Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
8 uur Transfertijd in Philadelphia
8 uur Transfertijd in Philadelphia
In november zullen we bij terugkeer een transfertijd hebben van 8 uur in Philadelphia (van 10:30 tot 18:30).
Zijn er mogelijkheden om die tijd zinvol door te brengen tegen een budgetvriendelijke prijs in Philadelphia ?
Zijn er mogelijkheden om die tijd zinvol door te brengen tegen een budgetvriendelijke prijs in Philadelphia ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: 8 uur Transfertijd in Philadelphia
Het is 15 tot 20 minuten rijden van het vliegveld naar de binnenstad daar is zeker als je van een beetje history houdt genoeg te zien.
Wij vonden Philadelphia in ieder geval een bezoek waard.
Taxi of OV is vast wel gemakkelijk te regelen.
Wij vonden Philadelphia in ieder geval een bezoek waard.
Taxi of OV is vast wel gemakkelijk te regelen.
Op een paar uur tijd kan je zeker Independance Mall (is als ik me goed herinner gratis) bezoeken en een beetje rondwandelen tot aan de Delaware river of de wolkenkrabbers achter city hall. Philly is best wel gezelig.
Persoonlijk zou ik niet gaan aanschuiven om Liberty Bell te zien, je kan de bel immers van buiten ook zien. Als er niemand staat ('s morgens vroeg) kan je er uiteraard wel eens binnenspringen.
Als je iets wil eten, kan ik persoonlijk Jones (700 Chestnus Street) aanraden.
Persoonlijk zou ik niet gaan aanschuiven om Liberty Bell te zien, je kan de bel immers van buiten ook zien. Als er niemand staat ('s morgens vroeg) kan je er uiteraard wel eens binnenspringen.
Als je iets wil eten, kan ik persoonlijk Jones (700 Chestnus Street) aanraden.
2004: W-CAN / 2009: ZW-USA / 2011: CHI, WY, OR, WA / 2012: NYC, CO, SD / 2013: MA, NH, ME, NB, PEI, NS / 2014: AUS / 2015: DC,TX,NM
Dank voor de info
.
Met deze gegevens ben ik even gaan zoeken. Blijkbaar kan je makkelijk met bus of light rail van de airport naar het centrum.
Lijkt me leuk om in het centrum de sfeer te gaan opsnuiven tijdens een wandeling.
Foto's geven reeds een beeld van de Philly : http://www.flickr.com/photos/camardella ... 5125/show/

Met deze gegevens ben ik even gaan zoeken. Blijkbaar kan je makkelijk met bus of light rail van de airport naar het centrum.
Lijkt me leuk om in het centrum de sfeer te gaan opsnuiven tijdens een wandeling.
Foto's geven reeds een beeld van de Philly : http://www.flickr.com/photos/camardella ... 5125/show/
- Fiftiesfamily
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Met de airport rail line zit je voor $7 binnen een half uur in het centrum van Philly http://www.septa.org/maps/system/index.html
En het station is recht voor de terminals, binnen 5 minuten sta je op het station en er rijden om de 10 a 15 minuten treinen. Als je exact weet waar je heen wilt is ook overstappen geen probleem maar je moet wel speciale muntjes kopen op het overstapstation voor toegang tot de andere lijnen. Een muntje kost ongeveer $1,50, weet het niet precies meer omdat ik ze niet zelf gekocht heb. Was wel vele malen goedkoper dan het OV in Nederland en ook nog eens een stuk comfortabeler.
En het station is recht voor de terminals, binnen 5 minuten sta je op het station en er rijden om de 10 a 15 minuten treinen. Als je exact weet waar je heen wilt is ook overstappen geen probleem maar je moet wel speciale muntjes kopen op het overstapstation voor toegang tot de andere lijnen. Een muntje kost ongeveer $1,50, weet het niet precies meer omdat ik ze niet zelf gekocht heb. Was wel vele malen goedkoper dan het OV in Nederland en ook nog eens een stuk comfortabeler.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
wow 8 uur, ik vond 5 uur al lang. Mocht je je bedenken, op het vliegveld is naar mijn mening ook genoeg te doen! Veel winkels, eettentjes en een art gallery!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2152 Weergaves
-
Laatste bericht door Laredo
-
- 5 Reacties