Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
KLM is vaak erg duur dus dat kan goed kloppen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Ik ben op zoek naar een goedkoop ticket voor begin Februari naar LA. Terugreis mag eventueel vanaf andere luchthaven zijn, ook vertrek en aankomtsluchthavens mogen verschillend zijn (vb AMS en BRU) en de dagen steken er niet zo nauw op (ik zou graag een tweetal weken gaan). Toch vind ik niks onder de 500 euro. Ik weet dat ik niet enorm veel lager mag verwachten, maar heeft iemand soms nog een goede tip voor het zoeken?
Groetjes
Groetjes
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ik zou nog even wachten ,connections zal zeker met aanbiedingen komen tegen of in september voor komende winter .
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
IK had eigenlijk al aanbiedingen verwacht van connections.be.
Vorig jaar heb ik de tickets voor april 2010 geboekt op 8 augustus 2009, toen was er een aktie.
Vorig jaar heb ik de tickets voor april 2010 geboekt op 8 augustus 2009, toen was er een aktie.
- Knabbeltje
- Amerikakenner
Ja dat is ook zo maar het jaar voordien ,hadden wij in augustus onze tickets aangekocht ,gedacht dat connections toen ook niet meer ging komen met aanbiedingen voor de komende winter en wat bleek 1 week later ...hun winteraanbiedingen kwamen eind augustus of begin september binnen ...stukken later dan wat ik ook gewoon was maar wij vielen er naast omdat wij ze ook niet meer hadden verwacht en al tickets hadden aangekocht.Ik ga nu tot half september wachten en aankijken of ze ook dit jaar pas later hun aanbiedingen geven .Annie schreef:IK had eigenlijk al aanbiedingen verwacht van connections.be.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden toen zulke goedkope tickets, 388 euro Brussel -Las Vegas, niet meer zo goedkoop gezien.
Nu wacht ik nog een poosje desnoods tot begin januari, ondertussen speur ik ook alle andere site ook af, wie weet, kom ik nog een koopje tegen.
Nu wacht ik nog een poosje desnoods tot begin januari, ondertussen speur ik ook alle andere site ook af, wie weet, kom ik nog een koopje tegen.

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Dat waren mooie tijden inderdaad, heb toen ook gelijk 3 reizen geboektAnnie schreef:niet meer zo goedkoop gezien.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik verwacht ook deze prijzen niet meer.
Pas tickets geboekt voot eind november , Brussel-Las Vegas voor 500 euro.
Ik zoek nu tickets voor mijn nichtje, die wil graag gaan skiën in Breckenridge, begin maart,maar die wilt dan eerst naar New York en dan naar Breckenridge en terug via Orlando en dan met een auto nar Miami en daar weer een cruise van een dag of 3 naar de Bahama's.
Ik wordt al moe alsik aan zo'n reis denk, maar ja ze zijn nog jong.
Kom dan het goedkoopste uit bij Delta, zo rond de 800 euro.
Pas tickets geboekt voot eind november , Brussel-Las Vegas voor 500 euro.
Ik zoek nu tickets voor mijn nichtje, die wil graag gaan skiën in Breckenridge, begin maart,maar die wilt dan eerst naar New York en dan naar Breckenridge en terug via Orlando en dan met een auto nar Miami en daar weer een cruise van een dag of 3 naar de Bahama's.
Ik wordt al moe alsik aan zo'n reis denk, maar ja ze zijn nog jong.
Kom dan het goedkoopste uit bij Delta, zo rond de 800 euro.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
HahaAnnie schreef: Ik word al moe alsik aan zo'n reis denk, maar ja ze zijn nog jong.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
- Knabbeltje
- Amerikakenner
De ticketprijzen van vorig jaar waren duidelijk iets eenmalig en ik verwacht die nu zeker ook niet meer .
Maar normaal prijzen voor december zijn rond de 450/500€ (vorig jaar was dit amper 350€ ) maar als ik nu kijk ,staan ze nog steeds op 670€ en dat is best veel voor de winterseizoen ,afgaande op wat ik andere jaren betaalde met uitzondering van vorig jaar dan .Ik verwacht nog een actie van connections .
en als ik naar de stoelverdeling kijk ,is alles nog vrij dus lijkt het wel dat nog iedereen het even aankijkt . 
Maar normaal prijzen voor december zijn rond de 450/500€ (vorig jaar was dit amper 350€ ) maar als ik nu kijk ,staan ze nog steeds op 670€ en dat is best veel voor de winterseizoen ,afgaande op wat ik andere jaren betaalde met uitzondering van vorig jaar dan .Ik verwacht nog een actie van connections .

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
beste nightfoal,
heb ook voor je gekeken maar kwam op 545 pp bru lax nonstop van 1 tot 16 Feb 2011...
weet niet of je hier wat aan hebt.. kijk ook of je naar san fran kan .....en met de auto verder ???
gr usjunkie
heb ook voor je gekeken maar kwam op 545 pp bru lax nonstop van 1 tot 16 Feb 2011...
weet niet of je hier wat aan hebt.. kijk ook of je naar san fran kan .....en met de auto verder ???
gr usjunkie
I love cruise vacations !!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik denk dat de actie van Connections misschien nu gestart is want ik zie staan 'vroegboekactie wintercollectie - meer dan 300 bestemmingen aan stuntprijzen'.
Ik heb wel nog niet gekeken welke ticketprijzen er tussen zitten.
edit: ik vind niet meteen spectaculair goedkopere prijzen dan wat ik enkele dagen geleden al zag.
Ik heb wel nog niet gekeken welke ticketprijzen er tussen zitten.
edit: ik vind niet meteen spectaculair goedkopere prijzen dan wat ik enkele dagen geleden al zag.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
De vliegtickets zijn ook niet in de aanbieding, maar de kortingen op hotels en excusies kunnen oplopen tot 10%.
Dat is hun wintersale, helaas.
Dat wordt nog even wachten en verder zoeken.
Dat is hun wintersale, helaas.
Dat wordt nog even wachten en verder zoeken.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
mhh, helaas inderdaad.
Het vliegtuigje in de achtergrond naast de reclamedame zette me op het verkeerde been
Het vliegtuigje in de achtergrond naast de reclamedame zette me op het verkeerde been

- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij gingen ook meteen zoeken naar tickets voor we het goed gelezen hadden.
Rustig blijven zoeken, toevallig vond ik een paar weken geleden tickets tegen een acceptabele prijs, terwijl ze daarvoor al weken rond de 650-675 euro zaten, ook bij connections.be.
We gaan nu in november voor 500 euro naar Las Vegas.
Ik hoop dus weer op zo'n prijs voor eind mei.
Rustig blijven zoeken, toevallig vond ik een paar weken geleden tickets tegen een acceptabele prijs, terwijl ze daarvoor al weken rond de 650-675 euro zaten, ook bij connections.be.
We gaan nu in november voor 500 euro naar Las Vegas.
Ik hoop dus weer op zo'n prijs voor eind mei.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Waarom mag ik geen topic openen over de Connections Wintersale???
Zie niet in wat dat te maken heeft met een topic over Tickethulp
Ik kijk hier nooit en ik zou het prettig vinden als iemand mij attend maakte dat de sale weer van start is gegaan onder een topic met een dergelijke titel.
En in een topic over hulp bij het boeken van tickets ga ik niet zoeken naar dit soort mededelingen eerlijk gezegd........
Maar goed, het blijkt dus niet om de tickets te gaan, maar toch....
Zie niet in wat dat te maken heeft met een topic over Tickethulp
Ik kijk hier nooit en ik zou het prettig vinden als iemand mij attend maakte dat de sale weer van start is gegaan onder een topic met een dergelijke titel.
En in een topic over hulp bij het boeken van tickets ga ik niet zoeken naar dit soort mededelingen eerlijk gezegd........
Maar goed, het blijkt dus niet om de tickets te gaan, maar toch....
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Deze avond geboekt bij Connections, voor begin februari.
BXL - San Francisco & LA - BXL
Met British Airways voor €527pp incl boekingskosten.
Telkens tussenstop in London van <1u30.
Had deze ochtend nog op werk gekeken, en toen stond die vlucht er nog niet tussen. Deze avond plots wel...
BXL - San Francisco & LA - BXL
Met British Airways voor €527pp incl boekingskosten.
Telkens tussenstop in London van <1u30.
Had deze ochtend nog op werk gekeken, en toen stond die vlucht er nog niet tussen. Deze avond plots wel...
Ben ook al weer aan het rondkijken voor volgend jaar.
Zou het liefst in de mei vakantie naar Florida willen(30-03/7-04)
En in juli een rondreis door Texas willen maken.
Het liefst vanuit New orleans eindigend in Houston.
Maar het zal wel Houston-Houston worden omdat de eerste optie tot nu toe
erg dure tickets oplevert.En er ook nog drop off bij zou komen.
De goedkoopste tickets vondt ik voor Amsterdam-Fort Lauderdale bij World tickets center.
Zelfs na fictief ingevuld te hebben scheelt het met zijn vieren nog ruim 200 vergeleken met allerlei andere sites.
Bij exit prijsopgave aangevraagd.Hier ben ik van geschrokken.Was 675 per persoon.
En dan nog het silverpakket van bijna 70 euro.Veel te duur.
Verder dan eind maart gaan ze nog niet op de site.
Dus wordt denk ik alleen zomer vakantie waarvoor ik dus nog geduld moet hebben.
Oktober vorig jaar had ik een fly drive via exit geboekt in juli naar Denver met 100 euro pp
korting.Die kwam toen erg laag uit voor 800 euro pp inclusief auto ex silverpakket.
Ben bang dat het dit jaar duurder wordt.
Wachten op een aanbieding dus.
En ik moet wel vroeg boeken omdat mijn man maar strak drie weken vrij kan krijgen op
vastgestelde periode van de zomervakantie.
Anders zijn de tickets op die datums misschien uitverkocht tegen betaalbare prijzen en
dat maal vier.
Zou het liefst in de mei vakantie naar Florida willen(30-03/7-04)
En in juli een rondreis door Texas willen maken.
Het liefst vanuit New orleans eindigend in Houston.
Maar het zal wel Houston-Houston worden omdat de eerste optie tot nu toe
erg dure tickets oplevert.En er ook nog drop off bij zou komen.
De goedkoopste tickets vondt ik voor Amsterdam-Fort Lauderdale bij World tickets center.
Zelfs na fictief ingevuld te hebben scheelt het met zijn vieren nog ruim 200 vergeleken met allerlei andere sites.
Bij exit prijsopgave aangevraagd.Hier ben ik van geschrokken.Was 675 per persoon.
En dan nog het silverpakket van bijna 70 euro.Veel te duur.
Verder dan eind maart gaan ze nog niet op de site.
Dus wordt denk ik alleen zomer vakantie waarvoor ik dus nog geduld moet hebben.
Oktober vorig jaar had ik een fly drive via exit geboekt in juli naar Denver met 100 euro pp
korting.Die kwam toen erg laag uit voor 800 euro pp inclusief auto ex silverpakket.
Ben bang dat het dit jaar duurder wordt.
Wachten op een aanbieding dus.
En ik moet wel vroeg boeken omdat mijn man maar strak drie weken vrij kan krijgen op
vastgestelde periode van de zomervakantie.
Anders zijn de tickets op die datums misschien uitverkocht tegen betaalbare prijzen en
dat maal vier.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wie nog goedkope tickets wilt, ik zag net bij connections.be vluchten tot 31-3-2011 naar LA en SF voor 498 euro.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2894 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties