Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisverslag New York en verder....
Reisverslag New York en verder....
We zitten al 5 dagen in Amerika en zijn vanmorgen vanuit New York vertrokken richting Canada. We houden een blog bij: Je haalt er wellicht ook nog wat tips uit. Aanrader: neem een metrokaart, je kunt er namelijk ook met alle bussen reizen en dat kan soms handig zijn. Op dit moment zijn er op diverse lijnen wat bouwwerkzaamheden waardoor je soms wat heen en weer moet reizen (omdat de trein dan bijvoorbeeld wel uptown maar niet downtown op het station stopt...
Leuke tip: fietsen huren en dan zelf Central Park verkennen. Het weer was de afgelopen dagen ook prima, niet te heet om deze geweldige stad te verkennen!
En de rest van onze belevenissen vind je op ons blog: http://amcan2010.blogspot.com/
Leuke tip: fietsen huren en dan zelf Central Park verkennen. Het weer was de afgelopen dagen ook prima, niet te heet om deze geweldige stad te verkennen!
En de rest van onze belevenissen vind je op ons blog: http://amcan2010.blogspot.com/
Re: Reisverslag New York en verder....
Haha, Rotterdam, NY. Daar gaan wij als Rotterdammers ook even langs op vakantie 

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Leuk, ik ga het dadelijk doorlezen 
Hopelijk blijft het systeem van die unlimited rides, na de saneringen van de MTA...

Hopelijk blijft het systeem van die unlimited rides, na de saneringen van de MTA...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- john ny
- Amerikakenner
Leuk om jullie ervaringen te lezen. Jammer dat jullie aardig wat tijd zijn verloren met de Metro. Dit zou juist de snelheid er in moeten houden zeg maar..
Je schrijft dat het Grand Central Station prachtig is opgeknapt, wanneer is dit gebeurd dan. Ik ben er vorig jaar nog geweest maar zag geen bouw activiteiten.?? Ik ben dit jaar wel in NY geweest maar niet op GSC. Is er veel veranderd..??

Je schrijft dat het Grand Central Station prachtig is opgeknapt, wanneer is dit gebeurd dan. Ik ben er vorig jaar nog geweest maar zag geen bouw activiteiten.?? Ik ben dit jaar wel in NY geweest maar niet op GSC. Is er veel veranderd..??
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Wij zijn er 17 jaar geleden geweest en toen was het nog niet wat het station nu is, vandaar dat ik het erg opgeknapt vond!john ny schreef:Je schrijft dat het Grand Central Station prachtig is opgeknapt, wanneer is dit gebeurd dan. Ik ben er vorig jaar nog geweest maar zag geen bouw activiteiten.?? Ik ben dit jaar wel in NY geweest maar niet op GSC. Is er veel veranderd..??

Leuk verslag, wij gaan over 2 weken naar New York, dus ik probeer nog zo veel mogelijk tips te lezen.
Welk hotel hadden jullie in New York?
Veel plezier nog.
Welk hotel hadden jullie in New York?
Veel plezier nog.
16x USA / 30 staten
Sorry voor de wat late reactie, maar we hadden hotel Beacon in Upper West Side. Is goed bevallen... Ik hoop dat je wat aan ons verslag gehad hebt..
Jullie ook alvast fijne reis gewenst.
Jullie ook alvast fijne reis gewenst.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1511 Weergaves
-
Laatste bericht door Raziel