Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis boeken via USA-Reisen.de dringend!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
AVW
Amerika-ontdekker

Reis boeken via USA-Reisen.de dringend!

Bericht door AVW »

Allereerst excuses voor de titel van deze post, maar de spanning stijgt :). We willen een reis boeken via USAreisen.de, vorig jaar goede ervaringen met autohuur daar gehad. Zit nu met de vraag of bij de op de site vermelde prijs ook belasting en alles inbegrepen is, of dat dat er nog overheen komt.

Is er iemand die dit weet? Bijvoorbaat dank!
Victor
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis boeken via USAreisen.de dringend!

Bericht door Martin & Marianne »

Je bedoelt dingen als de lokale tax bij hotels? Ik neem aan dat dat er bij in zit maar dat zal ongetwijfeld ook wel vermeld worden. En anders bij usareisen informeren. Waar kijk je naar, naar een rondreis met overnachtingen?

Marianne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je kan ze gewoon in het engels mailen. Lijkt me handiger dan hier een nood-topic openen :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
AVW
Amerika-ontdekker

Bericht door AVW »

Klopt is zeker handiger. Ik kon het emailadres op de site niet vinden. Had ze reeds in het Duits gemaild via het contactformulier, maar het kan even duren voor ze dat begrijpen :). Heb het emailadres zojuist gevonden en ze gemaild..nu in afwachting...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Op de site staat bij Preise und Termine bij de rondreizen:

Leistungen:
* Anzahl der Nächte lt. Ausschreibung (Unterkunft lt. Beschreibung oder gleichwertig) inkl. örtlicher Steuern
* Mietwagen von Alamo in der gebuchten Kategorie für den Zeitraum der Rundreise inkl. unbegrenzter Freimeilen, CDW, örtlicher Steuern und Flughafengebühren, 1. Tankfüllung und 1 Mio. USD Zusatzhaftpflichtversicherung
* Detailliertes Roadbook mit umfangreichen Informationen und Straßenkarten
* Hard Rock Cafè Essensgutschein

Dat zit qua belastingen dan wel goed lijkt me.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer