Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reservering NP

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Marloes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

reservering NP

Bericht door Marloes »

Wie kan me antwoord geven op mijn vraag, het is nog al dringend:

Ik heb vandaag geprobeerd te reserveren voor Yosemite, camping Wawona.
Nou heb ik alles ingevuld, via internet, zelfs mn creditcard nummer.
En daarna krijg ik een soort foutmelding.
Voor deze foutmelding las ik iets in de trend van: als er iets fout gaat nadat je Submit hebt geclickt, maak dan geen nieuwe reservering, maar bel de customer service.
Dit heb ik geprobeerd, maar krijg alleen maar in gesprek toon, en constant bellen tikt wel aan. Nou heb ik gemaild, maar nog geen reactie terug.

Ik zie de campingplaatsen nu voor mn neus vollopen, en weet net of ik nou nogmaals moet reserveren ondanks dit bericht, ofdat er toch al een soort van reservring is.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? of weet iemand antwoord?
zrx1100
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zrx1100 »

Afgaande op wat je zegt zou ik zeggen: nog eens proberen. Als je foutmelding gekregen hebt denk ik niet dat je betaling is doorgegaan. In het slechtste geval laat je 1 betaling annuleren nadien of ter plaatse?
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
lilian81
Amerika-ontdekker

Bericht door lilian81 »

Hai Marloes,

ik heb een aantal weken geleden precies hetzelfde probleem gehad voor Wawona (Yosemite) en Mathers (Grand Canyon).
Ik schoot ook behoorlijk in de stress..... :banghead:
Ik ben het gewoon blijven proberen soms wel 10 a 20 keer op een dag!
Uiteindelijk kwam ik er toch een keer doorheen! :dance:
Hier kun je helaas niks aan doen, bellen heeft ook geen zin want dan lopen ze tegen hetzelfde probleem aan.
Ik kreeg steeds de melding 'creditcard verification failed'
Je hoeft ook niet bang te zijn dat er dubbele boekingen komen want zolang je creditcard niet geaccepteerd is staat er niets vast!

Veel succes en blijf volhouden!!!

Groetjes,

Lilian
Afbeelding
Marloes
Amerikafan

Bericht door Marloes »

Bedankt voor jullie reactie.

Ik denk dat ik het dan nog maar eens probeer om 16.00. Als er nog plek is...het liep goed vol gisteren. De laatste keer dat ik keek wren er nog 3 plekken over. Dus ben een beetje bang.

Bij Zion verliep de reservering in een keer goed, dus het kan wel.

Alleen zit dat berichtje over geen nieuwe reservering maken me een klein beetje dwars.

Maar in ieder geval bedankt!!!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Mogelijk komt het doordat je met een NL-CC wil betalen daar zijn wel meer problemen mee.
Rob
Marloes
Amerikafan

Bericht door Marloes »

Nou ik heb het vandaag nog eens opnieuw gedaan, ondanks de reactie op mijn mail van customers servive om contact op te nemen. En nu is het gewoon gelukt. Er waren nog 2 plekken vrij. Net op tijd dus.
Ik ga er dus maar van uit dat die andere pogingen tot reservering mislukt zijn.

Bedankt allemaal
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer