Wij hebben toen overal gekeken voor Wal*Marts, die in New Haven (of Milford) was ook de eerste die wij tegen kwamen. Is goede keus. Net als de camping trouwens.Dag 2: Tappan, NY - Clinton, CT - Na een korte nacht worden we door Moturis om 07:00 opgehaald bij ons hotel, we hopen rond 08:00 dan ongeveer bij Moturis te zijn, ik denk dat we dan rond 09:00 kunnen wegrijden. Ik denk dat we het beste zo snel mogelijk uit de drukte van NY kunnen gaan en daarna pas naar een Wal*Mart Supercenter (!) gaan. Hoe kunnen we het best uit de drukte van NY rijden en naar Clinton, CT rijden, via de I95N (81 mijl) of meer in een bocht maar minder drukte via de CT-34E (106 mijl)? Als we via de I95N rijden kunnen we denk ik het beste naar de Wal*Mart in New Haven gaan... als we via de CT-34E rijden moeten we naar een andere... Ik hoop dat we rond 16:00 op het RV park kunnen zijn zodat we alles rustig kunnen opzetten enz. - Riverdale Farm Campsite
Wij hebben Cape Cod destijds overgeslagen op advies van Paetra, die het maar saai vondDag 3: Clinton, CT - Eastham, MA - Hoe kunnen we het beste naar Cape Cod rijden...? We zouden via de I95N kunnen rijden en dan het laatste stuk Mid Cape Cod Highway of via de US-1N en dan ook weer het laatste stuk Mid Cape Cod Highway... aan de ene kant voel ik veel voor de US-1N omdat die waarschijnlijk mooier is en rustiger aan de andere kant is de Interstate waarschijnlijk wel sneller maar veel minder mooi... is de US-1N echt mooi om te rijden..? Ik hoop dan rond 16:00 op de camping aan te komen... dan gaan we daarna lekker ontspannen en uitrusten enz... - Atlantic Oaks Campground

Ik kan me herinneren dat er een goede treinverbinding was van Middleboro naar Boston. Camper is niet te doen, huurauto hebben wij toen genomen, maar parkeren kostte ons ook heel veel geld in Boston. Camping was destijds erg druk, maar verder prima.Dag 5: Middelboro, MA - Vandaag gaan we Boston bezoeken, hoe kunnen we het beste van de camping naar Boston gaan, auto, camper, OV, waarom? Wat moeten we persé doen in Boston, we zijn er maar kort, dus ik denk dat we helaas niet genoeg tijd hebben voor een Walvissen tour. Wij vinden lekker eten wel lekker en volgens mij kan je in Boston heerlijk kreeft eten dus als iemand nog goede tips heeft voor een kreeft restaurant... dan hoor ik die graag ! = Boston / Cape Cod KOA
Old Mill Stream is prima! Restaurantjes op loopafstand. Wij vonden wij het Amish Farm & House Museum erg mooi om te doen! Zeker niet overslaan.Welke optie kunnen we als beste kiezen...? We komen na een lange vermoeiende dag aan in Lancaster, PA... - Old Mill Stream Campground
Dag 11: Lancaster, PA - Vandaag willen we de Amish Culture gaan bezoeken, hoe kunnen we dat het beste doen? Kunnen we nog naar een museum o.i.d.? Tips?
De hele Skyline Drive zou ik niet rijden. Die is erg lang en veel van hetzelfde. Bovendien zijn er tunnels waar je niet door kan met een camper. Je moet eraf voor Thorthon Gap. Van Front Royal tot Thorton Gap is al een heel stuk, lang genoeg.Dag 12: Lancaster, PA - Big Meadows, VA - Vandaag richting Shenandoah, NP... we hebben eigenlijk te weinig tijd daarvoor uitgetrokken, dus ik wil de Skyline Drive het meeste vanuit de RV doen... Google Maps stuurt mij rechtstreek richting RV park Big Meadows, ik zou eigenlijk liever het anders doen....:
De hele I-81 S tot ongeveer Staunton, daarna de I-64 E opgaan en dan bij de Skyline Drive d'r afgaan, dan rijden we uiteindelijk de hele Skyline Dr. wel helaas in een hoog tempo maar het is niet anders.. of adviseren jullie mij wat anders..? - Big Meadows RV Park
OV is inderdaad dé manier, bus vanaf de camping, verder met de metro. Wij hadden een huurauto en parkeerden trouwens midden in de stad op het dak van Union Station, was niet eens duur.Dag 14: Washington, DC - Ik begreep dat we het beste met het OV vanuit het RV park Washington, DC kunnen bezoeken, over tips voor Washington open ik een apart topic... - Cherry Hill Park, College Park, MD
Dag 17: College Park, MD - Clarksboro, NJ / Philadelphia, PA - Vandaag kunnen we pas laat vertrekken vanuit Washington want we hebben vandaag in de ochtend nog een tour door een monument in Washington... Dan over de route die we het beste kunnen nemen... We kunnen via de I-95 N rijden maar ik denk dat we beter via de US-301 N, veel rustiger en maar 16 mijl langer... Wat denken jullie welke weg we het beste kunnen nemen...? - Timberlane Campground
Gewaagd hoor: het is een heel eind over de I95 naar Tappan, ik zou buitenom rijden, wij deden er destijds ruim 3 uur over om langs New York van zuid naar noord te komen. Ik heb je route voor die ochtend even in Google Maps gegooid en krijg 2 uur en 22 minuten rijtijd. Ik durf bijna te zeggen dat je daar wel vier uur van kan maken. Zie mijn verslag van onze tocht over de I95 in 2007: http://www.nieuwenoord.nl/?p=210Dag 20: Philadelphia, PA - Tappan, NY - 'S ochtends de camper schoonmaken, daarna denk ik dat we het beste via de I-95 en daarna de I-287 zodat we de meeste drukte vermijden... Of kunnen we beter een andere weg nemen...? Daarna met een taxi naar Manhattan - Priceline hotel