Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Sing: Rondje Denver - Weer terug in NL, where to next?
Re: Reis Sing: Rondje Denver - Live verslag
Howdy Sing!
Leuk om weer even gelezen te hebben! Wij zijn gisteren aangekomen en zitten nu in Rapid City. Mijn vriend heeft duidelijk geen last van een jetlag en dat terwijl ik al ruim 2 uur aan de gang ben hier, haha! Heel veel plezier nog jullie!
Bye!
Leuk om weer even gelezen te hebben! Wij zijn gisteren aangekomen en zitten nu in Rapid City. Mijn vriend heeft duidelijk geen last van een jetlag en dat terwijl ik al ruim 2 uur aan de gang ben hier, haha! Heel veel plezier nog jullie!
Bye!
Onze eerste reis naar Amerika (2008) en onze citytrip naar New York (2009) staat op http://www.chrisendenise.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
In 2010 opnieuw naar de USA! http://www.amerika-roadtrip.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
In 2010 opnieuw naar de USA! http://www.amerika-roadtrip.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey,
Deze keer geen verslagje... geen tijd (gehad).
Yellowstone was mooi, Grand Teton ook. We zitten nu in Jackson waar we even lekker hebben kunnen slenteren.
Morgen rijden we de lange rit naar Moab. Er is regen voorspeld en dat vind ik maar niks!! Kan toch niet regenen in zo'n gebied?? Let's hope for the best!
@Eric, toevallig gaan we onze laatste dag spenderen om daar te gaan shoppen
Dus, dat komt allemaal helemaal goed.
@Denise, welcome to the States
Is je zenuwgevoel al weg? Hihi. Veel plezier vanaf daar en hopelijk heb je een heeeele mooie reis!
Deze keer geen verslagje... geen tijd (gehad).
Yellowstone was mooi, Grand Teton ook. We zitten nu in Jackson waar we even lekker hebben kunnen slenteren.
Morgen rijden we de lange rit naar Moab. Er is regen voorspeld en dat vind ik maar niks!! Kan toch niet regenen in zo'n gebied?? Let's hope for the best!
@Eric, toevallig gaan we onze laatste dag spenderen om daar te gaan shoppen

@Denise, welcome to the States

Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
En zo ben je al weer thuis en worden al je vrije uurtjes opgeslokt door de normale gang van zaken 
Helaas had ik de laatste dagen van de vakantie geen puf meer om verslagen bij te houden.
Vergeleken met onze vorige reis waren we deze keer best wel laat in de kamer en meestal moesten we dan nog eten.
Rond een uur of 21/22 uur waren we dan thuis. Dan heb ik de puf niet meer hoor
Ik wil proberen dit weekend alles uit te tikken, nu zit het nog redelijk vers. Gotta finish what i've started!
We hebben in ieder geval ook een goede terugreis gehad (zaterdag terug gekomen) en de rest van de reis is ook super verlopen.
Dit was echt zo'n andere wereld, die natuur (terwijl ik een stadsmens ben), WOW!
Enneh, net als elk jaar (en bijna ieder forumlid), zat ik tijdens onze lange autoritjes al te bedenken wat we volgend jaar kunnen doen :O
Het is me al 3x gelukt, dan lukt het misschien nog wel 1 laatste keer, hahaha.
Maar deze keer is het niet zo obvious als de vorige reizen.
Ik zou graag het volgende willen zien en heb nog geen flauw idee wat voor geweldigs er allemaal tussen zit:
Boston
Philadephia
Washington
New England (ik lees er veel over, maar hoe/waar zit dit nu precies?)
Niagara Falls
Misschien ook wel:
Lake Michigan
Chicago
New Orleans (lekker op de route
)
Alles staat nog open!

Helaas had ik de laatste dagen van de vakantie geen puf meer om verslagen bij te houden.
Vergeleken met onze vorige reis waren we deze keer best wel laat in de kamer en meestal moesten we dan nog eten.
Rond een uur of 21/22 uur waren we dan thuis. Dan heb ik de puf niet meer hoor

Ik wil proberen dit weekend alles uit te tikken, nu zit het nog redelijk vers. Gotta finish what i've started!
We hebben in ieder geval ook een goede terugreis gehad (zaterdag terug gekomen) en de rest van de reis is ook super verlopen.
Dit was echt zo'n andere wereld, die natuur (terwijl ik een stadsmens ben), WOW!
Enneh, net als elk jaar (en bijna ieder forumlid), zat ik tijdens onze lange autoritjes al te bedenken wat we volgend jaar kunnen doen :O
Het is me al 3x gelukt, dan lukt het misschien nog wel 1 laatste keer, hahaha.
Maar deze keer is het niet zo obvious als de vorige reizen.
Ik zou graag het volgende willen zien en heb nog geen flauw idee wat voor geweldigs er allemaal tussen zit:
Boston
Philadephia
Washington
New England (ik lees er veel over, maar hoe/waar zit dit nu precies?)
Niagara Falls
Misschien ook wel:
Lake Michigan
Chicago
New Orleans (lekker op de route

Alles staat nog open!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
Re: Reis Sing: Rondje Denver - Weer terug in NL, where to ne
Welkom terug sing.
Erg is dat he?Net terug en alweer aan het plannen.
Misschien kun je volgend jaar via Chicago naar boston vliegen.
En dan een paar dagen in Chicago verblijven.En eventueel een auto huren
voor een kleine rondreis.
Hebben wij dit jaar ook gedaan.
Met de herfst vakantie vliegen we naar Boston voor acht dagen.
Met alleen een stop in Parijs en dan is het een uurtje of acht vliegen in totaal.
Eigenlijk zouden we in december naar de zon gaan maar we konden het niet laten.
New Engeland lijkt mij ook erg mooi.
Hoop dat je nog leuke uggs hebt gevonden.
Erg is dat he?Net terug en alweer aan het plannen.
Misschien kun je volgend jaar via Chicago naar boston vliegen.
En dan een paar dagen in Chicago verblijven.En eventueel een auto huren
voor een kleine rondreis.
Hebben wij dit jaar ook gedaan.
Met de herfst vakantie vliegen we naar Boston voor acht dagen.
Met alleen een stop in Parijs en dan is het een uurtje of acht vliegen in totaal.
Eigenlijk zouden we in december naar de zon gaan maar we konden het niet laten.
New Engeland lijkt mij ook erg mooi.
Hoop dat je nog leuke uggs hebt gevonden.
Re: Reis Sing: Rondje Denver - Weer terug in NL, where to ne
New Engeland zijn de staten Massachusetts, Maine, New Hampshire,Rhode island ,Vermont,en Conneticut.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6536 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 22 Reacties