Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grand Canyon en omstreken
Grand Canyon en omstreken
Onze reis gaat van New Orleans naar Houston, San Antonio en Austin. Daar vandaan vliegen we (aanpassing van eerdere met-de-auto-plannen) naar San Diego. We komen daar laat op de dag aan op 25 september en blijven er 2 nachten. Tot en met SD hebben we al onze verblijfsplaatsen geboekt. Van 7 oktober t/m 14 oktober hebben wij een B&B vlakbij SFO geboekt, dus van 27 september t/m 6 oktober (is dus 10 dagen) gaan wij bonnefooien. In die tijd willen we LA, Las Vegas en de Grand Canyon bezoeken en Antelope Canyon is een absolute must. Ik ben heel benieuwd naar jullie tips voor de meest leuke/mooie/handige/spectaculaire route. Ik zie zoveel verschillende draadjes en zo veel verschillende tips, het heeft me totaal doen verdwalen
, vandaar dat ik de vraag maar even zo stel. Alvast dank.

If it ain't chocolate, it ain't breakfast...
NJ, PA, MA, NY, DE, DC, MD, VA, TN, NC, SC, GA, FL, AL, MS, TX,CA, AZ, NV
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Grand Canyon en omstreken
In 10 dagen zou je met de plaatsen die je noemt de volgende route kunnen doen:
LA (2 nachten) - tussenstop - Grand Canyon (1 nacht) - Page (1 of 2 nachten) - Las Vegas (2 n) - Death Valley - Yosemite (2 nachten) - SF.
Veel ruimte zit er niet in, en jammer dat je dan voor Bryce en Zion niet of nauwelijks tijd hebt.
Een andere mogelijkheid:
San Diego - Grand Canyon (met tussenstop) - Page - Zion - Las Vegas - LA - kustroute - SF.
Marianne
LA (2 nachten) - tussenstop - Grand Canyon (1 nacht) - Page (1 of 2 nachten) - Las Vegas (2 n) - Death Valley - Yosemite (2 nachten) - SF.
Veel ruimte zit er niet in, en jammer dat je dan voor Bryce en Zion niet of nauwelijks tijd hebt.
Een andere mogelijkheid:
San Diego - Grand Canyon (met tussenstop) - Page - Zion - Las Vegas - LA - kustroute - SF.
Marianne
Re: Grand Canyon en omstreken
Dank je. Ik zit nog ontzettend te puzzelen over wat we per se willen zien (eigenlijk zo veel mogelijk natuurlijk) en wat dan het meest efficiënt is. We verblijven overigens een hele week in SFO (Alameda), waarvandaan we uiteraard ook nog trips kunnen gaan maken. We zitten niet alleen aan de stad gebakken en gaan er lekker op los toeren. Dat we veel km's maken en veel moeten/willen doen in een relatief korte tijd maakt ons niets uit. Na SFO gaan we nog 6 dagen chillen in de Blue Ridge Mountains, dus aan onze rust komen we later wel. Ik ga lekker aan de gang met jouw routes en kom later zelf nog wel even met een plan terug. Kijken of daar dan nog op geschoten wordt 

If it ain't chocolate, it ain't breakfast...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht