Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
scooter huren LAX/Manhatten Beach of een fiets
scooter huren LAX/Manhatten Beach of een fiets
Ik heb een tijdje terug een auto gehuurd voor mij tripje, maar pas vanaf het moment dat ik LA wil verlaten. Nu blijkt een auto in LA toch wel heel makkelijk: hotel in Manhatten Beach, vanaf daar naar Hollywood: OV: 2 uur, auto: 16 minuten.
Het uitbreiden van mijn huurperiode vind ik prijzig: kost 140 euro voor 2 dagen.
Daarom dacht ik aan een scooter.
Bij http://www.eaglerider.com/ kun je een scooter krijgen voor 78 dollar voor 2 dagen. Iemand ervaring met een scooter in LA of met deze of andere verhuurbedrijven?
Is een fiets ook een optie? vooral voor langs de kust lijkt het me ideaal?
Het uitbreiden van mijn huurperiode vind ik prijzig: kost 140 euro voor 2 dagen.
Daarom dacht ik aan een scooter.
Bij http://www.eaglerider.com/ kun je een scooter krijgen voor 78 dollar voor 2 dagen. Iemand ervaring met een scooter in LA of met deze of andere verhuurbedrijven?
Is een fiets ook een optie? vooral voor langs de kust lijkt het me ideaal?
Re: scooter huren LAX/Manhatten Beach of een fiets
Toevallig heb ik hetzelfde. Wij leveren onze auto 2 dagen eerder in, maar ben tot de conclusie gekomen dat dit toch niet echt handig is in LA. Heb gemaild met usareisen en het zou me 110 euro extra kosten voor 2 dagen.
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dat zijn hoge bedragen....is inderdaad wel even schrikken. Als je nu eens probeerde op, bv via USAreisen.de , te zoeken naar een huurauto in LA.....zijn de prijzen dan wel redelijk?
Zonder goed vervoer kom je in LA inderdaad nergens, het is wat dat betreft een totaal andere stad dan SF of NY. Een fiets is erg leuk voor een dagje fietsen langs bijvoorbeeld Venice Beach en Santa Monica, maar vanaf Manhattan Beach zijn de afstanden echt te groot. Scooter klinkt wel als een aardig idee maar de afstanden zijn echt wel enorm en wanneer je vanaf Manhattan Beach richting Hollywood wilt is de enige snelle optie de snelweg. Door de stad rijden kost je veel meer tijd. Ik denk dus dat, ondanks een scooter in de stad wel erg leuk is, voor sight-seeing een auto echt de beste optie is.
Zonder goed vervoer kom je in LA inderdaad nergens, het is wat dat betreft een totaal andere stad dan SF of NY. Een fiets is erg leuk voor een dagje fietsen langs bijvoorbeeld Venice Beach en Santa Monica, maar vanaf Manhattan Beach zijn de afstanden echt te groot. Scooter klinkt wel als een aardig idee maar de afstanden zijn echt wel enorm en wanneer je vanaf Manhattan Beach richting Hollywood wilt is de enige snelle optie de snelweg. Door de stad rijden kost je veel meer tijd. Ik denk dus dat, ondanks een scooter in de stad wel erg leuk is, voor sight-seeing een auto echt de beste optie is.
kleinste auto uit de vloot nu gehuurd via alamo.nl
€69,50 voor twee dagen met een tank benzine, prima
€69,50 voor twee dagen met een tank benzine, prima
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht