Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat neem jij mee vanuit Amerika?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als je er maar in gelooft dan werkt het vast wel..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dan moet je een duvet hebben. Duvet = dekbed overtrek ,comforter is een deken, of sprei zoals Jacqueline gebruikt.boeffie schreef:... het verschil tussen een "duvet" en een "comforter"? Ik zoek een dekbedhoes, zoals wij die hier kennen. Welke zou ik dan moeten hebben?
Monique
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Airborne is een supplement, bruistablet, bomvol vitamines en kruiden. Je kunt het vergelijken met Supradyn die hier in NL verkrijgbaar zijn. Of het door de Airborne komt of niet, maar zodra ik verkouden wordt of niet lekker in het vel zit neem ik er eentje, het gaat al 2 jaar goed want 2 jaar geen griep oid gehad ... (afkloppen!)FCRMteB schreef: Wat is dit en waarom is dit zo goed?
Carola
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
ik heb afgelopen jaar gefilmd met een camcorder van daar (usa)
Eenmaal thuis kon ik de videoband niet afpelen in mijn videorecorder
Dit jaar neem ik dus maar een camcorder vanuit NL mee.......
Nu weet ik niet hoe dat zit met digitale camcorders......die ik gebruikt heb was er eentje met bandjes om op VHS-videoband te zetten....
Groetjes, Jolanda
Eenmaal thuis kon ik de videoband niet afpelen in mijn videorecorder

Dit jaar neem ik dus maar een camcorder vanuit NL mee.......
Nu weet ik niet hoe dat zit met digitale camcorders......die ik gebruikt heb was er eentje met bandjes om op VHS-videoband te zetten....
Groetjes, Jolanda
ik koop bijna al mn kleren in de VS bij winkels als Pacific Sunwear (Pacsun) en Vans stores. Dit scheelt me een berg geld in vergelijking met Nederlandse winkels van hetzelfde 'genre'. Ook bestel ik altijd van te voren al veel dingen voor mn gitaren bij musiciansfriend.com die daar ook een stuk goedkoper zijn dan hier. Die producten laat ik dan gewoon naar een adres van vrienden sturen en daar haal ik ze dan op. Bij elk bezoek neem ik voor honderden dollars de grens over, maar nog nooit problemen met custums gehad. Ik weet niet of het helpt, maar ik haal wel altijd alle producten uit de verpakking en knip overal de tags van af...
And this be our motto: "In God is our trust."
And the star-spangled banner forever shall wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
And the star-spangled banner forever shall wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
Als je een DVDrecorder koopt is het wel af te spelen in NLreivax schreef:zijn de multi media producten goedkoper en zijn die compatibel in europa... dacht bv aan digitale camera. cam corder ect...? heb hier een goedkoper model aangeschaft met de bedoeling om daar een degelijk toestel aan te schaffen...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
mocht je ooit een videocamera aanschaffen in de vs let er dan goed op of het een pal uitvoering is.
met een NTSC uitvoering kun je hier inderdaad compatibel problemen krijgen.
we hebben 1 keer een andere camera gekocht in de vs nadat onze eigen camera het niet meer wou doen na een afdaling in splash mountain in disneyworld.
op het bandje staat nog de afdaling en toen......... je snapt het.
de camera types zijn niet altijd te vergelijken met de onze ,want het type nummer wat we nu hebben word hier totaal niet geleverd, geeft niet hij werkt wel.
groetjes erika
met een NTSC uitvoering kun je hier inderdaad compatibel problemen krijgen.
we hebben 1 keer een andere camera gekocht in de vs nadat onze eigen camera het niet meer wou doen na een afdaling in splash mountain in disneyworld.
op het bandje staat nog de afdaling en toen......... je snapt het.
de camera types zijn niet altijd te vergelijken met de onze ,want het type nummer wat we nu hebben word hier totaal niet geleverd, geeft niet hij werkt wel.
groetjes erika
Laatst gewijzigd door Erika op 24 feb 2006, 16:55, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-newbie
maple syrup?
hey,
Ik zie dat iedereen Maple syrup op zijn lijstje heeft staan? is dit zoveel goedkoper als in Nederland?
Ik werk namelijk op een kinderdagverblijf waar we een kind hebben die vanwege allergieen alleen maar Maple syrup mag drinken, maar zijn moeder haalt het altijd bij de reform winkel...
?
Ik zie dat iedereen Maple syrup op zijn lijstje heeft staan? is dit zoveel goedkoper als in Nederland?
Ik werk namelijk op een kinderdagverblijf waar we een kind hebben die vanwege allergieen alleen maar Maple syrup mag drinken, maar zijn moeder haalt het altijd bij de reform winkel...
?

-
- Amerika-expert
volgens mij valt dat best mee. ik heb in NL op de bio markt een maplesyrup van 3.95 gevonden en hier kost het ook al gauw 4-6 dollar, of meer. natuurlijk is gevoelsmatig de in Canda gemaakte het lekkerst dus daar geef ik wel altijd geld aan uit als ik in Canada ben, maar dat is ok tegelijkertijd als souvenir.
SEEING IS BELIEVING
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Zoals zovele hier komen wij meestal ook met volle koffers terug
.We proberen niet al teveel mee te nemen om zo ruimte te besparen.
-Donsdekens
-Kledij
-Bedlinnen
-Badmat
-Kerstdecoratie die veel mooier afgewerkt is dan hier in Belgie
-Cakemix
-Miracle whip
-Cool aid
-cd's en pc games
We moeten steeds zorgen dat de persoon die ons in Belgie komt ophalen een ruime koffer heeft want meestal zijn het 4 koffers in totaal die mee terug moeten.

-Donsdekens
-Kledij
-Bedlinnen
-Badmat
-Kerstdecoratie die veel mooier afgewerkt is dan hier in Belgie
-Cakemix
-Miracle whip
-Cool aid
-cd's en pc games
We moeten steeds zorgen dat de persoon die ons in Belgie komt ophalen een ruime koffer heeft want meestal zijn het 4 koffers in totaal die mee terug moeten.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Maple and brown sugar Poptarts, mmmm!! De rest van de smaken vind ik vreselijk!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik neem altijd minimaal 1 paar schoenen mee uit de USA. Dan heb je altijd een half jaar van tevoren de schoen die hier in de mode komt
Laatste keer waren het Merrels geloof ik, die kun je nu ook hier kopen, toen nog niet.
Paar jaar terug kocht mijn vrouw er Mellissa's, van die plastic schoenen in vrolijke kleurtjes, die ontzettend naar bubble gum roken!!! Een jaar later had Sacha ze ook in het assortiment
Fred

Paar jaar terug kocht mijn vrouw er Mellissa's, van die plastic schoenen in vrolijke kleurtjes, die ontzettend naar bubble gum roken!!! Een jaar later had Sacha ze ook in het assortiment

Fred
“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.
Poesjes
Poesjes
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij mij ging het vorig jaar andersom
Ik kocht in de zomer een paar nette en modieuze zwarte zomerschoenen van Ecco (ja ja, Ecco heeft ook wel leuke schoenen) en die zaten zo lekker, dat ik spijt had dat ik niet ook de witte had gekocht. En ja, toen waren ze natuurlijk niet meer in mijn maat verkrijgbaar. Totdat ik vorig jaar in Florida in de Ecco-outlet kwam : daar stonden ze

Ik kocht in de zomer een paar nette en modieuze zwarte zomerschoenen van Ecco (ja ja, Ecco heeft ook wel leuke schoenen) en die zaten zo lekker, dat ik spijt had dat ik niet ook de witte had gekocht. En ja, toen waren ze natuurlijk niet meer in mijn maat verkrijgbaar. Totdat ik vorig jaar in Florida in de Ecco-outlet kwam : daar stonden ze

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ecco? Dacht dat dat werkschoenen waren
Fred

Fred
“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.
Poesjes
Poesjes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 3475 Weergaves
-
Laatste bericht door TheWoodies