Staceybeesie schreef:Volgens mij was het city Segway waar wij geweest waren..
Zo te zien wel Zie de grote sticker op de voorkant van de segway
Marjol schreef:Die in SF was wel leuker, omdat je daar echt door de stad mag rijden, en in Philadelphia mag dat niet.
Segwayen in Chicago is ook buiten de stad (dan segway je door het Grand Park en ga je langs het Planetarium). In Atlanta gingen we echt door de stad zelf...
Laatst gewijzigd door SpaceAce op 03 jul 2010, 12:47, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik weet me nog te herinneren dat er ook stukjes waren in Washington, waar ze niet mochten rijden.
Dacht de Mall, maar we hebben hartstikke veel gezien in ieder geval.
Inderdaad ze mogen niet op de door National Park Service beheerde gebieden, dus je kunt er niet mee naar de monumenten. Maar dan nog zie je genoeg. Wij zijn ook met City Segway gegaan (mijn blogverslag daarover hier, ik zie, dat het alweer 3 jaar geleden is, wat vliegt de tijd toch!).
Heb met een segway over santa monica en venice beach gereden. Een kameraad werkte op het strand van Santa Monica waar ze ook van die dingen verhuurde. Lekker de hele dag met dat ding cruisen (en het kostte me niks )
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Vind ik (!) niet dom... het is een beetje alsof je net geleerd hebt te fietsen... de kans dat je op/van een Segway valt die je net een paar uur/minuten hebt gebruikt is veel groter dan van een fiets waarop je al 20/30 jaar rijdt.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Fietsen begin je inderdaad ook met steunwieltjes en een helm. Als je per ongeluk met je wiel tegen een muurtje of een andere Segway bestuurder rijdt dan heb je grote kans dat je omvalt. Of je vergeet te bukken en je knalt met je hoofd tegen een tak aan.
Njit schreef: En ze hebben in het algemeen ook zwarte helmen
Da's een hele geruststelling
Ha ha ha, Wij hadden zoiets als ik zo'n ding op moet dan maar roze.
De jongen die ons rond reed had geen helmpie op.
Het was even niet anders, en ook ik moest een noodstop maken met een verkeerd genomen stoepje.
Al stap je gewoon van zo'n ding af dan. Maar kan me voorstellen dat er wel eens wat fout gaat hier en daar.
We zijn net terug van onze Segway tour in Geffen (Noord Brabant).
Na ontvangst bij De Schans in Geffen, met een kopje thee en een lekker gebakje, kregen we ongeveer 15 minuten instructie en proefrijden op de Segway.
In het begin een beetje onwennig, maar we hadden toch al vrij snel 'the hang of it'.
Daarna een dik uur over rustige weggetjes en een stuk door een mooi bosgebied.
Voor een eerste keer was het een fijne route.
Nu willen we nog een keer in Den Bosch gaan rijden, een stadstour lijkt ons ook hartstikke leuk!
In ieder geval een super leuke ervaring en die tour in Austin gaat er zeker komen!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.