Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Krabbegat stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Krabbegat
Amerika-newbie

Krabbegat stelt zich voor

Bericht door Krabbegat »

Hallo,

Mijn naam is Marijke en onlangs ben ik 60 geworden, al 34 jaar getrouwd met Ruud die over het forum surft als DVdGuy. Onze kinderen (2 stuks) zijn al jaren uit huis, de hond laten we thuis op onze a.s. camperreis. We werken allebei, ik parttime als afdelingssecretaresse bij de gemeente.
We gaan graag op vakantie met de caravan naar Italië.

Het plan is om mrtl 2011 een camper op te halen bij de fabriek in Middleburey (IN) en dan naar Las Vegas te rijden om hem weer af te leveren.
groetjes Marijke
john ny
Amerikakenner

Re: Krabbegat stelt zich voor

Bericht door john ny »

welkom... schijnbaar niet in gemeenschap van goederen getrouwd, :lol: :lol: 2 aparte leden in 1 gezin komt niet vaak voor.

Wel op elkaar reageren he... :thumbup:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Je zal er nog van staan te kijken hoeveel gezinnen/stellen er met meer dan één persoon lid zijn van het forum John :thumbup:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

pffff , al posten ze niet altijd, en zeker niet tegelijk over dezelfde zaken, maar inderdaad genoeg ..... :D
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

:offtopic: Ik had inderdaad al een aantal stelletjes "gevonden" op dit forum :wink:
Krabbegat
Amerika-newbie

Bericht door Krabbegat »

Blij dat julle allemaal zo goed opletten!!!!!
Maar dat krijg je hé met de huidige communicatie, meerdere computers in huis!!! :clap: :lol:
groetjes Marijke
Ingmar
Amerikafan

Bericht door Ingmar »

Kijk eens aan, nog meer gebruikers uit het prachtige Krabbengat. Welkom op het forum.
Ben zelf ook afkomstig uit het Krabbengat, jaren tegenover Het Rijks gewoond. Helaas gedwongen naar Tullepetoanenstad gemoeten destijds. Maar die fout is inmiddels rechtgezet met mijn emigratie naar de US van A.
Before "was", "was" was, "was" was "is".
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Ingmar schreef:Kijk eens aan, nog meer gebruikers uit het prachtige Krabbengat. Welkom op het forum.
Ben zelf ook afkomstig uit het Krabbengat, jaren tegenover Het Rijks gewoond. Helaas gedwongen naar Tullepetoanenstad gemoeten destijds. Maar die fout is inmiddels rechtgezet met mijn emigratie naar de US van A.
Tja als ik dan moest kiezen tussen Tullepetoanestad en de USA, dan was de keuze snel gemaakt :mrgreen:
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Leuk, nog een Krab! Ook ik kom uit het Krabbegat, maar woon er al 7 jaar niet meer.
Welkom op het forum!
Anita
Krabbegat
Amerika-newbie

Bericht door Krabbegat »

Je hoeft hier niet geboren te zijn om hier vandaan te willen komen, een geijkte uitspraak in het Krabbegat en ook op ons van toepassing, ik geboren en getogen in Amsterdam en mijn echtgenoot DVDGuy in de Haarlemmermeer, maar nu al 12 jaar in het Bourgondische Krabbegat.
groetjes Marijke
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer