Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
getrouwd met amerikaanse maar uit elkaar, wel sponsors fam.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: getrouwd met amerikaanse maar uit elkaar, wel sponsors f
Zo denk ik er ook nog steeds over. Zoals ik al eerder schreef was dit het punt waarop ik begon te twijfelen aan dit verhaal.
Er doen inderdaad zoveel verhalen de ronde mbt visa voor de VS en er zijn een hoop partijen die een slaatje proberen te slaan uit de wens van mensen om daar naartoe te emigreren. Kijk maar naar alle malafide bureaus die geld proberen te verdienen aan de GreenCard Lotery.
Ik hoop dan ook dat JP hier nog eens terug keert om zijn bevindingen met ons te delen. Ook als is gebleken dat dit verhaal een broodje aap was...daar kunnen mede-forummers dan weer van leren.
Mocht het geen broodje aap zijn geweest en kan JP dat visum daadwerkelijk bemachtigen dan is dat natuurlijk super voor hem!!
Er doen inderdaad zoveel verhalen de ronde mbt visa voor de VS en er zijn een hoop partijen die een slaatje proberen te slaan uit de wens van mensen om daar naartoe te emigreren. Kijk maar naar alle malafide bureaus die geld proberen te verdienen aan de GreenCard Lotery.
Ik hoop dan ook dat JP hier nog eens terug keert om zijn bevindingen met ons te delen. Ook als is gebleken dat dit verhaal een broodje aap was...daar kunnen mede-forummers dan weer van leren.
Mocht het geen broodje aap zijn geweest en kan JP dat visum daadwerkelijk bemachtigen dan is dat natuurlijk super voor hem!!
JP is een DJ en inderdaad een redelijk bekende. Dat hij een O1 visum kan krijgen via zijn agency in Amerika geloof ik wel. Armin van Buuren doet dat op dezelfde manier. Van heb hoorde ik echter een verhaal op de radio (meende dat hij het was tenminste) dat hij een vriend had die mee reisde op zijn tour in Amerika, maar bij een uitstapje naar Canada kwam die vriend Amerika niet meer binnen omdat die vriend via het visa waiver program reisde en ze vertrouwden het allemaal niet. Ze dachten dat hij een medewerker was ipv "gewoon een vriend". Die vriend kon dus terug vliegen naar Nederland, maar Armin zelf kon door op zijn O1 visum.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
- RiverCola
- Amerika-expert
Ik geloof ook best dat als JP een bekende DJ is dat hij in aanmerking zou komen voor zo'n visum. Wat er bij mij niet in ging was dat 'snelle fix' verhaal door meer geld te betalen zoals Dizzygirl aanduidde. Daar wilde ik hem voor waarschuwen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toch bestaat dat. Dat heeft dan niets met het bureau of de advocaat te maken die je zaak behartigt, maar wel met USCIS. Bijvoorbeeld bij een L1a visum is het mogelijk om voor 'premium processing' te kiezen. Dat kost je een $ 1,000 extra. Daarmee heb je dan de garantie dat ze binnen de 15 dagen een advies uitbrengen. En... als ze daar niet in slagen, dan krijg jij je geld terug en ga je gewoon verder in de administratieve molen. Mogelijk bestaat dat ook voor een O visum.
Maar je moet dus wel echt al helemaal in aanmerking komen voor het visum zelf, het is niet dat die $ 1,000 een soort van smeergeld is om iets te fixen dat eigenlijk niet kan.
Hoe 'beroemd' je moet zijn om een O visum te krijgen, dat weet ik niet. Soms hoor je wel eens van zangers of acteurs die dan plots in de VS zitten en om die reden halen ze de kranten, maar voordien had ik er dan nog nooit eerder van gehoord... Dus misschien moet je niet eens zo echt goed of beroemd zijn, maar moet je gewoon een bureau of advocaat hebben die je goed weet te verkopen?
Maar je moet dus wel echt al helemaal in aanmerking komen voor het visum zelf, het is niet dat die $ 1,000 een soort van smeergeld is om iets te fixen dat eigenlijk niet kan.
Hoe 'beroemd' je moet zijn om een O visum te krijgen, dat weet ik niet. Soms hoor je wel eens van zangers of acteurs die dan plots in de VS zitten en om die reden halen ze de kranten, maar voordien had ik er dan nog nooit eerder van gehoord... Dus misschien moet je niet eens zo echt goed of beroemd zijn, maar moet je gewoon een bureau of advocaat hebben die je goed weet te verkopen?

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- goldenhills
- Amerika-expert
Snellere processing voor een O-1 visum door USCIS bestaat inderdaad ook. Is voor mij ook gedaan (door mijn immigratie-advocaat), kostte $1000, en scheelde weer een paar maanden processingtijd. Vond het destijd ook gelegaliseerde omkoping, maar wel erg prettig dat het kon! Je kunt tenslotte ook een paspoort met spoed tegen extra kosten aanvragen, dus zo kijk er nu maar tegenaan.
- RiverCola
- Amerika-expert
Nou, heb ik ook weer wat geleerd!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties