Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
patrickvandepol
Amerikafan

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door patrickvandepol »

Zijn afgelopen jaar voor 3 nachten in PH geweest en vonden het heel goed. Hadden een goede ruime kamer met uitzicht op de bellagio fonteinen. Verder een hele ruime badkamer met inloop douche en bad.

Ook over de service waren we tevreden. Inchecken duurde ongeveer 20 min. dus dat was ook te doen. En valet parkeren is gewoon gratis! (afgezien van de fooi)
rickilona
Amerika-ontdekker

Bericht door rickilona »

in september zitten we 6 dagen in Vegas, van vrijdag tot maandag in het Hard Rock hotel, dit ivm een poolparty op zondag, voor maandag tot donderdag kunnen we kiezen uit New York New York en PH...Wat is wijsheid? de prijs ligt gelijk op deze dagen.....Liggen is van beide prima.....Veder zou ik het niet weten...Help help help...:)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik heb vorige week net 2 nachten in PH geslapen. Prima hotel, mooie ruime kamer. Qua ligging ook nog eens mooi centraal op de strip vind ik en tegenover het nieuwe Aria. Moet je even een kijkje nemen. :)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
CarolineM
Amerika-ontdekker

Bericht door CarolineM »

Roland heb jij een upgrade gevraagd aan de receptie bij PH? Wij zitten er nl volgende week en ik had begrepen dat je het best een upgrade kunt vragen voor een kamer met uitzicht op Bellagio met een biljet van 20 dollar in je hand. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Nog een tip om lekker en niet al te prijzig te eten (ontbijt/diner)voor een gezin van 4? Moet je vooraf reserveren.

Caroline
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ze boden mij zelf al een upgrade aan tegen betaling. Dus de $ 20 truc zou denk ik niet werken. :wink:

Geen upgrade genomen overigens want wat ze aanboden was veel meer dan $ 20 per nacht.

Roland

Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Bij http://www.dealbase.com seven day sale HP met 48% korting
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Harry schreef:Ik ben het vaak eens met Martijn, maar deze keer niet, ik heb met een vriend dit jaar in het Mirage en Planet Hollywood gezeten, en ik vond Planet Hollywood ronduit tegenvallen, een kleine donkere kamer, badkamer nog uit de Alladin tijd, lampen die kapot waren en na 3 dagen nog steeds niet gemaakt en de desintresse van het personeel was opvallend, in tegenstelling tot het Mirage, wat was dat een heerlijk hotel, mooie ruime kamer met wel een kleine badkamer maar helemaal gerenoveerd en van alle gemakken voorzien, erg goed personeel wat echt zeer service gericht is, in de middenklasse kan ik echt het Mirage aanraden.
Beide hotels staan wel ver af van de tophotels hoor, het is echte middenklasse.
Harry, geeft niet hoor. Harrahs heeft natuurlijk het hotel overgenomen en zij staan niet echt bekend om de service en het bijhouden van hun hotels. Ik noem een Imperial Palace en Ballys.
Misschien hebben wij het erg getroffen met de kamer en jullie juist niet. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat wij wel een upgrade hadden naar een (grotere) hoekkamer, volgens mij was het een Hollywood hip room, met een grote en zeker niet ouderwetse badkamer en verder alles in goede staat.
Mirage ben ik zelf nog nooit naar binnen geweest (na 10 keer Las Vegas), moet ik in september maar eens gaan doen. Ik zal zeker ook Planet Hollywood bezoeken om te kijken of ik het nog steeds zo'n leuk hotel vind.
Probleem is, sinds ik Wynn ontdekt heb, is al het andere al snel een stuk minder!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

martijn76 schreef:Probleem is, sinds ik Wynn ontdekt heb, is al het andere al snel een stuk minder!

En dat is denk ik precies het probleem, in 2000 hebben we 9 nachten in het toenmalige Aladdin gezeten en dat was voor die tijd helemaal super, en in mijn herinnering was dat nog steeds zo en dat viel best wel tegen, maar vergeleken bij Wynn en Encore vallen zelfs de standaard kamers in het Bellagio tegen en dat was tot een paar jaar geleden echt "top off the bill". :D

De lat komt in Las Vegas alsmaar hoger te liggen, we zijn gewoon teveel verwent. :mrgreen:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dan is het maar goed dat ik nog niet in het Wynn of Encore geslapen heb. Ik was meer dan tevreden met mijn kamer in PH met een groot LCD scherm. :D Hoewel ook bij mij een lamp kapot was en de afvoer van de wasbak het niet meer deed om maar eens een paar negatieve puntjes te noemen... :wink:

Roland

Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Wij hebben ook in het Encore geslapen, prachtig en heel luxe.
Maar toch ben ik tevreden met wat minder, en wat centraler.
Het gaat tenslotte maar om een goed bed en een douche. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer