Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Vana: Arizona, New Mexico, Colorado en Utah

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Reis Vana: Arizona, New Mexico, Colorado, Utah.

Bericht door vana »

Je kunt ons helaas niet volgen want ik houd tijdens de reis geen weblog bij en ik weet niet of ik het voor die tijd af heb.
Maar misschien post ik af en toe iets op het forum en als je vragen hebt of foto's wilt zien voor je vakantie dan roep je maar.
Marjon
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Hoi Marjon,
Nou dat klinkt als een klok die reis!
Ik wens jullie alvast ontzettend veel plezier met deze trip en een goede reis er naar toe!
Zou leuk zijn als je af en toe wat post in dit draadje, vooral ook voor ons, de thuisblijvers.....
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Inderdaad Marjon, toch af en toe wat posten, ben toch wel nieuwsgierig naar hoe jullie het allemaal vinden. Dat het mooi gaat worden lijkt me bijna zeker. Maar een stukje opnieuw vakantie beleven is toch wel erg leuk. Ga ik ondertussen trachtenr dat verslag van ons over die plekken af te ronden :roll:
andre208
Amerikafan

Bericht door andre208 »

Als ik in Durango of Mesa Verde nederlands hoor praten weet ik wie het zijn. En veel plezier op jullie vakantie

Andre
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Laat ons niet helemaal in onwetendheid... :wink: Een paar plekken ken ik nog van 17 jaar geleden, de plekken waar wij dit jaar ook komen bezoek jij pas als wij al -bijna- vertrekken. Dus dat lees ik pas bij terugkomst.
Alvast fijne reis Marjon!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Dat ziet er allemaal goed uit. Het wordt vast een prachtige reis!!!

Elly
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

't Begint nu lekker dichtbij te komen, Marjon. Ik hoop dat jullie een geweldig mooie reis zullen hebben, veel plezier straks!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Het wordt nu echt aftellen geblazen Marjon. Spannend!!!
Ik hoop dat je nog wat aan ons reisverslag gehad hebt, en ik geef je geen ongelijk om geen verslag bij te houden. Het is meestal wel een avondvullend gebeuren maar hopelijk post je hier af en toe wat van jullie belevenissen.

Nog even over Sedona en Prescott, ik zou zeker niet helemaal uitwijken naar Prescott als je dingen wilt doen in Sedona(zoals je schreef op onze weblog).
We hebben daar genoeg kunnen doen behalve dan de twee parken die ook op het lijstje stonden, het is in een normaal weekend ook druk maar wij hadden gewoon de pech dat we in het holiday weekend van 4 juli daar zaten.
Ach dat is in ieder geval een reden om weer een keer terug te gaan.

Succes nog met de laatste voorbereidingen. :D
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

We zien het ter plekke wel Paula. We hebben niets geboekt dus als de drukte meevalt en er een hotel vrij is overnachten we daar. En als we gewoon lekker wat rust willen en de rode rotsen zat zijn gaan we naar Prescott.
We zijn al een keer in Sedona geweest dus hoeven niet persè van alles te bezoeken. We zijn al in Red Rock SP gewest, hebben het viewpoint bij het vliegveld al gezien en hebben Montezumá Castle en het plaatsje zelf ook al bezocht.

Marjon
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Zou wel erg leuk zijn Marjon als je af en toe een keer wat op het forum zou kunnen posten. Maar het moet niet ten koste van je vakantie gaan natuurlijk. Als er iemand is die praktisch alle liveverslagen leest en volgt en er bijna dagelijks op reageert, dan ben jij dat wel. Jij weet dus hoe leuk het is iemand te volgen en zo leuk vinden wij het ook om toch iets van jullie belevenissen te horen..... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Nou vooruit...ik zal af en toe iets van me laten horen :D

Marjon
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Af en toe is ook goed hoor Marjon, we vinden het erg leuk. Maar als je vakantie nodig hebt dan heb je dat nodig. En als daar een verslag maken niet onder valt dan is dat maar zo. Hebben wij pech. :wink:

en een Marjon die fris, goed gekozen woord geloof ik in dit geval, terugkomt uit de VS is toch ook wat waard :roll:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik maak evengoed wel een verslag voor mezelf hoor Thuul. Ik hou al jaren tijdens al onze vakanties een vrij uitgebreid geschreven dagboek bij. Maar dat doe ik gewoon de hele dag door in de auto en in het hotel.
Als ik weer thuis ben kan ik dus heel makkelijk een verslag daarvan maken op een weblog en de foto's erbij zetten.

Maar we nemen twee laptops mee dus het zit er dik in dat ik regelmatig even een kijkje op het forum kom nemen.

Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 08 jul 2010, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Ik houd m'n hele leven al dagboeken en reisverslagen en wat dies meer zij bij, maar ik vind zo'n openbaar log toch wel iets anders. Niet minder leuk, maar toch. Krijg er spontaan een opvlieger van :shock:

Maar zoals ik al zei ik ben ook nog al van de lezerige onder het ontbijt, dus graag :D
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Het is inderdaad veel werk, maar ik vind het wel leuk om later terug te lezen, ook/juist voor jezelf. Op zo'n reis maak je zoveel mee dat je aan het eind vergeten bent wat je de eerste dagen hebt gedaan, als je het in een dagboekje voor jezelf bij houdt is het ook prima (voor ons natuurlijk iets minder) maar dan kunnen we uitkijken naar een evt. verslag als je weer thuis bent. Ik heb in ieder geval veel aan jullie vorige reisverslagen gehad. Een heel fijne vakantie!, wij reizen achter jullie aan alleen een weekje later. Hopenlijk is KKTR sneller open(helaas nog geen update op de site) en kunnen we het alsnog allemaal bezoeken
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Van de andere twee reizen in USA heb ik ook dagboeken bijgehouden. Als je dat leest dan komt er weer zoveel boven. Er staan ook dingen in die ik niet op een blog zou zetten, niet dat het 'niet kan' maar sommige dingen zijn gewoon van jezelf en horen bij jouw eigen belevenissen.
De kleine details zijn soms zo leuk; Ik weet nog dat we ergens voor zo'n roadwork moesten wachten en dat we dan de 'man met het verkeersbord' bekritiseren om zijn niet zo opgewekte houding... Rijden we erlangs bleek het een vrouw te zijn -ook een stuk sjacherijn- wij helemaal in een stuip. Die dingen vergeet je in de loop van de jaren maar bij het lezen weet je het weer en zie je het weer zo voor je. Van de 9 wk zijn het 4 multomappen vol ook met folders enzo.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Maar 4??? Die heb ik al van drie weken :shock:
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Tja baas boven baas... maar goed het is van 17 jr gelee en weet je daar zitten geen foto's in. De foto's zitten in 5 boeken. Boevendien was dat nog in het schrijf-en-analoge-fotografie-tijdperk (pff wat een 'woord').
En wij waren student ..nou ja net niet meer. Nu zal het wel meer worden. Ik zit te denken als ik nou straks in de wintermaanden niks te doen heb (haha :lol: ) dan kan ik de oude 'dagboeken' wel op het blog zetten. Let op de woorden als ik niks te doen heb.... ahum.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Nou maak je borst maar nat, hier heb ik inmiddels een verwaarloosd huis, tuin, en nog veel meer; en nog lang niet klaar; maar dat komt ook door dit gea...... :lol:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Dat is ook de reden dat ik toch na de vakantie nog een reisverslag ga maken. Niet alleen voor al mijn gewaardeerde lezers 8) maar ook voor ons zelf.
Ik lees nog heel regelmatig onze reisverslagen door en dan ben ik weer even terug op die plekjes. daar kan ik heel erg van genieten.
ik heb ook van onze reizen in Oostenrijk, Spanje, Italié enz. dagboekjes gemaakt. Die zijn alleen niet zo uitgebreid omdat we tijdens die vakanties niet zo heel veel deden :lol:

In september ga ik een korte cusrsus website bouwen volgen op de volksuniversiteit. De bedoeling is dat ik dan een eigen site maak waar ik alle reisverslagen en foto's op zet. Ik denk dat van het huishouden dus deze winter ook niet veel zal komen Thuul.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marjon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer