Hoi Justme & iedereen....
Ik ben terug ja !!! Enkele dagen al maar nu pas beetje in de normale routine terug...
Ik heb het fantastisch gehad ! Een fantastische week was het alhoewel stikheet 95° F (rond 37 °C) maar dat deerde ons niet echt... ons voeten daarentegen...dat was een marteling, maar we hebben dan ook gelopen iedere dag van 's morgens vroeg tot rond middernacht...
Op 7 dagen héél veel gezien en gedaan... zelfs geen tijd gehad om te shoppen stel je voor !! Maar ik moest en zou zoveel mogelijk zien en doen...
Ik heb een hele mooie powerpoint presentatie van mijn beste foto's gemaakt maar ik weet niet hoe ze te tonen want het is nogal een grote file... als iemand een tip heeft waar ik hem kan publiceren zodat jullie hem kunnen bekijken, dan hoor ik dat graag..
Het hotel is zeer goed meegevallen alhoewel ik wel mijn ontbijtje en kopje koffie miste 's morgens... maar genoeg stalletjes op straat dus daar dan maar koffie halen..
Ik zou wel een reisverslagje kunnen schrijven maar daar heb ik nog wat tijd voor nodig....
Kan wel al een paar tips meegeven die ik zelf ondervond.. misschien kennen jullie ze al maar toch.... de Citypass is dus een hele besparing op alles wat je wil zien... mijn vriendin had die niet en die was héél wat méér geld kwijt en wat meer is... je mag alle lijnen gewoon voorbijlopen en hoeft niet aan te schuiven met die pass...
Geld afhalen met de debetkaart van mijn bank ging prima... ik betaalde in België 3 à 4 eur per keer dat ik 100 eur afhaal... t'is maar dat je het weet..
In de taxi's kun je betalen met cash of met creditcard dus dat is supermakkelijk, de metrocard is een heel leuk ding en héél handig.... vond dat superleuk die subway... wel héét daarbeneden maar who cares? we were in NY... !
Mijn foto's zijn echt heel leuk geworden en ben ik blij dat ik nog snel een digitaal toestelletje kocht toen ik vertrok... heb nog nooit zo genoten van foto's maken en ik heb er heel veel, wel zeker 400...
Wou er heel graag wat langer blijven maarja.... ik heb het leuk gehad, het weer was fantastisch, de vrienden heel leuk en het verblijf in the United States is mij zeer meegevallen... voornamelijk de klantvriendelijkheid... daar kunnen ze hier nog wat van leren...
Wil je mijn powerpointje zien laat me es weten hoe ik dat best toon en waar want het is wel zeker 700 MB groot...
Groetjes,
Flossie