Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Re: Hotel in New York

Bericht door Iris_1982 »

Ja soho is echt geweldig hoor! Wij zaten in het Holiday Inn Soho, hadden we via Priceline gewoonen voor slechts 80 dollar per nacht, maar ik weet dat het via hun eigen site al snel 240 dollar per nacht kost.

Het zat iig vlak naast een metrostation en op loopafstand van Prince St. en Spring st. de 2 mooiste en populairste straatjes in Soho
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

Je moet niet vergeten dat het c.a. 2 weken voor Kerst is, en dan (ik spreek uit eigen ervaring :oops: ) is het verschrikkelijk druk en dus DUUR..!!! Prijzen in NY stijgen rond de marathon, zakken dan ietsje en vervolgens richt Thanksgiving Day stijgen ze... om de rest van het jaar( in de meeste gevallen) alleen maar duurder te worden.

Voor gezelligheid en kans op sneeuw een leuke tijd maar financieel is dit niet de beste tijd.

Ik zie net dat Edison Hotel de gehele week voor de Kerst 19-25 dec 179.00 per kamer rekent.... een week hiervoor is het 239-259, een week erna is het 259-279 per nacht... is nog al een verschil.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

Iris_1982 schreef:Ja soho is echt geweldig hoor! Wij zaten in het Holiday Inn Soho, hadden we via Priceline gewoonen voor slechts 80 dollar per nacht, maar ik weet dat het via hun eigen site al snel 240 dollar per nacht kost.

Het zat iig vlak naast een metrostation en op loopafstand van Prince St. en Spring st. de 2 mooiste en populairste straatjes in Soho
Het is ook niet (altijd) aan te raden om rechtstreeks via Hotels te boeken is vaak veel duurder als via tussenpersoon (hoe gek dit soms ook klinkt).... hoeveelheden maken voor de tussenpersoon natuurlijk een hoop goed, plus de dubbele commissies (klant en het hotel).
Freya*
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Freya* »

Oke, stress! Na een rondreis in het zuidwesten, gaan mijn vriend en ik nog 5 dagen naar New York.
Omdat we voor NY toch wel een hotel op voorhand willen reserveren, heb ik al veel gezocht maar ben er toch nog niet uit.
We zijn er van 26 september tem 30 sept en willen ongeveer 150euro per nacht besteden (geen idee hoe realistisch dit is). We moeten niet veel luxe (hostel met private room mag ook) maar zijn er nog niet uit welke wijk.
Tips zijn altijd welkom dus! (ohja is bij expedia echt alles va tax enzo inbegrepen?)
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

john ny schreef:
Iris_1982 schreef:Ja soho is echt geweldig hoor! Wij zaten in het Holiday Inn Soho, hadden we via Priceline gewoonen voor slechts 80 dollar per nacht, maar ik weet dat het via hun eigen site al snel 240 dollar per nacht kost.

Het is ook niet (altijd) aan te raden om rechtstreeks via Hotels te boeken is vaak veel duurder als via tussenpersoon (hoe gek dit soms ook klinkt).... hoeveelheden maken voor de tussenpersoon natuurlijk een hoop goed, plus de dubbele commissies (klant en het hotel).

Iedereen; hartstikke bedankt voor het meedenken en de hulp tot dusver :thumbup: . De prijzen in die periode varieeren idd dan wel heel erg :( Nog een vraagje. Als ik een back up hotel boek via een tussenpersoon, geldt dan ook dat je de kamer kosteloos kunt annuleren 24 u voor vertrek zoals dit ook geldt wanneer je het via de website van het hotel zou boeken? Zou me namelijk een stuk geruster voelen als we alvast een back up hebben. Dat is tenminste iets, en dan de komende tijd nog maar eens via priceline proberen of zo ....
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Je kunt hotelkamers alleen maar annuleren als dat uitdrukkelijk wordt aangegeven.
Of je nu bij een tussenpersoon/website boekt of bij het hotel zelf, je zult bij de kamers altijd kunnen lezen wat de voorwaarden voor annuleren zijn.

Ik heb laatst een hotelkamer geboekt via de site van dat hotel zelf, maar de kamer was zodanig laag geprijsd, dat ik de kamer onder geen enkel beding nog kon annuleren of geld terug kon krijgen.
Als dit het geval is, wordt het altijd vermeld op de website, dus lees goed de voorwaarden.
16x USA / 30 staten
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

californian girl schreef:Wij gaan eind deze maand en via bieden op priceline hebben we het roosevelt hotel (45 east 45th street) gewonnen. De reviews zijn wisselend dus ik ben benieuwd.
Wij hadden via priceline ook het Roosevelt. Wij vonden dit een goed hotel met een prachtige lobby en klantvriendelijk personeel. Onze jongens zijn met z'n drieeën en kostenloos hebben ze in plaats van één twin een double gekregen toen een bed bijplaatsen niet lukte. En dat voor die prijs! (klein fooitje natuurlijk wel :D )

De ligging is goed.
Veel plezier!

N.B. Met priceline is het natuurlijk afwachten wat je krijgt maar volgens mij tref je via priceline heel vaak het Roosevelt als je zoekt op minimaal 3 sterren. En voor de mensen die nog moeten boeken..... Priceline is een heel goede optie als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. Het verschil met rechtstreeks het hotel boeken was 60 euro per kamer per nacht.....
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Freya* schreef:(ohja is bij expedia echt alles va tax enzo inbegrepen?)
Ja! Wij hebben alle hotels bij Expedia geboekt! Bij de NLe site staat bij de gevonden resultaten vaak de prijs per nacht en dan rechts de totale prijs voor de opgevraagde nachten, die is dan al opgehoogd met de tax. Volgens mij is het bij de Amerikaanse site zo dat je tax ziet als je het hotel gaat afrekenen (behalve als je hotel een resort fee rekent, dit moet je nog ter plekke betalen).
obeliks
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door obeliks »

Wij hadden het Red Roof Inn Manhattan geboekt. Later bleek de naam veranderd te zijn in NYMA, een Applecore hotel. Ligging is geweldig: een paar honderd meter van de Empire State Building, dichtbij Metro Station Herald Station en Penn Station.
Kamers zijn prima, netjes schoon met gratis WiFi en bedraad Internet, ontbijt is matig (zoals in bijna heel Amerika?), gratis kluisje, ijsmachines en frisdrankautomaten op de gangen en alles wat je nodig hebt is dichtbij te verkrijgen. Restaurantjes, supermarkten, Macy's is een steenworp afstand.
Wij hadden een goede rate ($151 per nacht ex Tax). Ik merkte dat de rates nu rond de $225 liggen.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik heb zelf vorige week in het "Hotel 91" vertoefd. Het hotel zelf is echt prima. Wij hadden de kleinste kamer, dus die is wel klein. Maar erg schoon en verder niets op aan te merken. In de kamers ook wired internet. Het is vlakbij een metro (F) en niet zo ver lopen van Cityhall waar ook andere metro's stoppen..

Ik zou hier zo weer slapen, als het niet in Chinatown had gelegen. Maar de straat waar het hotel zit (East Broadway) is een erg drukke straat midden in Chinatown en ik vond het gewoon ronduit goor op straat. Het stonk, overal lag vuilnis en troep..

Maar aan de andere kant, wij waren 220 euro kwijt voor 3 nachten! Dus dat maakte het allemaal weer dubbel en dwars goed!
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

:oops: :oops: 220 euri is geen geld natuurlijk.... Ik vind China Town ook echt het minste stukje NY..
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

john ny schreef: :oops: :oops: 220 euri is geen geld natuurlijk.... Ik vind China Town ook echt het minste stukje NY..
Daarom was het ook niet zo heel erg ;).. Maar al die ondernemers daar gooien aan het eind van de dag gewoon al het rest water en dergelijke op straat en met die hitte gaat dat nogal stinken, dus ik denk dat het in de winter al een stuk beter is..

En het hotels zelf was gewoon goed! Dus dat was helemaal top voor die prijs :)
WizardOfOss
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ik had eigenlijk al besloten m'n resterende vakantiedagen volledig aan Taiwan te gaan besteden, heb nog wel aan een weekje NYC zitten denken maar dat werd toch een te dure grap. Maar met dit soort prijzen moet ik misschien die beslissing toch maar eens herzien. En ach, Chinatown kan toch niet erger zijn dan het echte China?
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Wij hebben voor 82 euro inclusief tax voor volgende week het Country Inns & Suites By Carlson geboekt. Het ligt net aan de andere kant van het water, in Long Island City. Er ligt een metro vlakbij het hotel, en is 4 haltes van Times sq (13 min). Ook zit er nog een gratis ontbijt bij. Niet dat we daar al te veel van verwachten, maar alsnog een leuk extra-tje. We zochten een hotel waar we met zn vieren voldoende ruimte zouden hebben, en dit is voor een lage prijs niet makkelijk in New York. Nu hebben we een aparte slaapkamer, en een woonkamer met slaapmogelijkheden. In de kamer staat verder ook een koelkast en magnetron, en er is gratis wifi. We vertrekken a.s. zondag en ben heel benieuwd hoe het ons zal bevallen!
solidago
Amerika-ontdekker

Bericht door solidago »

Wij hebben enkele weken met vier personen in Grand Union geslapen. Het was 1060 dollar voor 5 nachten. Via de site van het hotel was het in juli 20% korting vanaf 3 nachten. Maar ze hebben regelmatig kortingen. Het hotel was een beetje gedateerd en de kamers aan de kleine kant. Maar het is perfect om te slapen. Als je 4 sterren gewend bent, is dit niks voor jou, maar anders is het perfect. Er is geen ontbijt inbegrepen, maar aan het hotel is een cafeetje met enorm vriendelijke mensen en lekker goedkoop eten.

De ligging is perfect en daarom hebben we dit gekozen. Het ligt vlakbij het empire state building en er is een metrostation in de straat. Je kan te voet naar times quare wandelen en er zijn zoveel dingen in de buurt die je te voet kan doen. De foto's op tripadvisor kloppen dus daar kan je een kijkje nemen. Ik heb goed geslapen en ga zeker terug.
Mussina
Amerika-ontdekker

Bericht door Mussina »

Zelf al twee keer in het Hilton Garden Inn (West 35th st) verbleven.
Hotel is pas een jaar of drie oud en daardoor lekker schoon en strak.
Moderne, fraaie kamers met LCD scherm en een stijlvolle badkamer.
Daarnaast vond ik de ligging ideaal.

NL & VS
DennisJanssen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door DennisJanssen »

Ik kom net terug uit New York en heb overnacht in The Muse. Zit op 46th Street op ongeveer 100 meter van Times Square, maar het is een oase van rust. Heel nieuwe, voor New York ruime kamer, inclusief dito badkamer (met een excellente douche!!). Bijzonder behulpzaam personeel, geweldige service, vind ik ook bijzonder belangrijk in een hotel. Perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen. Ik kan het iedereen aanraden!
Als alles onder controle is ga je niet hard genoeg
Freya*
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Freya* »

Hoeveel sterren minimum raden jullie aan in NY? (via Priceline?)
Mussina
Amerika-ontdekker

Bericht door Mussina »

Ik denk niet dat je zozeer op sterren moet letten.
Een simpel, maar schoon en net hotel van 2 sterren is vaak beter dan een ouder, afgeleefd hotel met 3 of 4 sterren.

Kijk wat er je budget valt en lees vooral de recencies van reizigers (b.v. op booking.com).
Dan krijg je over het algemeen wel een aardig beeld van een hotel, ongeacht 'de sterren' .

NL & VS
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Mussina schreef:Ik denk niet dat je zozeer op sterren moet letten.
Een simpel, maar schoon en net hotel van 2 sterren is vaak beter dan een ouder, afgeleefd hotel met 3 of 4 sterren.
Ik ben geen Priceline expert, maar volgens mij moet je daar juist wel op de sterren letten!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer