Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
be2712
Amerikafan

Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2

Bericht door be2712 »

Harry schreef:Dat had waarschijnlijk wel goedkoper kunnen zijn afhankelijk van de datum, gisteren kreeg ik weer een aanbieding via de mail van Venetian/Palazzo voor $ 119 per nacht en dan nog allerlei voordelen bij restaurants en zo.
maar niet in het weekend 8)
Maart-April 2010 (22 dagen, 6staten, 9500 km)
Augustus-September 2010 (22 dagen, 4 staten, 4500 km)
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

het is eigenlijk niet leuk dat we zo negatief reageren.Laat het gewoon een leer zijn om goed uit te zoeken welk hotel het is en of de prijs wel okee is ! Ik neem aan dat je er toch blij mee bent?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
VillaUtopia
Amerika-ontdekker

Re: Priceline/Hotwire biedingen

Bericht door VillaUtopia »

nog steeds geen winner: $150 voor 3,5* 16-19 september

3,5 * is in het verleden voor ruim onder $100 weg gegaan. Ben ik nu gek of is twee keer zo veel toch te raar ook al is het in een druk weekend?
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Beste mensen, kunnen we dit topic voor gewonnen biedingen met bijbehorende strategien gebruiken?

Als ik al mijn mislukte pogingen ga posten heb ik binnen no time de meeste posts op het forum. Het is inherent aan Priceline dat sommige biedingen niet (direct) werken.

Wanneer je hulp wilt of je toch je verloren strategie wilt posten, gebruik dan het andere topic over Hotwire/Priceline.

Misschien ben ik de enige maar ik vind dit topic juist heel fijn om de gewonnen biedingen te bekijken zodat ik weet wat er mogelijk is.

En beste mensen dit is een OPmerking en geen AANmerking. Ieder moet zijn eigen plezier uit het forum kunnen halen.
Afbeelding
[/url]
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

jokaluma schreef:het is eigenlijk niet leuk dat we zo negatief reageren.
Negatief??? Ik zie niet hoe we negatief zijn. Meer, zoals je zelf ook al aangeeft, goed alle mogelijkheden uit te zoeken voordat je alleen maar blindelings vertrouwt op Hotwire en Priceline. Ze kunnen enorme besparingen opleveren maar dat is lang niet altijd het geval.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Helemaal met je eens. :thumbup:

Misschien heeft een mod eens tijd om in een verloren uurtje deze berichten over te hevelen.... :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Vind het ook niet echt negatief. Een bedrag van $179 in Las Vegas is gewoon erg veel. Dan moet je van te voren al te bedenken of je moet toehappen. En met zoveel hotelkamers is er al snel een aanbieding te vinden zonder dat je Priceline/Hotwire hoeft te gebruiken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Note mod (Marjan):

Alle niet relevante berichten in het topic "Priceline/Hotwire biedingen" zijn overgeheveld naar dit sticky.

Nogmaals een vriendelijk verzoek alle vragen/opmerkingen/discussies m.b.t. Priceline/Hotwire uitsluitend hier in dit topic te plaatsen. Het topic Priceline/Hotwire biedingen is enkel en alleen bedoeld voor het plaatsen van gewonnen hotelovernachtingen via deze organisaties.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
VillaUtopia
Amerika-ontdekker

excuseer
Bostonlover
Amerikafan

VillaUtopia schreef:nog steeds geen winner: $150 voor 3,5* 16-19 september

3,5 * is in het verleden voor ruim onder $100 weg gegaan. Ben ik nu gek of is twee keer zo veel toch te raar ook al is het in een druk weekend?
Beste VillaUtopia,

waarschijnlijk ben je nog te vroeg voor een mooie aanbieding. Je kunt rustig wachten tot 1 september of later, je zal dan waarschijnlijk meer kans hebben op een betere prijs. Wanneer je dit niet aandurft kun je voor jezelf altijd nog een back-up hotel boeken. Ik zelf ben ook nog steeds op zoek naar een hotel voor 13-14 september in LA. Ik weet welk hotel ik wil hebben en weet dat ie rond de 100 USD iedere keer gewonnen wordt. Nu lukt het nog even niet voor die prijs. Ik probeer volgende week wel weer. Geduld is een schone zaak.... :wink:
Afbeelding
[/url]
Bostonlover
Amerikafan

be2712 schreef:
Harry schreef:Dat had waarschijnlijk wel goedkoper kunnen zijn afhankelijk van de datum, gisteren kreeg ik weer een aanbieding via de mail van Venetian/Palazzo voor $ 119 per nacht en dan nog allerlei voordelen bij restaurants en zo.
maar niet in het weekend 8)
Dit is nu juist de kruks van het verhaal.

Ik ga zelf over een maand naar Vegas en heb echt alles uitgeplozen. Ik zit er door de week maar ook in het weekend (bewust, de weekenden zijn voor de jongeren van geest onder ons zoveel mooier). De aanbiedingen van de gerenomeerde hotels heb ik ook allemaal bekeken maar vaak zijn ze voor door de week. De vrijdag en de zaterdag laten hele andere bedragen zien. Uiteindelijk ben ik na lang speurwerk gewoon bij onze duiste vrienden van usareisen (Tip) uitgekomen. Leuke aanbieding: 324 euro voor 5 nachten (incl vrijdag en zaterdag) voor MGM, dit is maar 65 euro per nacht. Hier konden en durf eigenlijk ook wel te zeggen kunnen zowel Priceline als Hotwire niet aan tippen (voor MgM in elk geval). Dus ik sluit mij bij Mattrob aan om te stellen dat Las vegas misschien wel de enige stad is waar Hotwire en Priceline niet zoveel kunnen uitrichten wat betreft de prijs.
Afbeelding
[/url]
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Bostonlover schreef:Leuke aanbieding: 324 euro voor 5 nachten (incl vrijdag en zaterdag) voor MGM, dit is maar 65 euro per nacht.
Dat is inderdaad een hele nette prijs, zeker inclusief een weekend :thumbup:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat is een mooi prijsje voor het MGM, je had ook nog kunnen kiezen om de 3 door de weekse nachten in een luxe hotel te gaan zitten en dan de weekendnachten in een wat goedkoper hotel, maar dan moet je wel willen verhuizen. Ik ben het trouwens helemaal met je eens dat Las Vegas pas echt helemaal tot leven komt op vrijdag en vooral zaterdag avond.
VillaUtopia
Amerika-ontdekker

Bostonlover schreef: waarschijnlijk ben je nog te vroeg voor een mooie aanbieding... Geduld is een schone zaak.... :wink:
Tjah, Toch heb ik het idee dat in dat weekend er iets bijzonder in SF te doen is en misschien wel specifiek in fishermans warf. Als ik de rates bij de hotels zelf opvraag schieten ze voor de zaterdag en soms de vrijdag ineens omhoog. Dat lijkt me dan juist een situatie waarin je het best zo vroeg mogelijk had moeten boeken. Maar goed, ik denk dat ik nu inderdaad maar gewoon een backup boek en inderdaad blijf proberen.

Thanks in ieder geval!
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

het enige wat op die periode staat is 65 $ voor het holiday inn zie hier : http://www.betterbidding.com/index.php?showtopic=90970&
maar dat is exclhet weekend.misschien toch eens gespplitst kijken op hotwire of er uitschieters zijn? Anders misschien kiezen om 2 nachten rechtstreeks boeken en 2 nachten via priceline ,uiteindelijk.....maar eerst eens zorgen voor een back up hotel dat tot op het laatst geannuleerd kan worden.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
be2712
Amerikafan

Bericht door be2712 »

Njit schreef:Vind het ook niet echt negatief. Een bedrag van $179 in Las Vegas is gewoon erg veel. Dan moet je van te voren al te bedenken of je moet toehappen. En met zoveel hotelkamers is er al snel een aanbieding te vinden zonder dat je Priceline/Hotwire hoeft te gebruiken.
ik had nagekeken en gegokt op encore/wyne, waar ik voor dat bedrag al snel 40% uitspaarde
en ik ben helemaal niet ongelukkig met het gekregen hotel, 40 dollar is 40 dollar
Maart-April 2010 (22 dagen, 6staten, 9500 km)
Augustus-September 2010 (22 dagen, 4 staten, 4500 km)
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

Hallo, samen met een collega ga ik in december een paar dagen naar new york (8 dec - 13 dec) en zoeken dus een hotel voor 5 nachten. heb nog niet zo heel veel ervaring met priceline maar wil het toch weer proberen en heb de afgelopen week een aantal pogingen gewaagd om wat te winnen zonder resultaat tot nu toe. Vandaag nogmaals geprobeerd en dit keer ook het aantal nachten te splitsen in 3/2 of 2/3 maar nog steeds zonder succes. Doe ik iets verkeerd? Alle suggesties en hulp zijn welkom! Dit is wat ik tot nu toe gedaan heb:

1e sessie: 12/8 - 12/13 | 4*
- MW: $160
+ ME: $162
+ TSQ: $164
+ CI: $166
+ Chelsea: $168
+ LIC: $170
+ UES: $172

2e sessie: 12/8 - 12/13 | 4*
- MW: $175
+ ME: $177
+ TSQ: $179
+ CPS: $180
+ ESB: $182
+ Chelsea: $184
+ CI: $185
+ LIC: $187
+ UES: $ 189

3e sessie: 12/8 - 12/13 | 3,5*
- ESB: $125
+ MSG: $127
+ CPS: $130
+ ME: $132
+ Chelsea: $135
+ CI: $137
+ LIC: $139
+ UES: $141
+ TSQ: $145
+ MW: $147

Vanmiddag: 12/08 - 12/11 | 3,5* | ME $110 | + MSG $110 | + ESB $110 | + CI $115 en tenslotte Chelsea $120
data aangepast van 12/10 - 13/12 maar ook dat hielp niet helaas ....
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Je bent bij Priceline afhankelijk van het aantal kamers wat hotels over hebben, voor december kan er nog een hoop gebeuren en daarom zullen hotels maar weinig kamers dumpen.
Ik zou kijken of je een back-up hotel kunt vinden voor een redelijke prijs en dan gewoon rustig blijven bieden.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

voor new york kun je buiten betterbidding en biddingfortravel ook dit onderstaand duits new york forum in de gaten houden: http://www.nyc-guide.de/forum/viewforum.php?f=33
Bostonlover
Amerikafan

Mogelijk is het ook een idee om je dagen op te splitsen, 5 dagen achtereen is wel erg lang voor een Priceline boeking.
Afbeelding
[/url]
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer