Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Update
Aanvulling op de Update....
Ben vandaag op het Amerikaanse Consulaat te Amsterdam geweest en mijn visa aanvraag is goedgekeurd!!
29 maart vertrekken we dan naar Florida!! Met hond
.
29 maart vertrekken we dan naar Florida!! Met hond

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat fijn, Annewiep!! Veel succes met de verhuizing!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, een mens moet er iets voor over hebben hé!wiepster schreef:mijn achterwerk was als een plank...in de delfstblauwe open haard...

Vergeet ons in ieder geval niet op de hoogte te houden van je leven ginder! Heb je nog nagedacht over het bijhouden van een blog?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
We hebben al een blog, vooral voor familie etc. Staat nog niet zoveel op...
http://rubyandwiep.blogspot.com
Ben van plan om het bij te houden, ook straks over de schoolervaringen van Ruby.
Ben van plan om het bij te houden, ook straks over de schoolervaringen van Ruby.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Leuk hoor Annewiep die weblog! Zo kunnen we jullie een klein beetje blijven volgen.wiepster schreef:We hebben al een blog, vooral voor familie etc. Staat nog niet zoveel op...
En van harte proficiat, de oversteek komt nu wel heel dichtbij...
Groetjes van Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Geweldig, daar kun je waarschijnlijk wel wat mee in Amerika.wiepster schreef: Marjan, ik heb trouwens een heel mooi getuigschrift gekregen van onze oude baasin het engels....
Zit al in mijn resume-map
Ik heb nog helemaal niets gehoord, laat staan gekregen. Maar voor mij is dat ook minder belangrijk gelukkig.
Succes met alles.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd, Annewiep! Ik wens je heel veel succes aan de andere kant van de grote Oceaan.
Enne, je blog staat al in mijn favorieten, bij de andere ochtendlectuur. Lijkt me leuk om jullie verhalen te volgen!
Groetjes
Jacqueline
Enne, je blog staat al in mijn favorieten, bij de andere ochtendlectuur. Lijkt me leuk om jullie verhalen te volgen!
Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Leuke blog Annewiep! Ik las overigens dat jullie hondje ook mee gaat naar Amerika. Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Weet je of iedere luchtvaartmaatschappij dit doet en moet je hondje nog in quarantaine?wiepster schreef:We hebben al een blog, vooral voor familie etc. Staat nog niet zoveel op...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 13663 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv