Foto's en verhaal op mijn blog. Heel Amerika heeft hier last van (vandaar onder "Amerika Algemeen"), want duizenden vluchten zijn gecanceled door dit weer. Vorige week vrijdag zaten we nog in een t-shirt buiten. Never a dull moment

van korte duurdutch_in_seattle schreef:Hier in Seattle is het afgelopen weekend juist onwijs mooi weer geweest!
Stralende zon en geen zuchtje wind. Lekker een potje gevoetbald op zondagmiddag. (Na een uitzonderlijk natte januari, met zo'n 350 mm regen, hadden we dat ook wel verdiend...)
Een aantal bomen en planten staan al in de knop hier!
Ron
http://www.dutchavenue.com
De kinderen en ik hebben er net heerlijk doorheen gebaggerd in het bos, je zakt bijna tot je knieen weg en zij vinden het heerlijk erin te rollen. We hebben sneeuwvrij, de wegen zijn nu goed begaanbaar, dus morgen zullen de scholen wel of op tijd zijn of met een verlate start beginnen. Heerlijk, die sneeuw, vooral nu met staalblauwe lucht!Sandy schreef:Mooie foto's Arthur, geeft een goede impressie weer van de hoeveelheid sneeuw!
Leuk voor een dagje of wat en als het nog vers erop ligt - maar ik vind sneeuw persoonlijk een ramp ; ))
Maar niet meer dit jaar alsjeblieft, ik verlang naar de zon!!!wendyjol schreef: Viel er hier maar eens zo'n heerlijke berg sneeuw.
Liever niet. Ik kan me nog goed herinneren hoe ik op station Meppel eind februari, begin maart vorig jaar een half uur bezig ben geweest mn auto uit te graven omdat er een halve meter sneeuw lag :yuk:wendyjol schreef:Schitterende foto's Arthur.
Viel er hier maar eens zo'n heerlijke berg sneeuw.
Same here, vandaag was het 16 graden, en zaterdag wordt het -10PeeJay schreef: het is hier 12º C op het moment en voor zaterdag is -16º C voorspelt...ruilen ?
/PeeJay
Graag... Ik ruil de Rotterdamse haven wel in voor Amerika, hoor...PeeJay schreef:Ja, en vandaag regent het hier ook...ruilen ?Mack schreef:En klaaaagen, klaaaaaagen, klaaaaagen, die Amerikanen...
Wij hebben hier $*%*@$* alleen maar REGEN!!!
/PeeJay