Het is zoooooooooo warm vandaag, het is 43 graden Celcius

We zijn even naar buiten geweest maar het is echt niet lekker.
Zelfs niet om in het zwembad te liggen (behalve in het water dan). We zijn even naar Scottsdale Fashion Square mall geweest maar daar vonden we niet veel aan, erg duur allemaal. Daarna naar de Tempe Marketplace, dat is wel een erg leuk winkelcentrum.
Maar het is niet overdekt en ondanks dat er overal een waternevel verspreid wordt was het echt niet om uit te houden. Ik had het gevoel dat ik lood in mijn benen had. Ger heeft er zelfs hoofdpijn van gekregen en ligt nu even op bed.
Over een uurtje gaan we voor de laatste keer uit eten en dan brengen we de auto naar Alamo op het vliegveld.
We laten ons weer ophalen met de shuttlebus van het hotel en die nemen we morgenochtend ook weer naar het vliegveld.
Het inchecken via internet is vanochtend gelukt, de boardingpassen zijn geprint. Alleen ontdekte ik dat ze één van ons ineens twee rijen naar voren hebben gezet op de eerste vlucht, terwijl we naast elkaar zaten
Ik hoop dat er in het vliegtuig iemand wil ruilen, lijkt me wel zo gezellig.
We zien alledrie wel een beetje tegen de lange reis op, vooral Joyce is een beetje angstig door de ervaringen op de heenweg. Duimen dus dat er dit keer niet zoveel turbulentie is.
Marjon