Zoals zovelen die de ronde door het zuidwesten maken heb ik al behoorlijk wat tijd op dit Forum zitten lezen op zoek naar de beste route voor ons.
Met ons bedoel ik mezelf en mijn vriendin. We gaan voor het eerst op een verre reis omdat we hiervoor voornamelijk europa hebben verkend. We hebben 3 weken om een rondje te maken en dat lijkt me gezien de meeste verhalen hier wel zo'n beetje de standaard. Verder hebben we een retourvlucht op LA en huurauto al geboekt en een aantal hotels geboekt of op het oog.
Nu zit ik nog met een paar punten in de route waar ik niet zeker over ben, wellicht dat iemand van jullie daar tips voor heeft.
Allereerst de route:
3 sept: Amsterdam - Los Angeles, Hotel Marriot Airport geboekt
4 sept: Los Angeles - Palm Springs, Hotel Zoso geboekt
5 sept: Palm springs - Sedona (langs joshua tree?)
6 sept: Sedona - Grand canyon village, Maswick lodge geboekt
7 sept: Grand Canyon village - Page
8 sept: Antelope Canyon & Monument Valley (haalbaar?)
9 sept: Page - Grand Canyon North rim (geen hotel meer? waar anders heen?)
10 sept: Grand Canyon North rim - Bryce Canyon (waar slapen?)
11 sept: Bryce Canyon - Las Vegas (Via Zion), Trump Hotel geboekt
12 sept: Las Vegas
13 sept: Las Vegas - Death Valley (waar overnachten?

14 sept: Death Valley - Lee Vining
15 sept: Lee Vining - Mariposa (Mariposa OK? misschien andere plaats?)
16 sept: Mariposa - San Francisco
17 sept: SF
18 sept: SF
19 sept: San Francisco - Monterey
20 sept: Monterey - Santa Barbara ('s morgens eerst Whale Watch

21 sept: Santa Barbara - Los Angeles
22 sept: LA disney
23 sept: LA beach & hollywood etc.
24 sept: Los Angeles - Amsterdam
Waar ik dus mee zit is het stuk tussen Page en Las vegas. Met name of we wel of niet naar de North Rim moeten gaan aangezien daar erg weinig accomodatie meer te krijgen is en we willen echt geen 200+ dollars per nacht dokken. Hoewel ik nog bezig ben wat deals te maken op Priceline maar daar kon ik niks vinden voor GC.
Maar ook waar te overnachten in death valley. Ik heb nog niet echt gevonden waar ik terecht kan.
We willen ook graag de helicopter tour bij de grand canyon doen maar zit nog te twijfelen of we dat op 6 september moeten doen als we in GC village zijn of vanuit LV.
Right, Ik ben benieuwd of jullie de route van een groentje kunnen waarderen

grtz,
VillaUtopia