Wij gaan onze eerste nacht overnachten in Denver en rijden daarna na Estes Park via Nederland.
De volgende dag kunnen we dus mooi op ons gemakkie dit rondje doen.
Weer een geruststelling

Vanuit Ester Park eerst de Old Fall River Road dat is namelijk een one-way road en kan niet van west naar oost gereden worden.Weer een geruststelling Is er nog een beste volgorde (ivm berg op/af) of maakt het niet uit?
Canyonlands (met name Mesa Arch) is heel mooi als je er rond zondondergang bent. Je zou dus kunnen beginnen met Canyonlands en dan Arches. Maar andersom kan ook, qua route maakt het niet uit. Bekijk van te voren welke delen je wilt bezoeken, of informeer bij het visitor center. Je zult keuzes moeten maken.Sing schreef: - Vanuit Moab heb ik Arches en Canyonlands in 1 dag. Is er een handige route te volgen om dit zo effectief mogelijk in te delen? We slapen die avond weer in Moab.
- De volgende dag gaan we van Moab naar Monument Valley. Natural Brigdes wilde ik onderweg doen en de Valley Drive. Is er nog iets anders wat we kunnen meepakken?
In het stadparkje omgeven door N, Cache Street (= US-191), N. Center Street en E. Broadway Ave- De antler arches in Jackson..
Een zijweg (dirtroad) van de US-14A ik dacht dat het Sheep Mountian Road was- De locatie van de Medicine Wheel in bighorn forest