Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zojuist tickets gekocht; hebben we een goede deal?
Re: Zojuist tickets gekocht; hebben we een goede deal?
Poeh, als ik zo de prijzen voor het hoogseizoen zie, ben ik toch blij dat wij er nog net voor gaan.

Dat geluk hebben jullieKrisjuh schreef:Poeh, als ik zo de prijzen voor het hoogseizoen zie, ben ik toch blij dat wij er nog net voor gaan.

Laatst gewijzigd door leonardo op 14 mei 2010, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij zitten ook vast aan het hoogseizoen (we gaan van 13juli t/m 10 aug) maar hebben toch maar € 808 p.p. betaald (naar Phoenix)
Wij hebben al in november geboekt via Cheaptickets.com.
Ik ben heel blij dat wij niet gewacht hebben hoewel een aantal mensen toen adviseerden om te wachten omdat er nog wel acties met goedkope tarieven aan zouden komen.
Zo zie je maar, je kunt de ticketprijzen maar moeilijk voorspellen.
Marjon
Ik ben heel blij dat wij niet gewacht hebben hoewel een aantal mensen toen adviseerden om te wachten omdat er nog wel acties met goedkope tarieven aan zouden komen.
Marjon
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hallo Marjon,vana schreef:Wij zitten ook vast aan het hoogseizoen (we gaan van 13juli t/m 10 aug) maar hebben toch maar € 808 p.p. betaald (naar Phoenix)
Marjon
Vanaf welke luchthaven vertrek je dan? en heb je tussenstops? Hoe dan ook; het klinkt als 'een goede deal'!
Tickets zijn sowieso gigantisch omhoog gegeaan. Voor dezelfde tickets als die ik nu heb betaal ik nu ruim €200 p.st. meer voor dan in januari toen ik ze gekocht heb.

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij vertrekken vanaf Schiphol en hebben op de heenweg een tussenstop in Houston en op de terugweg in Philadelphia.PaulHartog schreef: Hallo Marjon,
Vanaf welke luchthaven vertrek je dan? en heb je tussenstops? Hoe dan ook; het klinkt als 'een goede deal'!
Marjon
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
In ons geval valt het nog mee. Wij hebben er in december gekocht, en ze zijn maar met 60 euro p.st. omhoog gegaan. En ik had toen toch ook al best een scherpe aanbieding gevonden.Krisjuh schreef:Tickets zijn sowieso gigantisch omhoog gegeaan. Voor dezelfde tickets als die ik nu heb betaal ik nu ruim €200 p.st. meer voor dan in januari toen ik ze gekocht heb.
Wij gaan wel niet in het hoogseizoen, dat kan ook een verschil maken.
Net ook nog maar eens gekeken. Exact dezelfde tickets (nu wel met meer miles) zijn voor volwassenen EUR 814 duurder, voor kind 565 duurder en voor baby 79 extra (totaal 2.272 extra). Maar hebben we nu goedkope tickets of zijn de huidige prijzen zo extreem hoog? Ik denk beide!
De tickets die ik geboekt heb in oktober zijn ook ruim 300 euro per persoon duurder geworden.
Dat is 1200 euro meer.
Ben ook blij dat ik vroeg geboekt heb.
Dat is 1200 euro meer.
Ben ook blij dat ik vroeg geboekt heb.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Weet iemand ook of de één of andere hobby-ist prijsstijgingen en dalingen van vliegtickets bijhoudt en er een grafiek van maakt?
Net nog even voor de lol gekeken. Als ik nu de tickets voor alleen de terugvlucht van morgen zou kopen ben ik al ruim meer kwijt dan ik voor de gehele reis (vliegtuigkosten dan) heb uitgegeven. Vraag en aanbod...
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Enkele vluchten kosten nooit de helft van de prijs van een retourvlucht...
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
bij de website kayak kan dat.Ik volg gewoon voor de lol aan enige tijd de rpijs van een ticket naar orlando vanaf brussel voor ergens in december tm begin januari.Krijg een keer op de zoveel tijd een update.Leuk om te zien dat de prijs eerst hoog laag,toen behoorlijk daalde en nu weer aan het stijgen isPaulHartog schreef:Weet iemand ook of de één of andere hobby-ist prijsstijgingen en dalingen van vliegtickets bijhoudt en er een grafiek van maakt?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad niet goedkoop (sorry!).
Ik heb mijn tickets eind februari online gekocht. Op zondag zitten kijken, even een nachtje over slapen, en op de maandag waren de prijzen bijna 300 euro duurder!!
Enfin, met wat zoeken toch goeie prijzen gevonden:
Brussel - Denver en terug San Francisco - Brussel voor 500 euro met US Airways.
Ik heb mijn tickets eind februari online gekocht. Op zondag zitten kijken, even een nachtje over slapen, en op de maandag waren de prijzen bijna 300 euro duurder!!

Enfin, met wat zoeken toch goeie prijzen gevonden:
Brussel - Denver en terug San Francisco - Brussel voor 500 euro met US Airways.
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
2009; Cruise & FL
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ga even een deel offtopic, over het boeken van tickets in het hoogseizoen. Ik weet de data en tijden waarop ik wil gaan vliegen in juli-augustus 2011. De tickets worden over drie weken vrijgegeven. Is het verstandig dan direct te boeken? Voor AMS-LHR-SFO, NYC-LHR-AMS betaal ik waarschijnlijk €1000 dan. Wat is wijsheid? Vroeg boeken of nog even wachten?
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Ik heb zelf ook tickets voor die periode nodig. De prijzen voor alle tickets zijn nu nog niet echt bepaald voor over een jaar. Ervaring leert mij dat ik nog een maand of 3, 4 moet wachten daarmee, dan worden de prijzen doorgaans aangepast (lager).
Maar als je dat wachten eng vindt, of bang bent dat de prijzen niet zullen dalen is het voor je gemoedsrust beter om nu te boeken.
Het blijft een gok!
Maar als je dat wachten eng vindt, of bang bent dat de prijzen niet zullen dalen is het voor je gemoedsrust beter om nu te boeken.
Het blijft een gok!
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
2009; Cruise & FL
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
Wij hebben vorige week geboek bij British Airways van 2 t/m 23 juli een retourtje Atlanta voor €605 euro p.p.
We keken vandaag en dezelfde vlucht is al 100 p.p. duurder.
Dus ik zou zeggen vroeg boeken.
Grandu, ik weet niet hoelang je wilt gaan maar ik heb even gekeken op de site van BA, van 2 juli t/m 30 juli, komt uit op €824.56 p.p.
Heenweg
2 juli 07:20 Amsterdam
2 Jul 07:35 Heathrow (London) BA0423
British Airways Euro Traveller
2 juli 11:35 Heathrow
2 Jul 14:25 San Francisco BA0285
Terugweg
British Airways World Traveller
30 juli 21:15 JFK New York
31 Jul 09:15 Heathrow
31 juli 12:00 Heathrow
31 Jul 14:10 Amsterdam
Misschien als je nog wat speelt met de data, of langere overstaptijden (waar ik geen fan van ben, maar scheelt wel in de prijs) dat je nog goedkoper uitkomt.
Maar over een paar dagen kunnen de prijzen weer anders zijn, dus weet niet hoelang dit nog geldt.
Succes!
We keken vandaag en dezelfde vlucht is al 100 p.p. duurder.
Dus ik zou zeggen vroeg boeken.
Grandu, ik weet niet hoelang je wilt gaan maar ik heb even gekeken op de site van BA, van 2 juli t/m 30 juli, komt uit op €824.56 p.p.
Heenweg
2 juli 07:20 Amsterdam
2 Jul 07:35 Heathrow (London) BA0423
British Airways Euro Traveller
2 juli 11:35 Heathrow
2 Jul 14:25 San Francisco BA0285
Terugweg
30 juli 21:15 JFK New York
31 Jul 09:15 Heathrow
31 juli 12:00 Heathrow
31 Jul 14:10 Amsterdam
Misschien als je nog wat speelt met de data, of langere overstaptijden (waar ik geen fan van ben, maar scheelt wel in de prijs) dat je nog goedkoper uitkomt.
Maar over een paar dagen kunnen de prijzen weer anders zijn, dus weet niet hoelang dit nog geldt.
Succes!
Ook nu even gekeken uit nieuwsgierigheid,is wel voor september en niet voor het hoogseizoen.
Geboekt in januari en iets van een 505€/PP betaald.Nu gekeken en zou voor dezelfde tickets 778€ moeten opheosten bij american airlines.
Geboekt in januari en iets van een 505€/PP betaald.Nu gekeken en zou voor dezelfde tickets 778€ moeten opheosten bij american airlines.
Net nogmaals gekeken DB_Cowboy, maar het is toch echt van 2 juli t/m 30 juli!
Voor 824,56 euro p.p.!
http://www.britishairways.com/travel/fx ... e=original
Voor 824,56 euro p.p.!
http://www.britishairways.com/travel/fx ... e=original
Nee nee,ik bedoelde dat ik uit nieuwsgierigheid voor me eigen tickets eens had gekeken of het zoveel verschil uitmaakt wanneer je boekt 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2783 Weergaves
-
Laatste bericht door Glorious
-
- 4 Reacties