Bedankt, zie het staan!

Volledig mee akkoordCoyote schreef:Subsilver2 rules...![]()
Bedankt, zie het staan!
Gelukkig wordt die niet door iedereen gedeeld.GoBieN schreef:Subsilver ziet er zo oubollig en onprofessioneel uit, dat is mijn persoonlijke mening hé.
Ik sluit me hier helemaal bij aan!Coyote schreef:Gelukkig wordt die niet door iedereen gedeeld.GoBieN schreef:Subsilver ziet er zo oubollig en onprofessioneel uit, dat is mijn persoonlijke mening hé.![]()
De kracht van subsilver2 is de eenvoud en overzichtelijkheid vind ik zelf.
Dat maakt het voor mij nog altijd het meest prettige en leesbare forum-stijl dat ik ken.![]()
Roland
NEE! NEE! NEEEE! heb je forum net bekeken, wat een rommelige lay-out! Zo smal ook. Teveel informatie op een klein vlak. Dan vind ik zowel prosilver als subsilver duidelijker. Haha!GoBieN schreef:Ik was nochtans rap terug op prosilver. Subsilver ziet er zo oubollig en onprofessioneel uit, dat is mijn persoonlijke mening hé.
Het enige dat ik verkies boven prosilver is prosilver_se, dat is de theme zoals op http://www.phpbb.com/community/ en die gebruik ik ook op mijn eigen forum.
gelukkig zijn er mensen die een andere mening hebben. Vbulletin was voor versie 3 ook naar een Prosilver achtige stijl gegaan maar voor versie 4 zijn ze weer terug naar een Subsilver achtige stijl. Blijkbaar beviel dat toch beterGoBieN schreef:Ik was nochtans rap terug op prosilver. Subsilver ziet er zo oubollig en onprofessioneel uit, dat is mijn persoonlijke mening hé.