Overigens valt het met de (on)verdraagbaarheid van die kou best wel mee; -5°C met 80% luchtvochtigheid voelt vele malen kouder aan dan -5°C met 10% luchtvochtigheid... en de dagen waarop het echt extreem koud wordt (denk -25°C) zijn op één hand te tellen. En het voordeel van de droge lucht is dat je nauwelijks je autoruiten hoeft te krabben als het gevroren heeft c.q. vriest...Matjong schreef:die verschrikkelijk kou

Qua infrastructuur vind ik Denver trouwens bijzonder fijn. Alles is heel eenvoudig bereikbaar (ook het vliegveld

En tja, wat heet "veel te doen", hè... het hangt een beetje af van waar je naar op zoek bent, denk ik. Denver heeft natuurlijk niet zulke dingen als het Martin Luther King Center of Coca Cola... maar de museum line-up is niet verkeerd (Denver Museum of Nature and Science, Denver Art Museum, Colorado History Museum, Museum of Contemporary Art), het Colorado Capitol Building, Denver heeft meer dan 200 parken, de Denver Zoo (waar veel evenementen georganiseerd worden zoals Brew At The Zoo), de US Mint, Elitch Gardens (pretpark), de Colorado Rockies (honkbal), de Denver Broncos (football), de Denver Nuggets (basketball), de Colorado Rapids (voetbal), de Colorado Outlaws (lacrosse), de 16th Street Mall (al vind ik daar persoonlijk niet zo heel veel aan, maar anderen vinden het schitterend), diverse theaters, een keur aan restaurants en bars van allerlei niveaus en prijsklassen, je hebt Golden op 20 minuten met de Coors Brewery en het graf van Buffalo Bill op Lookout Mountain, Boulder op een half uurtje rijden, Red Rocks Natural Amphitheater (waar veel bekende en beroemde artiesten optreden) op een half uurtje, Fort Collins met zijn oude autovrije centrum op een uurtje en de New Belgium Brewery, Breckenridge op anderhalf uur, natuurlijk de diverse landschappen waardoor Denver omringd wordt waardoor je in no time midden in de prachtige natuur zit, enz. enz. om maar even te noemen wat me zo 1-2-3 te binnen schiet.
Zoals je ziet, er is toch wel wat te doen in Denver...