FCRMteB schreef:Wij vliegen 28 juni naar Seattle en 31 juli vertrekken we vanuit San Francisco weer naar Nederland.
Mocht iemand van jullie iets willen hebben uit Nederland dan wil ik dat best meenemen. Laat het maar even weten.
Carola
ik hou je daar misschien nog aan. afgelopen weekend is een viendin langs geweest, is voo rhaar wek in Chicago en het weekend hier naar toe gekomen. heeft drop voor me meegenomen en in haar koffer laten liggen, dus nu moet ze het opsturen en de post is hier niet zo snel als in NL dus ik kijk elke dag vol verwachting.
ik laat jullie tzt wel weten of ik weer toe ben aan een zakje Venco dropbriljantjes. alvast bedankt voor het aanbod.
waar zit die nederlandse snackbar in Florida precies????
wie weet zitten we daar binnenkort zomaar in de buurt en ga ik ff langs voor patatje oorlog.
ik maak het ook wel zelf maar het smaakt toch anders uit de snackbar hoor.
Speakingtongues schreef:Heb 2 jaar geleden zelfs bij een bedrijf in Florida gesolliciteerd dat Nederlandse bitterballen hier maakte en op de markt bracht. Kan ze even niet vinden op internet ? Iemand anders wel ? Dutch something volgens mij ???
Eerder in deze thread werd Dutch and Delicious al genoemd. Bedoel je die?
FCRMteB schreef:Wij vliegen 28 juni naar Seattle en 31 juli vertrekken we vanuit San Francisco weer naar Nederland.
Mocht iemand van jullie iets willen hebben uit Nederland dan wil ik dat best meenemen. Laat het maar even weten.
Carola
ik hou je daar misschien nog aan. afgelopen weekend is een viendin langs geweest, is voo rhaar wek in Chicago en het weekend hier naar toe gekomen. heeft drop voor me meegenomen en in haar koffer laten liggen, dus nu moet ze het opsturen en de post is hier niet zo snel als in NL dus ik kijk elke dag vol verwachting.
ik laat jullie tzt wel weten of ik weer toe ben aan een zakje Venco dropbriljantjes. alvast bedankt voor het aanbod.
doreen
Graag gedaan en laat het maar even weten, het is een kleine moeite!
Carola
chocoladevla en vanillevla is te krijgen bij http://www.orangepackage.com
Dit is een winkel uit Denver waar je kunt bestellen, ik kan me niet herrineren of ze daar ook saucijzenbroodjes hadden, maar die zijn in elk geval te krijgen bij vanderveen in grandrapids. Ook zij hebben een online winkel
Dutch&delicious maken inderdaad bitterballen
Maar wat betreft de Frikandellen waar half Nederlands Amerika naar op zoek is.......die maken ze dus niet. Het winkeltje van Loek in Denver verkoopt ze ook niet meer......dus een dead end tot nu toe, maar we geven niet op.....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.