Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
national park pass / betalen voor parken
national park pass / betalen voor parken
Ik kan helaas deze vraag niet vinden via de zoekfunctie (pas/kosten/park zijn veelvoorkomende woorden).
Maar wanneer moet je betalen voor een state park of national park. In veel gevallen zijn het ook gewoon wegen die erdoor lopen, ik verwacht geen tolhuisje oid?
De national pass schijnt dan goedkoper te zijn, maar vanaf hoeveel parken?
Maar wanneer moet je betalen voor een state park of national park. In veel gevallen zijn het ook gewoon wegen die erdoor lopen, ik verwacht geen tolhuisje oid?
- buur
- Amerikakenner
Re: national park pass/betalen voor parken
Bij meeste rondreizen is het inderdad goedkoper, de America the Beautiful Pass te kopen. Op http://www.nps.gov/index.htm kun jij vinden, hoevel ieder nationalpaark kost. State Parks moet je extra betalen, die zijn niet in de America the Beautiful Pass includeerd.
Groetjes, Thomas.
-
- Amerikakenner
Re: national park pass/betalen voor parken
Je kan ze tevens gewoon aan de ingang van de parken kopen die america the beautifal passen
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: national park pass / betalen voor parken
keko schreef:Ik kan helaas deze vraag niet vinden via de zoekfunctie (pas/kosten/park zijn veelvoorkomende woorden).
Bij bezoek aan 2 of 3 parken heb je de pas er al uit. Afhankelijk van het aantal inzittenden.
Maar als je geen pass heb kom je het park niet in? Of krijg je een boete als je aangehouden wordt zonder pass? En als ik alleen door een park rij?
- buur
- Amerikakenner
Het word aan de ingang van de park controlleerd, of je een pass heeft. Als je de pass laat zien (of de entreegeld betaalt), krijgt je een plattegrond van de park en de parkkrant. Je moet ook niets betalen voor het parkeren of voor het gebruik van de WCs in het park. In grotere parks zijn er ook bussen, die je zonder extra kosten kun gebruiken. Dus: Deze 80 $ zijn echt goed geïnvesteerd!
Groetjes, Thomas.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bij de meestje parken moet je bij de ingang met je auto langs een hokje waar je moet betalen. Je kunt dan je pas laten zien of gewoon een los entreekaartje kopen.keko schreef:Maar als je geen pass heb kom je het park niet in? Of krijg je een boete als je aangehouden wordt zonder pass? En als ik alleen door een park rij?
Bij sommige parken moet je betalen bij het visitorscentrum dat meestal ook vlak bij de ingang is.
Ook als je alleen maar door het park rijdt moet je betalen.
Logisch want je maakt gebruik van de weg en ook als je er alleen door rijdt zie je heel veel moois (of je moet met je ogen dichtrijden

Marjon
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Twee jaar geleden kregen wij bij het eerste park de tip om onze bonnetjes die we als bewijs van entree kregen te bewaren en als het beter uitkwam konden we die op een gegeven moment inleveren en werd het betaalde bedrag afgetrokken van de kosten van de parkpas. Weet niet of dat nog zo werkt maar ik vond het een super tip die ik voor die tijd nog niet gehoord had.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je je route weet kun je makkelijk uitrekenen of de pas voordelig is. Op de NPS-sites kun je per park zien wat de toegang per park is. Het aantal inzittenden van de auto maakt niet uit
Voorbeeld: voor Yosemite betaal je 20 dollar, zie www.nps.gov/yose .
The park entrance fee applies to all visitors. If you arrive in your private car, the entrance fee is $20 per car. This is valid for unlimited entries to Yosemite for seven days, and includes all occupants of the car.
Voor toegang tot Grand Canyon, Zion, Bryce betaal je 25 dollar.
Marianne
Voorbeeld: voor Yosemite betaal je 20 dollar, zie www.nps.gov/yose .
The park entrance fee applies to all visitors. If you arrive in your private car, the entrance fee is $20 per car. This is valid for unlimited entries to Yosemite for seven days, and includes all occupants of the car.
Voor toegang tot Grand Canyon, Zion, Bryce betaal je 25 dollar.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3276 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-