Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Helicopter Tour Grand Canyon
Re: Helicopter Tour Grand Canyon
Ik heb de tour gisteren gemaakt. Hoewel je zeker goed foto's kunt maken, moet je wel rekening houden met het feit dat je door een raam fotografeert en dus mogelijk altijd reflecties hebt. Zeker mooi om te doen, maar ook een hoop geld (we blijven tenslotte Hollanders). Zie verder voor commentaar op m'n blog, waar ik ook een link heb gezet naar m'n filmpje op Youtube wat ik heb gemaakt vanuit de heli.
Succes met de besluitvorming.
Klaas
PS ik heb overigens beslist geen spijt!! (Gezin met 5; dus veel geld)
Succes met de besluitvorming.
Klaas
PS ik heb overigens beslist geen spijt!! (Gezin met 5; dus veel geld)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je een link naar je blog, Klaas?
Marianne
Marianne
Ik ben met zo'n dikke Bell helicopter (vet geluid hoor!) van Papillon geweest een paar jaar geleden. Ge-wel-dig. Ik had de tranen in mn ogen staan, zo gaaf vond ik het! Ik beken ook dat ik veeeeeel te veel foto's heb gemaakt, maar wat was dat een superervaring!
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
Herken dat helemaal, 3 jaar geleden. Alleen die helicopter al, met die bombastische muziek op de juiste momenten, aanzwellend als je de canyon nadert 
Op dat moment kippenvel inderdaad. Had toen alleen een Canonpoweshot en zat in het midden
dus kon niet zo goed foto's maken. Maar toch blijft een van de heftigste ervaringen in de USA en dan positief. 

Op dat moment kippenvel inderdaad. Had toen alleen een Canonpoweshot en zat in het midden

- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk blog Klaas!! Gezellig te lezen. Waar heb je je lekkerste hamburgers gegeten.. ergens in Page?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Dank je Isis. De lekkerste hamburger hebben we gegeten in Sedona. Real Angus beef (een speciaal soort koe/bison geloof ik). Er is daar een leuk winkelcentrum nagebouwd in mexiaanse stijl genaamd Tlaquepaque Arts & Crafts Village. Als je daar binnenkomt het eerste restaurant rechts.
Heerlijk!
Succes
Klaas
Heerlijk!
Succes
Klaas
Gisteren de tour met Papillon gemaakt. Was $140 per persoon. Hebben ruim 20 minuten boven de Canyon gevlogen. Onze vlucht duurde totaal iets van 35 minuten. Was het geld zeker waard! Pas uit de lucht zie je de uitgestrektheid goed! Foto's zonder probleem kunnen maken, geen last gehad van reflectie. Filmpjes zijn trouwens nog leuker 

USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Ook wij hebben de helicoptertour inmiddels gedaan en zijn nog steeds helemaal enthousiast
Wat een uitzicht! Echt een hele ervaring. De foto's zijn ondanks dat ze door een raam zijn gemaakt goed gelukt.. Zal ze vanavond even uploaden op de weblog 

2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
@ miro:
was dat dan de imperial tour of de kortere?
was dat dan de imperial tour of de kortere?
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
@Tipsy
Ik denk dat ze de korte tour hebben gemaakt. Je kunt op de site van Papilion zien hoe lang de tours duren. De North Canyon tour -heet het bij Papillon- duurt 30 min kost rond $170 en de Majestic is met een ECO duurt 30 min in totaal en kost $190.
Dan is er nog de Eco-Star Grand Canyon Helicopter Tour die duurt 45- 50 min en gaat rondde $238 de deur uit.
Dan zijn er nog kortingen die heb ik nu niet meegerekend.
Bij andere maatschappijen (Grand Canyon heli tours) is de prijs nagenoeg gelijk. The Grand Kingdom is daar 50 min $200 en Majestic is dan 30 min $160.
Ik denk dat ze de korte tour hebben gemaakt. Je kunt op de site van Papilion zien hoe lang de tours duren. De North Canyon tour -heet het bij Papillon- duurt 30 min kost rond $170 en de Majestic is met een ECO duurt 30 min in totaal en kost $190.
Dan is er nog de Eco-Star Grand Canyon Helicopter Tour die duurt 45- 50 min en gaat rondde $238 de deur uit.
Dan zijn er nog kortingen die heb ik nu niet meegerekend.
Bij andere maatschappijen (Grand Canyon heli tours) is de prijs nagenoeg gelijk. The Grand Kingdom is daar 50 min $200 en Majestic is dan 30 min $160.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
We hebben inderdaad de korte tour gemaakt. Stond volgens mij +/-30 minuten voor. Hebben er $140 voor betaald. Wel maanden geleden geboekt. Misschien hoe eerder je boekt hoe goedkoper?
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
- Tipsy_1
- Amerika-expert
wij hebben de imperial air tour gemaakt met papillon, eergisteren, op voorhand geboekt voor 174 dollar pp.
Ook totaal geen spijt van! twas de moeite!
de grand canyon is wel moeilijk te "vatten", zo groots. wij zijn ook enkel langs de canyon gewandeld en niet er in... vandaar misschien dat wij het zo onwezenlijk vonden.
Ook totaal geen spijt van! twas de moeite!
de grand canyon is wel moeilijk te "vatten", zo groots. wij zijn ook enkel langs de canyon gewandeld en niet er in... vandaar misschien dat wij het zo onwezenlijk vonden.
Hallo mensen,
Zit even naar Grand Canyon tours te kijken, maar heb een vraag:
Wie van jullie heeft een tour gedaan waar je ook daadwerkelijk land bij de hooverdam en de grand canyon?
Zit nou deze te bekijken:
http://www.viatorcom.nl/nl/7381/tours/L ... 4-2280AAHT
Zit even naar Grand Canyon tours te kijken, maar heb een vraag:
Wie van jullie heeft een tour gedaan waar je ook daadwerkelijk land bij de hooverdam en de grand canyon?
Zit nou deze te bekijken:
http://www.viatorcom.nl/nl/7381/tours/L ... 4-2280AAHT
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Die tour gaat niet naar Grand Canyon National Park maar naar Grand Canyon west dat is een stuk dichter bij Las Vegas en het gebied valt onder indianenbeheer daar is o.a. de skywalk gebouwt.
Het is lang niet zo indrukwekkend als het NP, de canyon is er ook veel minder diep.
Het is lang niet zo indrukwekkend als het NP, de canyon is er ook veel minder diep.
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb afgelopen week ook de Imperial tour gedaan via Papillon, simpelweg prachtig!
Het was wel 236$ per persoon, maar aan de korte vlucht heb je in mijn ogen eigenlijk niets. Die duurt maar 25min & met heen/terug vliegen ben je zowiezo al 10-15min kwijt.
Mijn vlucht was 45min & écht wel de moeite, zeker aan te raden!
Het was wel 236$ per persoon, maar aan de korte vlucht heb je in mijn ogen eigenlijk niets. Die duurt maar 25min & met heen/terug vliegen ben je zowiezo al 10-15min kwijt.

Reisblog: thisisfraa.be
Wow dan heb je wel veel betaald pp. Heb je het terplekke geboekt? Want ik heb ook de Imperial tour gedaan, maar ik heb via de website geboekt dan is het $174 (ligt wel aan het tijdstip kan soms $5 duurder zijn) en ik had ook me ook nog aangemeld op de website waar je een promotiecode krijg met 5% korting! Ik was met 3 personen kleine $500 kwijt voor precies dezelfde tour.
Gr Jurg
Gr Jurg
2011; 10 dagen New York en 1 dag Washington
2010; 3 weken zuid-west Amerika
2009; 2 weken Florida
2008; 1 week New York
2010; 3 weken zuid-west Amerika
2009; 2 weken Florida
2008; 1 week New York
- Tipsy_1
- Amerika-expert
je hebt een verschillende prijs afh van het type helicoper, een ecostar is duurder, dus misschien vandaar het prijsverschil? Ik heb 348 dollar betaald voor 2 (geen ecostar)
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het was in groepsverband & die vluchten zijn volgens mij maar een dag of 2-3 op voorhand doorgegeven geweest aan Papillon zelf.Jurg schreef:Wow dan heb je wel veel betaald pp. Heb je het terplekke geboekt? Want ik heb ook de Imperial tour gedaan, maar ik heb via de website geboekt dan is het $174 (ligt wel aan het tijdstip kan soms $5 duurder zijn) en ik had ook me ook nog aangemeld op de website waar je een promotiecode krijg met 5% korting! Ik was met 3 personen kleine $500 kwijt voor precies dezelfde tour.Fraaa schreef:Ik heb afgelopen week ook de Imperial tour gedaan via Papillon, simpelweg prachtig!
Gr Jurg
We konden kiezen tussen de 25min vlucht of de 45min vlucht. Prijzen waren voor ons iets van een 158$ tov 236$.
Reisblog: thisisfraa.be
Ik wilook gaan boeken bij Papillon.
Ik denk dat ik 2 x 1 persoon ga boeken.
Mijn dochter is 3 jaar en ik vind het zonde om voor haar te betalen terwijl ze er amper een idee van heeft.
Ik denk dus dat ik smorgens een tour boek voor 1 van ons en dan na een paar uur weer een tour voor de ander.
Hoef ik mij niet druk te maken of ze ziek gaat worden etc.
Het nadeel is alleen dat je het niet samen kan beleven maar goed...daar kom je ook wel overheen
Ik zit te denken om de Imperial tour dan te boeken.
Ik denk dat ik 2 x 1 persoon ga boeken.
Mijn dochter is 3 jaar en ik vind het zonde om voor haar te betalen terwijl ze er amper een idee van heeft.
Ik denk dus dat ik smorgens een tour boek voor 1 van ons en dan na een paar uur weer een tour voor de ander.
Hoef ik mij niet druk te maken of ze ziek gaat worden etc.
Het nadeel is alleen dat je het niet samen kan beleven maar goed...daar kom je ook wel overheen

Ik zit te denken om de Imperial tour dan te boeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2752 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 2 Reacties