. Je hebt de adressen dus niet echt nodig. Op andere systemen, zowel de Europese als Amerikaanse, gaat het net zo.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Ik ken het systeem van Hertz niet. Maar TomTom kent zeker niet alles. Maar meestal wel genoeg om het toch nog gemakkelijk te kunnen vinden. (Maar een papieren kaart blijft toch nog zeer gemakkelijk in noodgevallen.)
CherokeeWarrior
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door CherokeeWarrior »

Als je al die jaren met een kaart hebt gereden, kan je het nu toch ook doen? Is leuker, avontuurlijker en goedkoper :-)
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)

Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer