Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
u.s space + rocket center in huntsville
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
u.s space + rocket center in huntsville
Wie is er bekend met het U.S Space + Rocket Center in Huntsville Alabama.
Ik ben benieuwd of dit park de moeite is om het met een bezoek te vereren.
Zelf gaan we vaak naar het KSC in Florida ,maar dit lijkt ook wel leuk.
Groetjes Erika
Ik ben benieuwd of dit park de moeite is om het met een bezoek te vereren.
Zelf gaan we vaak naar het KSC in Florida ,maar dit lijkt ook wel leuk.
Groetjes Erika
Wij zijn er geweest op 10-09-2001, de dag erna was hij afgesloten voor publiek, dus wat dat betreft hadden we geluk.
Als je KSC leuk vind is dit ook wel aardig.
Je kunt met de bus een rondrit maken over het terrein, je ziet dat ze onderdelen van het space lab aan het maken zijn, je ziet ook het control centre e.d..
Als je in de buurt bent zou ik het zeker mee nemen.
Als je KSC leuk vind is dit ook wel aardig.
Je kunt met de bus een rondrit maken over het terrein, je ziet dat ze onderdelen van het space lab aan het maken zijn, je ziet ook het control centre e.d..
Als je in de buurt bent zou ik het zeker mee nemen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
we vonden ksc heel mooi,maar het ligt er aan waar je voorkeur naar uitgaat.
wat wij dan als nieuw zagen via een spotje op tv was dat er in huntsville de space shuttle op de external tank is gemonteerd in tegenstelling tot de uitvoering op ksc waar zij beiden gescheiden staan.
en wat de blackbird betreft, dat is een geweldig zwart monster waar denk ik geen opvolger meer van gaat komen helaas,maar blijft dus het snelste vliegtuig ter wereld.
er staat er ook een in tuscon opgesteld.
groetjes erika
wat wij dan als nieuw zagen via een spotje op tv was dat er in huntsville de space shuttle op de external tank is gemonteerd in tegenstelling tot de uitvoering op ksc waar zij beiden gescheiden staan.
en wat de blackbird betreft, dat is een geweldig zwart monster waar denk ik geen opvolger meer van gaat komen helaas,maar blijft dus het snelste vliegtuig ter wereld.
er staat er ook een in tuscon opgesteld.
groetjes erika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht