En weet je wat nog hypocrieter is? Dat die Amerikaan van 21 ook nog met een wapen op zak rond mag lopen, maar als die dan naar Nederland wil komen, dan beginnen ze daar aan de grens toch ineens moeilijk over te doen, die hypocriete Nederlanders! Je loopt al jaren met het wapen op zak, hebt er nog nooit een ongeluk mee begaan, je bent heel erg verantwoordelijk en matuur, en gaan ze nou daar aan die grens een beetje lopen zeuren zeg!Cyber-Alien schreef:Dat hypoctriete bedoel ik met heel veel dingen, dat kinderen van 16 al een "moordmachine" onder hun kont mogen hebben [sorry voor de uitspraak, ik las dit ergens toen ik een stuk las voor dat onderzoek, ik vond dat heel goed gevonden], maar pas op hun 21ste een biertje mogen drinken.

En hoe jij je in Amerika moet verplaatsen?
Als het voor die goede baan van je is, dan moet die goede baas van je maar betalen voor een taxi. Als de baas persé wil dat jij gaat, tja, dan moet 'ie ook maar instaan voor de gevolgen.
Als het voor een vakantie is, dan had je misschien beter een meer geschikte vakantieplaats kunnen uitzoeken, of een streek waarvan je wéét dat je met het openbaar vervoer kan geraken waar je wilt.
Kijk, in het leven zijn er nu eenmaal een heleboel regels, en sommigen daarvan zullen best wel hypocriet zijn, maar je kan staan roepen en tieren zoveel je wil, zolang je niet zorgt dat je een job hebt op beleidsniveau, ga je er geen sikkepit aan kunnen veranderen. Zeker niet aan een regel die eigenlijk gewoonweg heel evident is.