Ik heb DV2010 sticker in mn paspoort en de 1e reis binnen 6 maanden nog niet gedaan (POE) dus die sticker is nu 6 maanden geldig en nog geen greencard.
Degene diens adres we gebruiken als ons US address verhuist VOOR we de 1e reis maken. Ik neem aan dat we dan meteen (of dus binnen 10 dagen) ons adres moeten wijzigen..
Nu staat bij de regels dat je je adres moet wijzigen en toen ik dat ging lezen zag ik dat als je een case pending hebt, je dat op 2 plekken moet doen.
Nu is mijn vraag heb ik een case pending of niet?
BRON: Change of Address
How Do I Report My Change of Address?
If you are not a U.S. citizen, changing your address for legal purposes does not change your address on any application or petition pending with USCIS and changing your address on a pending application or petition does not meet the legal requirements of informing USCIS of your change of address. You will need to do both. For most cases, you can now do both at the same time on our website using the "Online Change of Address" tool, available under "Related Links" to the right.
Hier staat ook nog meer informatie.
https://egov.uscis.gov/crisgwi/go?action=coa over het specifieke aanvragen Form AR-11
Als ik namelijk een case pending heb dan heb ik een nummer nodig (receipt number), en daardoor ben ik nu niet zeker wat of ik moet doen.
Heel fijn zou het zijn als iemand dit zelfde heeft meegemaakt en me kan vertellen hoe dat het makkelijkst gaat op die manier dat het ook juist is

Bedankt!