Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Vana: Arizona, New Mexico, Colorado en Utah
Re: Reis Vana: UPDATE: Geen Lower, maar wel een mooie suite.
Alweer bedankt voor een leuke update Marjon en ja jullie verdienen die kamer wel dus ik duim even mee met jullie !
Ondanks de tegenslagen heb ik toch de indruk dat jullie het niet aan het hart laat komen en geniet van de vakantie.
Veel plezier verder de komende dagen !
Bart
Ondanks de tegenslagen heb ik toch de indruk dat jullie het niet aan het hart laat komen en geniet van de vakantie.
Veel plezier verder de komende dagen !
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ook hier wordt al druk geduimd voor julllie..... Heb trouwens flink gelachen om je baliegesprek, Marjon, kostelijk 

http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
ik ga mee duimen dat jullie op die mooie kamer kunnen blijven!!
Prachtige foto's!
Groetjes,
Reny
Prachtige foto's!
Groetjes,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wat een leuke conversatie bij het hotel, soms hebben ze wel humor hoor.
Wat staat het water in Lake Powell toch laag
, ook het volgende stuwmeer Lake Mead bij Las Vegas aan de andere kant van de Grand Canyon staat al zo laag, als dat niet verandert dan staan er straks hele steden droog.
Veel plezier de komende dagen, en ik hoop dat jullie morgen in dit hotel kunnen blijven. (had je misschien toch vantevoren moeten boeken
)

Wat staat het water in Lake Powell toch laag

Veel plezier de komende dagen, en ik hoop dat jullie morgen in dit hotel kunnen blijven. (had je misschien toch vantevoren moeten boeken

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wat een belevenissen weer, en wat jammer van Antelope Canyon
Jullie hebben zeker wel veel pech deze vakantie. Maar ook een goede daad gedaan door het eekhoorntje te redden van het afval dat door anderen achteloos is achtergelaten. Ik kan me er soms ook enorm aan ergeren! Wat lief dat jullie hem bevrijd hebben.
Wat een mooie foto's weer, het uitzicht over Zion en Lake Powell! En Coalmine Canyon is ook geweldig mooi! Die staat nog op ons verlanglijstje.
Veel plezier in Prescott! Hopelijk kunnen jullie in de kamer blijven, ik zal duimen. Veel plezier nog deze dagen en geniet van de prachtige omgeving!

Wat een mooie foto's weer, het uitzicht over Zion en Lake Powell! En Coalmine Canyon is ook geweldig mooi! Die staat nog op ons verlanglijstje.
Veel plezier in Prescott! Hopelijk kunnen jullie in de kamer blijven, ik zal duimen. Veel plezier nog deze dagen en geniet van de prachtige omgeving!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wauw, dat klinkt zeker niet verkeerd, zo'n kamer en dat ook nog eens voor een hele mooie prijs
! Hoop dat jullie inderdaad kunnen blijven, zou wel lekker zijn !

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
leuk om mee te genieten!
Erg leuk om te lezen elke ochtend.
Het is tegenwoordig het eerste wat ik doe op mn werk; internet aangooien en het reisverslag lezen.
Het is tegenwoordig het eerste wat ik doe op mn werk; internet aangooien en het reisverslag lezen.

Marjon het zijn weer mooie foto's!! en je hebt nu een mooi overzicht van Zion! ( je wilde aanvankelijk toch via een omweg het park verlaten?)
Jammer van al die andere zaken maar inderdaad heerlijk dat je nu weer een mooie kamer hebt voor een prettige prijs, kijk dat heb je dan toch maar mooi wel voor elkaar!
En duimen heeft al eens vaker geholpen dus dat doen we
Paar fijne dagen nog daarginder!!
Jammer van al die andere zaken maar inderdaad heerlijk dat je nu weer een mooie kamer hebt voor een prettige prijs, kijk dat heb je dan toch maar mooi wel voor elkaar!
En duimen heeft al eens vaker geholpen dus dat doen we

Paar fijne dagen nog daarginder!!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Leuke update weer Marjon.
Leuk hè, zulke conversaties. Is het ijs gelijk gebroken en weet je eigenlijk al dat er wat te regelen valt.
Hopelijk lukt het nog daar 2 nachten te blijven, veel plezier!
Roland

Leuk hè, zulke conversaties. Is het ijs gelijk gebroken en weet je eigenlijk al dat er wat te regelen valt.
Hopelijk lukt het nog daar 2 nachten te blijven, veel plezier!
Roland
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Jeetje wat is dat uitzicht over Zion toch prachtig en nu baal ik dubbel hard dat we er vorig jaar te hard langs op zijn gereden.
Lake Powell ziet er dit jaar stukken blauwer uit dan vorig jaar. Ik herken dat blauwe van onze reis in 2002, maar vorig jaar vond ik het er niet zo mooi uitzien als op deze foto bij jou.
Ik zal zorgen dat er iemand annuleert en jullie lekker kunnen blijven zitten, die mazzel hebben jullie verdiend!
Jij zegt duidelijk dat je Dead Horse P mooier vindt dan Horsehoe B, maar ik zou niet durven kiezen hoor. Ik vond Horseshoe toch ook wel heel bijzonder. En die hitte weet ik nog maar al te goed (liep ik daar 26 zwanger en wel rond te stappen
)
Geniet!!!

Lake Powell ziet er dit jaar stukken blauwer uit dan vorig jaar. Ik herken dat blauwe van onze reis in 2002, maar vorig jaar vond ik het er niet zo mooi uitzien als op deze foto bij jou.
Ik zal zorgen dat er iemand annuleert en jullie lekker kunnen blijven zitten, die mazzel hebben jullie verdiend!
Jij zegt duidelijk dat je Dead Horse P mooier vindt dan Horsehoe B, maar ik zou niet durven kiezen hoor. Ik vond Horseshoe toch ook wel heel bijzonder. En die hitte weet ik nog maar al te goed (liep ik daar 26 zwanger en wel rond te stappen

Geniet!!!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Leuke update weer! Prachtige foto's van Zion ook.
Veel plezier in Prescott; shopse, relaxse en genietse
Veel plezier in Prescott; shopse, relaxse en genietse

Jammer van Antelope Canyon maar ja met die flash floods heb je er ook niets aan.
Hopelijk kunnen jullie nog in het hotel blijven maar zo niet dan zijn er nog een paar leuke historische hotels op de Whiskey Row, ook niet verkeerd om te verbijven.
Succes met shoppen en goede reis naar Phoenix.
Hopelijk kunnen jullie nog in het hotel blijven maar zo niet dan zijn er nog een paar leuke historische hotels op de Whiskey Row, ook niet verkeerd om te verbijven.
Succes met shoppen en goede reis naar Phoenix.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Reis Vana: UPDATE: Change of plans
Nou het duimen heeft geholpen want we konden blijven in het hotel, ze hadden ons zelfs al ingeboekt voor 3 nachten.
Maar......we zijn toch weg gegaan.
Toen we vanochtend wakker werden hoosde het van de regen en het was zo'n 60 graden. We hebben nog een uurtje gewacht maar het bleef zwaar bewolkt en heel hard regenen. We hebben de weersverwachtingen op internet bekeken en dat zag er niet best uit voor Prescott en Sedona. Daarna bekeken we de weersvoorspellingen voor Phoenix en die waren een heel stuk beter hoewel vandaag wel 70 % kans op regen.
De keuze was snel gemaakt, we hebben uitgecheckt en zijn naar Phoenix vertrokken. Nog even een bezoek aan de WalMart gebracht om wat medicijnen in te slaan die in Nederland niet verkrijgbaar zijn en toen in de stromende regen op weg naar het zuiden. En het is niet te geloven maar zodra we weer op de I 17 reden werd het droog, werd de lucht blauw en liep de temperatuur snel op tot 99 graden bij aankomst in Phoenix.
We besloten een Airport Hotel met shuttle te boeken voor de laatste drie dagen omdat we dan niet meer hoeven te verhuizen de laatste dag. Die omgeving nemen we maar voor lief en we hebben oordopjes bij ons.
We reden eerst naar het Marriot in Tempe maar daar konden we nog geen kamer zien omdat we er te vroeg waren. Dus zijn we naar het ernaast gelegen Hyatt Regency gereden. Daar konden we wel een kamer zien en dat zag er meer dan goed uit. Een mooi nieuw hotel en weer een suite met apart zitgedeelte met enorme sofa en apart bureau, een klein aanrechtje en een enorme flatscreen tv. Er is ook een zwembad.
Ook hier weer een mooie deal, hoewel het maandags duurder is kregen we alle nachten voor $ 69.
Wij zij dus helemaal blij, in ieder geval brengen we de laatste dagen in de zon door.
Wel jammer dat we nu Sedona missen maar alles wat we daar wilden doen hebben we al eens gedaan dus het is niet echt heel erg.
We gaan lekker wat relaxen dit weekend. Wat in het zwembad liggen, tv kijken, shoppen en natuurlijk lekker eten nu het nog mag.
Groetjes Marjon
Maar......we zijn toch weg gegaan.
Toen we vanochtend wakker werden hoosde het van de regen en het was zo'n 60 graden. We hebben nog een uurtje gewacht maar het bleef zwaar bewolkt en heel hard regenen. We hebben de weersverwachtingen op internet bekeken en dat zag er niet best uit voor Prescott en Sedona. Daarna bekeken we de weersvoorspellingen voor Phoenix en die waren een heel stuk beter hoewel vandaag wel 70 % kans op regen.
De keuze was snel gemaakt, we hebben uitgecheckt en zijn naar Phoenix vertrokken. Nog even een bezoek aan de WalMart gebracht om wat medicijnen in te slaan die in Nederland niet verkrijgbaar zijn en toen in de stromende regen op weg naar het zuiden. En het is niet te geloven maar zodra we weer op de I 17 reden werd het droog, werd de lucht blauw en liep de temperatuur snel op tot 99 graden bij aankomst in Phoenix.
We besloten een Airport Hotel met shuttle te boeken voor de laatste drie dagen omdat we dan niet meer hoeven te verhuizen de laatste dag. Die omgeving nemen we maar voor lief en we hebben oordopjes bij ons.
We reden eerst naar het Marriot in Tempe maar daar konden we nog geen kamer zien omdat we er te vroeg waren. Dus zijn we naar het ernaast gelegen Hyatt Regency gereden. Daar konden we wel een kamer zien en dat zag er meer dan goed uit. Een mooi nieuw hotel en weer een suite met apart zitgedeelte met enorme sofa en apart bureau, een klein aanrechtje en een enorme flatscreen tv. Er is ook een zwembad.
Ook hier weer een mooie deal, hoewel het maandags duurder is kregen we alle nachten voor $ 69.
Wij zij dus helemaal blij, in ieder geval brengen we de laatste dagen in de zon door.
Wel jammer dat we nu Sedona missen maar alles wat we daar wilden doen hebben we al eens gedaan dus het is niet echt heel erg.
We gaan lekker wat relaxen dit weekend. Wat in het zwembad liggen, tv kijken, shoppen en natuurlijk lekker eten nu het nog mag.
Maar goed dat we dat niet gedaan hebben, dan zouden we nu drie dagen in de regen en kou zittenHarry schreef: (had je misschien toch vantevoren moeten boeken![]()
)

Groetjes Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 08 aug 2010, 02:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie foto's Marion! Hopelijk is de reis goed bevallen en zoals verwacht! Ik ga volgende week eens kijken of ik het gehele verslag kan doorlezen.
Alvast een goede terugvlucht gewenst!
Alvast een goede terugvlucht gewenst!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heerlijk hoor, dat jullie zo flexibel zijn! Veel plezier in Phoenix!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Jammer dat het af en toe tegen zit maar onthoud de leuke dingen die jullie gedaan hebben.
Ik denk dat wij gewoon ontzettend veel geluk hebben gehad en of ik ook zo flexibel ben
Heel veel plezier nog in Phoenix.
Jos
Ik denk dat wij gewoon ontzettend veel geluk hebben gehad en of ik ook zo flexibel ben

Heel veel plezier nog in Phoenix.
Jos
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
vana schreef:Maar goed dat we dat niet gedaan hebben, dan zouden we nu drie dagen in de regen en kou zittenHarry schreef: (had je misschien toch vantevoren moeten boeken![]()
)
![]()
![]()

Veel plezier in Phoenix en Scottsdale, genoeg te doen in en rondom de stad om er een paar dagen door te brengen, als jullie van architectuur houden is een bezoek aan Taliesin west http://www.franklloydwright.org/fllwf_w ... /Home.html echt een aanrader, we hebben daar een tour gedaan met een gids en vonden het fantastisch, mocht het je interesse niet hebben bespaar je dan de moeite, dan zul je er niets aan vinden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
En vergeet niet het shoppen in Arizona mills.... Veel plezier in Phoenix!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Taliesin West vonden wij ook zeer de moeite waard! Wij hebben de avondtour gedaan en hadden een mooie zonsondergang tijdens de tour. Je moet wel een beetje houden van architectuur, als het je interesse niet heeft kun je het beter overslaan. OVerigens, behalve de architectuur, vonden we het verhaal over de levensstijl van de architect zelf ook wel leuk.
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 3700 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 3 Reacties