Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Vana: Arizona, New Mexico, Colorado en Utah
Re: Reis Vana: Arizona, New Mexico, Colorado, Utah.
Goede reis en een fijne vakantie toegewenst! Geniet van elk moment, want de tijd gaat altijd veel te snel.
Ik hoop dat ook alles soepel bij de immigrations verloopt!
Ik hoop dat ook alles soepel bij de immigrations verloopt!
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Goede reis en geniet van jullie vakantie!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een heel fijne vakantie! Ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven, dus ik hoop wel af en toe een glimps op te vangen hier. Geniet ervan en maak heel veel plezier!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Hoop niet dat ik weer te laat ben. Marjon HEEL VEELPLEZIER!!!!!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Goede vlucht en een fijne vakantie.
Rob&Annie
Rob&Annie
Een hele goede reis en heel veel plezier gewenst.
Ben erg benieuwd naar je updates, jammer dat je geen blog bijhoudt.
Ik weet nog van andere reizen dat ik daar erg van genoten heb, maar er gaat wel veel tijd inzitten natuurlijk.
Geniet maar lekker.
Groetjes,
Anita
Ben erg benieuwd naar je updates, jammer dat je geen blog bijhoudt.
Ik weet nog van andere reizen dat ik daar erg van genoten heb, maar er gaat wel veel tijd inzitten natuurlijk.
Geniet maar lekker.
Groetjes,
Anita
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zie dat jullie vandaag vertrekken.
Een hele goed vlucht en een fijne vakantie toegewenst!
Een hele goed vlucht en een fijne vakantie toegewenst!

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi allemaal, even een berichtje uit Amerika.
Hier is alles goed, maar wel heet (115 gr F = 45 gr C) We zitten nu in het San Ramon hotel in Bisbee.
De reis is op zich goed verlopen alleen werd Joyce heel naar bij de landing, ze was heel duizelig, had vreselijk trillende handen en zag spierwit. Als de landing nog een minuut langer geduurd had was ze flauwgevallen. We zijn na de landing even blijven zitten en hebben een koud flesje drinken in hatr nek gelegd en toen ging het wel weer een beetje. Ze bleef nog wel een paar uur trillerig en misselijk maar nu is alles weer goed gelukkig.
Ik zelf had de eerste nacht weer een hevige migraine aanval. We hadden gelukkig twee nachten in Phoenix geboekt dus ik kon rustig in bed blijven tot het over was. Ger en Joyce zijn samen boodscahppen gaan doen en even gaan zwemmen. Maar het was niet te harden in de zon dus ze waren al snel weer terug. “s middags sloegen de medicijnen gelukkig aan en was ik weer in staat om naar de WalMart te gaan. We hebben o.a een koelbox gekocht die we nu al voor de tweede keer gaan ruilen omdat hij steeds lekt.
Daarna zijn we op zoek gegaan naar de Rusty Spur in Scottsdale (een tip van het forum) maar die vonden we erg niet zo leuk uitzien, het was heel donker en lawaaiig binnen. We liepen wat rond en kwamen bij “Buca di Beppo”terecht. Wat een fantastisch restaurant!!! Het is een Italiaans restaurant en is heel erg kitscherig. Als je binnenkomt wordt je eerst door de keuken geleid en dan kom je in een hele grote ruimte. Het lijkt alleen helemaal niet groot omdat er overal aparte ruimtes en nisjes zijn.
De wanden zijn volledig behangen met zwart wit schilderijen met de meest vreemde en hilarische voorstellingen verder overal kitscherige beelden en er is zelfs een tafeltje in een nis (bij de w.c) waar een ronddraaien borstbeeld van de paus op staat. Alle tafeltjes zijn bedekt met roodwit geblokte kleedjes.
Het leuke van dit restaurant is dat het een family style menu heeft. Alle gerechten zijn voor twee tot drie personen. Je besteld dus gewoon meerdere gerechten en deelt alles samen. Wij hadden een ceasarsalade, een pizza en lasagna en als toetje warme appeltaart met ijs. Alles was heerlijk!!!

Na twee nachten Phoenix zijn we naar het zuiden vertrokken. We hebben een bezoek gebracht aan Saguaro West dat ons eerlijk gezegd een beetje tegenviel. Die cactussen zijn wel mooi maar als je er honderd gezien hebt heb je het toch wel gehad, ze lijken allemaal op elkaar (sorry Rob
)
Daarna naar de Boothill Graveyard en Tombstone. Tombstone vonden we ook niet zo geweldig. Erg kunstmatig oud gehouden en heel erg toeristisch, aan ons niet besteed.
In Bisbee hebben we een kamer gevonden bij het San Ramon hotel. Alle kamers waren nog vrij en we kregen zelfs nog $ 10 korting op de grootste kamer zodat we voor $ 79 overnachten op een ruime kamer met internet en koelkastje.
Bisbee is een heel leuk klein plaatsje.
Vandaag gaan we New Mexico in en we zien wel waar we precies uitkomen. Het is erg leuk hier en we hebben het geweldig naar ons zin. Het mag alleen wel iets minder heet worden want lange en kort wandelingen zit er niet in op deze manier.
Groetjes van Marjon, Ger en Joyce.
Hier is alles goed, maar wel heet (115 gr F = 45 gr C) We zitten nu in het San Ramon hotel in Bisbee.
De reis is op zich goed verlopen alleen werd Joyce heel naar bij de landing, ze was heel duizelig, had vreselijk trillende handen en zag spierwit. Als de landing nog een minuut langer geduurd had was ze flauwgevallen. We zijn na de landing even blijven zitten en hebben een koud flesje drinken in hatr nek gelegd en toen ging het wel weer een beetje. Ze bleef nog wel een paar uur trillerig en misselijk maar nu is alles weer goed gelukkig.
Ik zelf had de eerste nacht weer een hevige migraine aanval. We hadden gelukkig twee nachten in Phoenix geboekt dus ik kon rustig in bed blijven tot het over was. Ger en Joyce zijn samen boodscahppen gaan doen en even gaan zwemmen. Maar het was niet te harden in de zon dus ze waren al snel weer terug. “s middags sloegen de medicijnen gelukkig aan en was ik weer in staat om naar de WalMart te gaan. We hebben o.a een koelbox gekocht die we nu al voor de tweede keer gaan ruilen omdat hij steeds lekt.
Daarna zijn we op zoek gegaan naar de Rusty Spur in Scottsdale (een tip van het forum) maar die vonden we erg niet zo leuk uitzien, het was heel donker en lawaaiig binnen. We liepen wat rond en kwamen bij “Buca di Beppo”terecht. Wat een fantastisch restaurant!!! Het is een Italiaans restaurant en is heel erg kitscherig. Als je binnenkomt wordt je eerst door de keuken geleid en dan kom je in een hele grote ruimte. Het lijkt alleen helemaal niet groot omdat er overal aparte ruimtes en nisjes zijn.
De wanden zijn volledig behangen met zwart wit schilderijen met de meest vreemde en hilarische voorstellingen verder overal kitscherige beelden en er is zelfs een tafeltje in een nis (bij de w.c) waar een ronddraaien borstbeeld van de paus op staat. Alle tafeltjes zijn bedekt met roodwit geblokte kleedjes.
Het leuke van dit restaurant is dat het een family style menu heeft. Alle gerechten zijn voor twee tot drie personen. Je besteld dus gewoon meerdere gerechten en deelt alles samen. Wij hadden een ceasarsalade, een pizza en lasagna en als toetje warme appeltaart met ijs. Alles was heerlijk!!!

Na twee nachten Phoenix zijn we naar het zuiden vertrokken. We hebben een bezoek gebracht aan Saguaro West dat ons eerlijk gezegd een beetje tegenviel. Die cactussen zijn wel mooi maar als je er honderd gezien hebt heb je het toch wel gehad, ze lijken allemaal op elkaar (sorry Rob

Daarna naar de Boothill Graveyard en Tombstone. Tombstone vonden we ook niet zo geweldig. Erg kunstmatig oud gehouden en heel erg toeristisch, aan ons niet besteed.
In Bisbee hebben we een kamer gevonden bij het San Ramon hotel. Alle kamers waren nog vrij en we kregen zelfs nog $ 10 korting op de grootste kamer zodat we voor $ 79 overnachten op een ruime kamer met internet en koelkastje.
Bisbee is een heel leuk klein plaatsje.
Vandaag gaan we New Mexico in en we zien wel waar we precies uitkomen. Het is erg leuk hier en we hebben het geweldig naar ons zin. Het mag alleen wel iets minder heet worden want lange en kort wandelingen zit er niet in op deze manier.
Groetjes van Marjon, Ger en Joyce.
Laatst gewijzigd door vana op 17 aug 2010, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Fijn om ook hier wat van jullie te horen Marjon! Gelukkig dat iedereen toch weer beter is.
Dat restaurant houden we erin voor een volgende keer. Verder heel herkenbaar, zelfs de gevoelens....
Bloeiden de cactussen nog trouwens? Dat was eind april wel erg mooi.
En Bisbee, dat was bij ons uitgestorven en bij Jos en Paula geloof ik ook. Bovendien vroor het daar toen 's nachts. Dus tja.
Maar misschien dat het als je naar Chiricahua gaat het wat minder warm is, je gaat daar toch de bergen in !! En White Sands gewoon bij zonsondergang!
Dat restaurant houden we erin voor een volgende keer. Verder heel herkenbaar, zelfs de gevoelens....

Bloeiden de cactussen nog trouwens? Dat was eind april wel erg mooi.
En Bisbee, dat was bij ons uitgestorven en bij Jos en Paula geloof ik ook. Bovendien vroor het daar toen 's nachts. Dus tja.
Maar misschien dat het als je naar Chiricahua gaat het wat minder warm is, je gaat daar toch de bergen in !! En White Sands gewoon bij zonsondergang!
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Vervelend dat je bij begin dan ff ziek bent. Maar gelukkig kunnen jullie er nu lekker tegenaan, hopelijk valt de rest in de smaak. Ach dat zal toch wel?! White Sands vond ik erg bijzonder.. met blote voeten in het koele zand... omdat het zo wit is. Wij hebben toen een avondwandeling met guide gedaan. Dan hoor je hoe het ontstaan is en hoe het steeds veranderd, hoe planten overleven etc.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Leuke update Marjon, goed dat je vrij snel van je hoofdpijn af bent.
Mooie regio waar je nu zit, niet? Wij vonden Tombstone wel leuk als afwisseling. Uiteraard is het toeristisch en als 'oud' in stand gehouden maar er zit toch wel wat van vroeger in. Wij kochten er enkele leuke spulletjes.
Veel plezier de komende dagen, en hopelijk hebben jullie meer geluk in White Sands wat betreft de avondwandeling, bij ons viel die letterlijk en figuurlijk in het water.
Have fun
Bart
Mooie regio waar je nu zit, niet? Wij vonden Tombstone wel leuk als afwisseling. Uiteraard is het toeristisch en als 'oud' in stand gehouden maar er zit toch wel wat van vroeger in. Wij kochten er enkele leuke spulletjes.
Veel plezier de komende dagen, en hopelijk hebben jullie meer geluk in White Sands wat betreft de avondwandeling, bij ons viel die letterlijk en figuurlijk in het water.
Have fun
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Leuk iets van jullie te horen Marjon.
Jammer dat jullie ziek waren aan het einde van de vlucht/begin van de reis!!
Gelukkig gaat het nu beter.
Het restaurant heb ik inmiddels genoteerd!
Have fun
Reny
Jammer dat jullie ziek waren aan het einde van de vlucht/begin van de reis!!
Gelukkig gaat het nu beter.
Het restaurant heb ik inmiddels genoteerd!
Have fun
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Hoi Marjon en aanhang
Vervelend dat je een wat slechtere start hebt gehad maar nu er voor gaan hoor en White Sands is geweldig.
Leuk dat je ons toch een beetje op de hoogte houd.
gr Jos
Vervelend dat je een wat slechtere start hebt gehad maar nu er voor gaan hoor en White Sands is geweldig.
Leuk dat je ons toch een beetje op de hoogte houd.
gr Jos
Fijn een update te krijgen Marjon.
Jammer van de migraine maar dat komt mij bekend voor, heb ik ook altijd de eerste dag. Vaak komt dat omdat alle spanning die je ervoor gehad hebt dan ineens wegvalt, sinds een paar jaar neem ik dan ook altijd een antimigrainepil als ik naar bed ga zodat ik de volgende morgen fris en monter (en vooral migrainevrij) wakker wordt.
Bisbee was bij ons ook bijzonder rustig, misschien ook omdat het op een zondag was, maar wel een heel leuk plaatsje.
De hitte is inderdaad soms wat erg maar met een goede airco is er wel doorheen te komen.
De lange wandelingen hebben wij door de warmte ook maar achterwege gelaten.
Chiricahua was bij ons gesloten, in ieder geval de weg vanaf de oostkant. Dit staat wel aangeven zodat je niet tientallen mijlen voor niets rijdt.
Veel plezier in NM.

Jammer van de migraine maar dat komt mij bekend voor, heb ik ook altijd de eerste dag. Vaak komt dat omdat alle spanning die je ervoor gehad hebt dan ineens wegvalt, sinds een paar jaar neem ik dan ook altijd een antimigrainepil als ik naar bed ga zodat ik de volgende morgen fris en monter (en vooral migrainevrij) wakker wordt.
Bisbee was bij ons ook bijzonder rustig, misschien ook omdat het op een zondag was, maar wel een heel leuk plaatsje.
De hitte is inderdaad soms wat erg maar met een goede airco is er wel doorheen te komen.

De lange wandelingen hebben wij door de warmte ook maar achterwege gelaten.
Chiricahua was bij ons gesloten, in ieder geval de weg vanaf de oostkant. Dit staat wel aangeven zodat je niet tientallen mijlen voor niets rijdt.
Veel plezier in NM.

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
staat niks op de officiële site over sluiting, maar de ingang is dan ook aan de westkant; was dit een dirtroad Paula?Chiricahua was bij ons gesloten, in ieder geval de weg vanaf de oostkant.
Ja we wilden via de Oostkant naar binnen en dan de Pine Canyon Road rijden maar er ik herinner me nu dat er niet aan de weg gewerkt werd maar een brand gaande was, ik neem aan dat die onlangs wel geblust is. 

groeten Paula
wel te hopen zeg, maar jammer dat je die niet hebt kunnen doen. maarja genoeg andere dingen gezien toch 

- Gypsygirl1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Leuk wat van jullie te horen, Marjon!
De vorige keer dat ik in Amerika was moest ik voor iemand 2 pakjes van 100 stuks Excedrin migraine geltabs meenemen. (rood/wit doosje)
Omdat mijn vriendin ook last heeft van migraine aanvallen heb ik voor haar ook een doosje van 100 tabletten meegenomen.
Ze schijnen enorm goed en snel te helpen!
Ik heb ze gekocht bij de Walmart voor ongeveer 8 dollar de 100 tabletten als ik me het goed herinner.
Misschien een tip voor je? Het ging dus vooral om de geltabletten, niet de gewone.
Ik wens jullie verder nog een geweldige reis toe!!
Groetjes,
Ingrid
De vorige keer dat ik in Amerika was moest ik voor iemand 2 pakjes van 100 stuks Excedrin migraine geltabs meenemen. (rood/wit doosje)
Omdat mijn vriendin ook last heeft van migraine aanvallen heb ik voor haar ook een doosje van 100 tabletten meegenomen.
Ze schijnen enorm goed en snel te helpen!
Ik heb ze gekocht bij de Walmart voor ongeveer 8 dollar de 100 tabletten als ik me het goed herinner.
Misschien een tip voor je? Het ging dus vooral om de geltabletten, niet de gewone.
Ik wens jullie verder nog een geweldige reis toe!!
Groetjes,
Ingrid
Can-Alaska2013:http://revoreis.wordpress.com/
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inderdaad, Excedrin Migraine is geweldig! Het helpt mij zelfs tegen mijn fibromyalgiepijnen, waar niets anders helpt. Vervelend, dat jullie je bij aankomst niet lekker voelden. Ik hoorde op tv inderdaad van de hoge temperaturen daar. Dat lijkt me wel heel wat, al is het daar natuurlijk wel droge hitte. Veel plezier in New Mexico!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Fijn om van jullie te horen.
Gelukkig zijn jullie weer opgeknapt en kan de vakantie beginnen, veel plezier!
Gelukkig zijn jullie weer opgeknapt en kan de vakantie beginnen, veel plezier!
Groetjes, Anja
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 3701 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 3 Reacties