Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Vana: Arizona, New Mexico, Colorado en Utah

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Reis Vana: UPDATE: Een kleine tegenslag; we zijn beroofd

Bericht door Isis »

Jasses balen zeg... wij hebben ook twee stel pasjes (his en hers) maar ja je hoopt och altijd dat het je niet overkomt.. Gelukkig kun je nu gewoon verder, al zal het wel even in je systeem zitten. Ik was bij de term beroofd even bang dat je onder schot was gehouden (dat gelukkig niet) dus het verhaal viel me nu even mee des alniettemin niet leuk geld en NP pas.en gedoe thuis ..
Wel leuk dat al die mensen zo meeleven.

Fijne reis nu verder en geen gedoe meer he?! (ik zeg dat als een grap, zo beetje moederlijk) :wink:
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Gatver Marjon dat is echt vervelend dat je van je portemonnee bent beroofd. Had ik al de pé in toen alleen nog maar onze koelbox was gestolen 1,5 maand geleden, maar dit is veel ernstiger. Afgezien van al het ongemak vind ik alleen het idee al dat ze je bestelen het vervelendste. Nu kan dat overal gebeuren maar van Amerika ben ik het toch niet zo gewend. Het was juist altijd zo'n heerlijk idee dat je gerust eens een deur open kon laten o.i.d.

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben in Santa Fé. Het is echt een geweldige plaats en leuk dat White Sands jullie niet teleurgesteld hebben.

Veel plezier verder en bedankt voor je update. Groetjes aan de rest.... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Balen zeg. Goed dat je nog andere pasjes bij je had!
Gelukkig genieten jullie gewoon verder :thumbup:
Dude
Moderator

Re: Reis Vana: UPDATE: Een kleine tegenslag, we zijn beroofd

Bericht door Dude »

vana schreef: Wat een aardige mensen wonen er hier in New Mexico (behalve één dan, die nu met mijn portemonnee rondloopt)
Toch nog wat humor over ondanks de tegenslag.
Helemaal niet leuk natuurlijk maar laat vooral jullie vakantie hierdoor niet verpesten.
Inderdaad een prachtige staat NM, en goed dat jullie ook White Sands hebben gezien én genoten. Vonden wij ook een prachtig park al hadden wij pech met het weer toen wij er waren.

Nog veel plezier verder de komende dagen en hou ons verder op de hoogte van jullie avonturen.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Reis Vana: UPDATE: Een kleine tegenslag; we zijn bestole

Bericht door MattRob »

Balen, maar inderdaad gaan jullie gewoon door met genieten, dat is het beste wat je kunt doen. Zeker nu het alleszins 'meevalt' ... Maar je houdt er natuurlijk wel een rotgevoel aan over. Veel plezier maar weer de rest van de rit !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Inderdaad heel vervelend. Maar wel goed van jullie dat je ondanks de dubbele tegenslag toch nog van je vakantie weet te genieden :clap: . Hou dat vol.
Ik wens jullie veel plezier.

Edit: Van tegensag toch maar tegenslag gemaakt.
Laatst gewijzigd door Old Faithful op 20 jul 2010, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,

Old Faithful
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Marjon nogmaals ook hier, wat kwalitatief uitermate teleurstellend . dus *** ( nu even lachen :lol: )
In september hebben we hetzelfde meegemaakt in C.R met een bankpas, maar die is keurig teruggebracht naar het visitorcenter.. Tja een stad is toch iets anders. He wat rot

En wat fijn dat White Sands gelukkig zo mooi was en jullie heerlijk verder genieten in ABQ en Santa Fe. Geloof trouwens dat ik de volgende keer met je mee reis, wij krijgen nooit korting :twisted:

tot lees!!
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Hoi Marjon,

Dit is echt balen zeg. gelukkig kan Ger zijn passen gebruiken.
Ik lees dat jullie echt van de vakantie genieten!

Groetjes,
Susie One
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

thuul schreef:.. Tja een stad is toch iets anders.
Het was niet in de stad, het was op de Turquoise trail bij het TinkerTown Museum. Of all places :roll:

Wij hebben nu al een paar keer korting gehad, zelfs zonder er om te vragen. We zien er arm uit zeker :lol:

Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 20 jul 2010, 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Re: Reis Vana: UPDATE:Een kleine tegenslag, we zijn bestolen

Bericht door Mrs.Bean »

Nou zie dat laatste dan nu maar even als een pluspunt :lol: ( kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat je je was nog moest doen :wink: )

Maar op die Turquoise trail ; speelde daar niet die film Wild Hogs zich af :roll:
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Het is erg vervelend als je zoiets overkomt , maar jullie leven nog en kunnen de reis toch verder zetten :thumbup: :thumbup: :thumbup: Nog heel veel plezier en geniet met volle teugen :thumbup:
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Wat vervelend Marjon, echt balen zeg. Ik weet hoe het voelt, het is ons jaren geleden in Las Vegas ook overkomen. Ondanks dat het op het moment zelf even behoorlijk rot aanvoelde, is het ons toen toch wel heel goed gelukt om gewoon lekker verder te genieten van de vakantie. Dat herken ik nu helemaal in jouw reactie, gelukkig. Dus jullie gaan gewoon nog heel veel mooie dingen zien en beleven de komende dagen, veel plezier!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

Wat vervelend van die beurs. Nog een geluk dat jullie het zo vlug merkten en de pasjes meteen konden blokkeren voordat geld van de rekening was gehaald.
Wat hebben wij dan toch een mazzel gehad in Las Vegas vorig jaar.
Wij kwamen er meer als een uur later achter dat David zijn heuptas met beurs en pasjes plus onze beider paspoorten ergens had laten liggen.
En dit de avond voor vertrek.
Ik voel alweer de knoop in mijn maag als ik er aan denk.
Gelukkig had een eerlijke vinder de tas gevonden en bij een kassa afgegeven.
Dat was zeker niet "die ene" geweest die jullie zijn tegengekomen. :wink:

Ondanks deze tegenslag nog veel plezier gewenst.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Jasses wat vervelend! Je moet er niet aan denken dat het gebeurt, maar dan gebeurt het toch. Gelukkig geen paspoort kwijt, en geen geld van de rekening afgehaald! Het is balen, maar goed om te lezen dat jullie je vakantie er niet door laten verpesten!!!

Geniet verder!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Jij bent vroeg op Jacqueline!

We hebben het heel gezellig hier hoor. Net lekker gegeten bij Cowgirl BBQ in santa Fe. Heerlijk!

marjon
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Wat ben je nog laat op Marjon :lol: :lol:
Jammer als je zoiets overkomt. Toch altijd een deukje in de pret maar gelukkig nog creditcards genoeg al zul je nu AL je inkopen MET Ger moeten doen. :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Corry schreef:Wat ben je nog laat op Marjon :lol: :lol:
Jammer als je zoiets overkomt. Toch altijd een deukje in de pret maar gelukkig nog creditcards genoeg al zul je nu AL je inkopen MET Ger moeten doen. :lol:
'

Ja, dat is wel heel vervelend natuurlijk. Gelukkig kon hij zich na lang nadenken (en wat hulp van mij) zijn pincodes weer herinneren anders hadden we echt een probleem gehad.

Je zult het niet geloven maar we hebben nog helemaal niet geshopt en eigenlijk hebben we ook niet zo'n behoefte. Maar ja, je weet niet wat er gebeurd als we ineens een outlet tegen komen. misschien gaat dan de beer wel los :lol:

Marjon
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Oh jeetje , die pincodes , nog zo iets :roll: Wat moet je toch veel in je hoofd steken als je zo'n reis maakt :| Jullie hadden gelukkig toch snel de nummers van de verdwenen kaarten bij de hand ? Ik zou in zo'n geval weer helemaal tilt slagen en niet weten waar ik ze moet gaan zoeken :wink:
Nog veel plezier :hello2:
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Tje Marjon,

Ik lees het nu allemaal pas, wat balen zeg!

Op vakantie heb ik een klein tasje met alles erin schuin over mijn schouder waardoor de tas "voor" mijn buik hangt.
Als je de foto's bekijkt lijkt hij wel aan mij "vastgegroeid" :wink: :D

Ik doe hem echt alleen maar af als ik ga slapen (en dan ligt ie naast me in bed..(wat erg eigenlijk als ik zo over nadenk :shock: )en douchen, voor de rest heb ik hem altijd om...(in het vliegtuig, als we aan het eten zijn, met wandelen en ga zo maar door)
Het is echt mijn grootste angst dat we bestolen worden. Vandaar...

Veel plezier nog! enne die kortingen dat kennen wij ook, altijd even een praatje aanknopen en het is zomaar klaar!

Groetjes!

Manon
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Oh wat balen, gelukkig hebben jullie de pasjes van Ger nog en laten jullie de vakantie er niet door verpesten!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer