En natuurlijk heb je altijd je AA-familie nog, en die zijn erg supportive.

Was dat niet Tromp?Bennogr schreef:
Zoals een bekende Nederlander in het verleden ooit eens gezegd moet hebben: Courage, 't zal waarachtig wel gaan.
Dat lijkt me erg vervelend. En ook confronterend om te zien wie er achter staat en wie niet. Natuurlijk is het moeilijk voor de thuisblijvers, maar enig begrip of enthousiasme zou toch wel prettig zijn.nieuwenoord schreef: Jammer vind ik dat, ze laten ook meteen weten dat ze echt niet van plan zijn om een keer naar Spanje te komen, wij komen maar naar hen toe. Tja ...
Ja dat blijft een moeilijke kwestie. Uiteindelijk zou ik toch inderdaad altijd voor je eigen geluk kiezen. Hoe moeilijk het ook is. Hoewel het bij nog niet aan de orde is, twijfel ik om die reden wel enorm of ik in California zou willen wonen. M'n hart ligt daar, het is m'n thuis, maar het is zo ver weg. Aan de andere kant, als er echt iets is bij het thuisfront, maakt het waarschijnlijk ook niet uit of je nou aan de oost- of westkust zit, het duurt uiteindelijk ongeveer even lang voordat je er bij kan zijn.Ziva schreef:Ik snap helemaal wat je bedoelt Georgie.
Ik worstel ook met dat vraagstuk "moet ik in NL blijven omdat mijn ouders er niet jonger op worden". Dat vind ik ook het allermoeilijkste wat er is. Aan de ene kant voel ik me een egoïst omdat ik graag weg wil en aan de andere kant vind ik dat ik het recht heb om te gaan waar ik denk gelukkig te worden.
ABSOLUUT want de kinderen zouden opa en oma toch wel erg missen...ze zouden heimwee krijgen!het is denk ik nog een tikkeltje erger als je ook nog met kinderen "durft" te gaan...want "hoe durf je"
Heb je al eens rond gekeken, of jullie ergens anders een baan zou kunnen vinden...in sommige staten zijn er meer banen te vinden dan in andere staten.kiyu schreef:wij zijn met weinig gegaan en ik kan jullie zeggen het is moeilijk en we hebben nog steeds geen baan en ja we moesten bijna terug maar er zit een lichtpuntje aan te komen en daar gaan we voor! Ik hoop echt dat het ons hier toch gaat lukken en dan eens kijken .....we hebben geleefd, we hebben gedaan wat ons leuk leek, ook al gaat het niet lukken we hebben niet onze dagelijkse sleur gehad in NL maar we hebben een avontuur meegemaakt en dat pakt niemand ons meer af.