Wij zijn ook op Schiphol wezen kijken en alles van te voren duidelijk verteld. Onze zoon vond het fantastisch, je hebt er geen kind aan.
Onze dochter had daar meer moeite mee, heeft zowiezo wat meer onrust in de billen

Daarbij was ze ziek (koorts) toen we op Schiphol aankwamen.
Het verschilt gewoon heel erg per kind hoe ze reageren. 2,5 uur is toch wat anders dan 10 uur. Het punt is dat jezelf ook te maken hebt met vroeg opstaan, vermoeidheid, jetlag etc. Daarbij moet je je moppie bezig houden en in de gaten houden. Zelf ben je het na 5 uur vliegen ook wel zat, of wil je graag even je ogen dicht doen. Dat is het grote verschil met korte en lange vluchten.
Dat vond ik het meest vermoeiende van de vlucht. In 2009 waren we met 4 volwassenen en ons zoontje. Dit jaar met 2 volwassen en 2 kleine kinderen. Dat scheelt gewoon heel erg.
Begrijp me niet verkeerd, we gaan volgend jaar gewoon weer hoor, maar de vlucht staat niet als favoriet bovenaan mijn lijstje
Stel je er gewoon op in, je gaat 10 uur vliegen, en dat is pittig, maar op 3 weken vakantie is die 10 uur natuurlijk niks
Veel plezier met plannen van de vakantie!