Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar heen vliegen voor bezoek Yellowstone?
Waar heen vliegen voor bezoek Yellowstone?
Hey allemaal,
Ik heb zo al wat zitten rond zoeken hier maar vind geen duidelijk sluitend antwoord.
Ik wil heel graag Yellowstone zien, vooral voor de beren.
Het lijkt mij het best om te vliegen op Salt Lake City? Of zijn er nog betere opties om enkel Yellowstone te bezoeken?
Ik heb zo al wat zitten rond zoeken hier maar vind geen duidelijk sluitend antwoord.
Ik wil heel graag Yellowstone zien, vooral voor de beren.
Het lijkt mij het best om te vliegen op Salt Lake City? Of zijn er nog betere opties om enkel Yellowstone te bezoeken?
Re: Waar heen vliegen voor bezoek Yellowstone?
Je kan ook op Jackson Hole vliegen, volgens mij is dat de dichtsbijzijnde 'luchthaven'.
Heb het zelf nog niet gedaan en weet dan ook niet waar je precies moet overstappen of hoeveel dat kost...
Groetjes Nelleke
Heb het zelf nog niet gedaan en weet dan ook niet waar je precies moet overstappen of hoeveel dat kost...
Groetjes Nelleke
Je kan ook op Bozeman in Montana vliegen of Cody in Wyoming, maar hiervoor moet je waarschijnlijk 2x overstappen. Salt Lake City en Denver zijn volgens mij de international vliegvelden die het dichtst bij zijn.
Grtz Jan
Grtz Jan
Grtz Jan
"In Wildness is the Preservation of the World"
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb ooit eens gekeken naar ticketprijzen voor Jackson Hole, was ontzettend duur!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wellicht is vliegen op Salt Lake City nog het goedkoopste icm auto huren?
Je krijgt uiteraard geen garantie voor het zien van beren in Yellowstone...........als je daar alleen voor die kant op gaat?
Als je persé beren wilt zien is dit misschien iets? http://grizzlytours.com/

Als je persé beren wilt zien is dit misschien iets? http://grizzlytours.com/

- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij zijn vorig jaar op Billings gevlogen, rechtstreekse vlucht via Atlanta voor Yellowstone.
Daarna via Grand Teton en Vernal naar Salt Lake City.
Daarna via Grand Teton en Vernal naar Salt Lake City.
Hi,
Wij vliegen over 3 weken aan op Rapid City. Ik wilde ook graag naar Yellowstone NP, maar ook naar Mount Rushmore, dus vandaar deze keuze. Qua ticketprijzen was het voor ons heel voordelig: voor nog geen 500 euro p.p. hebben wij onze vluchten (Amsterdam-Londen-Chicago-Rapid City en Los Angeles-Londen-Amsterdam). Je moet wel willen overstappen, maar Rapid City kon sowieso niet rechtstreeks.
Succes!
Groeten,
Denise
Wij vliegen over 3 weken aan op Rapid City. Ik wilde ook graag naar Yellowstone NP, maar ook naar Mount Rushmore, dus vandaar deze keuze. Qua ticketprijzen was het voor ons heel voordelig: voor nog geen 500 euro p.p. hebben wij onze vluchten (Amsterdam-Londen-Chicago-Rapid City en Los Angeles-Londen-Amsterdam). Je moet wel willen overstappen, maar Rapid City kon sowieso niet rechtstreeks.
Succes!
Groeten,
Denise
Onze eerste reis naar Amerika (2008) en onze citytrip naar New York (2009) staat op http://www.chrisendenise.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
In 2010 opnieuw naar de USA! http://www.amerika-roadtrip.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
In 2010 opnieuw naar de USA! http://www.amerika-roadtrip.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
SLC en Denver zijn idd de dichtstbijzijnde grote (internationale) luchthavens. Wij waren ook geinteresseerd in Jackson Hole vorig jaar maar die was zo ontzettend duur dat wij er snel vanafzagen! Het is wel lekker dichtbij, letterlijk IN Grand Teton NP. Maar een kleine luchthaven trouwens.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Billings is het handigste. Daar vliegen mijn schoonouders altijd op en die hebben de KOA in Grey bull WY, een uurtje van Yellowstone
Ik vlieg vanaf Brussel, via Philadelphia naar Denver. Ticketprijs via US Airways was erg gunstig. Van daaruit via Mount Rushmore naar Yellowstone.
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
Welke maatschappij vlieg je mee Denise?Denise25 schreef:Hi,
Succes!
Groeten,
Denise
Grtz Jan
Grtz Jan
@ Jan: Wij vliegen het traject Amsterdam-Londen (en vice versa) met British Airways en dan verder met American Airlines. Als je geen problemen met overstappen hebt, lijkt me dit prima te doen.
Groet!
Denise
Groet!
Denise
Onze eerste reis naar Amerika (2008) en onze citytrip naar New York (2009) staat op http://www.chrisendenise.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Partner van: Richard
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zitten nu in Amerika en zijn op Calgary gevlogen. 1 nacht in Greatfalls overnacht. Kijk naar ons reis verslag
www.richyvo.reismee.nl
groetjes Yvonne
www.richyvo.reismee.nl
groetjes Yvonne
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: 4me
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij gaan over 3 weken ook naar Yellowstone en vliegen naar Calgary.
Dit kan rechtstreeks met Air Transat en deze vliegt alleen op zaterdag.
Dit kan rechtstreeks met Air Transat en deze vliegt alleen op zaterdag.
Ik ben momenteel me ook aan het orienteren hierop.. Idaho Falls airport lijkt me ook een mogelijkheid als ik zo naar google maps kijk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2644 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 12 Reacties